Det är väl klart att allas våran svenska favoritpodcast (om World of Warcraft) Fredagsraiden ska ha en tråd här också? Posta gärna kommentarer kring podcasten här om ni tycker att det är något som ni vill se mer eller mindre av eller om ni har andra synpunkter på hur Fredagsraiden kan bli en bättre lyssning.
Fredagsraiden är en podcast om World of Warcraft helt på svenska som produceras och drivs av mig tillsammans med Linnea Nilsson. Varje fredag tittar vi närmare på ett specifikt ämne relaterat till Blizzards mastodont till onlinerollspel genom att bjuda in lämpliga gäster. Ur ett casual och tillbakalutat perspektiv behandlar vi ämnen som det sociala, raidande, samlande, PvP, utforskande, levlande, nyheter och mycket mer.
Just nu är vi inne på säsong 2 där vi varje avsnitt pratar om en specifik klass. Än så länge har vi behandlat Mage, Hunter och nu på fredag är det dags för Druider att läggas under luppen när allas favorit Sebastian Magnusson gästar!
Vill du vara med och prata om din klass i World of Warcraft? Hojta till i tråden här, skicka mig ett pm eller skicka ett mail till pod[at]fredagsraiden.se så ska vi se vad vi kan ordna! Allt som behövs är att du är pratglad och skulle kunna tänka dig prata lite avslappnat om World of Warcraft i drygt en timme.
Du hittar podcasten på Fredagsraiden.se
Mycket bra avsnitt, ska ta och lyssna igenom druid-avsnittet nu
dock måste jag fråga, är "Schizofren och hårig" en liten pik angående en viss gammal druid, eller läser jag in för mycket i det?
Kaxig som fan.