HerrOlssons bild

Såhär ligger det till: Jag är Xboxare och kommer nog fortsätta med det och pröjsa live och köpa majoriteten av de spel jag köper till just krysslåda.
Meeeeen, PS3orna är ju inte så fasligt dyra längre så jag funderar på att skaffa en bara för att köra uncharted 1,2 och snart 3 för dom verkar riktigt bra. Är dom så bra så dom motiverar ett konsolköp, och om så, vilka andra ps exklusiva titlar borde jag köpa?

O o
/¯/___________________________ _\
| IMMA FIREN MAH LAZAH, BLARRRRRRGGGHH!
\_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ¯/

Naturlazers bild

HerrOlsson skrev:
Är dom så bra så dom motiverar ett konsolköp, och om så, vilka andra ps exklusiva titlar borde jag köpa?

Det tycker jag absolut. Kan tycka att det är värt att köpa en PS3a bara för Uncharted 1. ^^

Och för de exklusiva så är ju Metal Gear Solid 4 ett måste! Och nu när det kommer en HD-samling med alla Metal Gear-spelen förutom det första i höst så är det bara ännu mer värt.
Heavy Rain är också ett. Mer kommer jag inte på för tillfället.

Respect the trees! Respect them all! And respect me, ehh.

Reyqunes bild

Demon's Souls
3D Dot Game Heroes
Killzone 2 & 3
Infamous 1 & 2
Dead Nation
Wipeout HD
Ratchet & Clank
Super Stardust HD

Senast ändrad av Reyqune, 6 juli, 2011 - 17:01.

OhNoSpywares bild

Jag har inte speciellt många spel till min PS3, men tycker trots det att det varit ett väldigt värt köp (och då köpte jag den ändå för 3 år sedan).

Jag kan ju förstås inte säga om du kommer tycka att Uncharted-spelen är bra nog för att köpa en konsol bara för just den serien, utan bara berätta vad jag tycker. Det vore ju bra om du kunde testa först, men för mig är de värda.
Andra exklusiva retailspel jag gillar är inFAMOUS, Metal Gear Solid 4 och LittleBigPlanet. Sen har jag några spel hemma som min sambo tycker är spelvärda som Killzone 2, Ratchet & Clank-serien och Demon's Souls.

Sen har vi ju PSN med Pixeljunkspelen (Shooter :love:), Flower, PS1-klassiker och massa annat fint :)

Sebastian Magnussons bild

Valkyria Chronicles! :love:

Definitionen av glädje är försvinnande plattformar.

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.