Nahojs bild

Hej allesammans :)

Jag tänkte höra om det finns fler personer här som lirar Forza 4 och om det skulle finnas något intresse av att skapa en klubb i spelet för forummedlemmar. En Skillpoint-klubb helt enkelt. För den som undrar så syns klubbens namn i multiplayer och man kan markera bilar i sitt garage som tillgängliga för andra medlemmar i klubben vilket jag har förstått betyder att alla kan köra de bilarna.

Har man inget intresse av att vara med så kan man ju alltid posta lite skrytbilder på sina bilar istället :p

Nu är klubben uppe med följande uppgifter:
Namn: Club Skillpoint
Tag: CLSP

Själv slängde jag ihop en skillpointlogga i vinyleditorn (jag frågade om lov först också), och som den norrlänning man är så blir det ju en gammal volvo man testar den på först ;)

Jonas Wahlström i ett samtal om vildsvin:
"Det är viktigt att komma ihåg att det är nassarna på två ben som är de största svinen."

Andreas Ljungströms bild

Nahoj skrev:
så blir det ju en gammal volvo

Haha! Så grymt snygg! :love:

Nahojs bild

Andreas Ljungström skrev:
Haha! Så grymt snygg! :love:

Tackar, tackar ^^
Min första bil var just en 240, så det är ju lite extra nostalgiskt att ratta en i tävlingar :bigsmile:

"Det är viktigt att komma ihåg att det är nassarna på två ben som är de största svinen."

Gustav Granlunds bild

Nahoj skrev:
Själv slängde jag ihop en skillpointlogga i vinyleditorn (jag frågade om lov först också), och som den norrlänning man är så blir det ju en gammal volvo man testar den på först

Åh! Äkta kärlek (ävn om jag hellre sett det på den gamla SAABen)! Fettigt bra jobbat. Jag kör en hel del Forza 4, men vet inte hur mycket det kommer kunna bli nu när recensionen är klar och spelhösten har dragit igång rejält. Plus att studierna ger sig på min fritid mer och mer.

Jag är på och är gärna med i Club Skillpoint. :bigsmile:

Skillpoint.se - Be there or be sär

Andreas Ljungströms bild

Gustav Granlund skrev:
ävn om jag hellre sett det på den gamla SAABen

Såååååå, vad väntar du på? ;)

Mer bilder till folket! :)

Nahojs bild

Gustav Granlund skrev:
Jag är på och är gärna med i Club Skillpoint. :bigsmile:

Jamen dåså, då ska jag försöka starta en sådan... bara jag kommer på en jäkla tag som passar. Varför skulle det vara just fyra tecken för? :tired:

Nahojs bild

Nu finns officiellt Club Skillpoint :bigsmile:

I brist på något bättre så tog jag bara klubbnamnets initialer som tag, så det blev alltså CLSP. Testade saker som SPse och liknande först men allt var upptaget redan.

Sist men inte minst:

Gustav Granlund skrev:
ävn om jag hellre sett det på den gamla SAABen

Som herrn önskar :)

Senast ändrad av Nahoj, 9 november, 2011 - 04:01.

Starfighter Johanssons bild

Jag blir helt mindfuckad av de här screenshotsen, de ser så verkliga ut. Jag anar att det åtmimstone inte är in-game?

Senast ändrad av Starfighter Johansson, 28 oktober, 2011 - 22:39.

Nahojs bild

Det är faktiskt in-game bilder, dock inte under ett lopp med andra bilar. Jag vet inte om det kanske är snäppet vassare grafik när man bara tar foton direkt av bilen så som jag gjort här, får ta och testa ta lite bilder mitt i rejsandet :p

Gustav Granlunds bild

Nahoj skrev:
Som herrn önskar :)

Så jävla het! :D

Starfighter Johansson skrev:
Jag blir helt mindfuckad av de här screenshotsen, de ser så verkliga ut. Jag anar att det åtmimstone inte är in-game?

Som jag har fattat det brukar sådana "Photo Mode"-bilder dra igång en massa lull-lull och effekter som annars kanske är avslagna för att låta spelet flyta på bra. Gorza 4 är dock ett ruggigt snyggt bilspel, det är en sak som är säker även om det inte är likt snyggt som bilden om man är mitt i ett race.

Skillpoint.se - Be there or be sär

Nahojs bild

Starfighter Johansson skrev:

Tog denna screen från en repris av ett lopp med 8st. bilar (min är närmast i bild).

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.