Linnea Hummels bild

- SNABBA FAKTA -
Namn: Level up 2012
Datum: 2-8 januari
Plats: STPLN – Stapelbädden, Stapelbäddsgatan 3, Malmö
Pris: 60:- per dag eller veckopass för 300:-

Kopierade information från Terebigemu.com's hemsida: (http://terebigemu.com/2011/10/level-up-2012/)

"Ni minns kanske Power up 2011? Sommarens roligaste, största och bästa samling för TV-spelsnördar där vi spelade, skrattade och sov lite för lite under en magisk sommarvecka? Det var en succé för Terebi Ge-mu, den största spelträff som vi arrangerat och nu är det äntligen dags för uppföljaren. Vi har fixat nya öppnare lokaler på STPLN – Stapelbädden i Malmö, fler samarbetsföreningar än någonsin och tonvis med överraskningar som kommer att utannonseras fram till det är dags. Dags för Level up 2012!

Level up är vårt nya namn på det som vi tidigare kort och gott kallade för Nyårsträffen. En stor skillnad mot Nyårsträffen är att Level up inte startar på nyårsafton. Istället startar Level up den 2:a januari klockan 12:00 och stänger dörrarna den 8:e januari runt 15:00. Detta innebär att du redan nu kan ringa in 2-8 januari 2012 i din kalender. Under dessa datum kommer du nämligen att få uppleva en av de bästa spelträffarna i ditt liv. En sån där grej som du alltid kommer att minnas och dina vänner alltid att ångra att de inte gick på – såvida du inte tar med dem!

Alla ni som hängt med på tidigare spelträffar vet vad det handlar om, men ni vet också att våra spelträffar har blivit mer på senare tid. De har blivit bredare. Nu handlar det inte längre bara om en grupp människor från olika delar av Sverige som träffas och spelar TV-spel tillsammans, har turneringar och galna tävlingar. Terebi Ge-mus spelträffar har blivit mycket mer än så. Under Power up hade vi även pysselworkshops, spelkonst-auktion, musikuppträdanden, brädspel och mycket, mycket mer. Level up kommer att bli ännu bredare men även spetsigare. Vi utlovar mer prestigefyllda turneringar där de allra skickligaste spelarna går stenhårda matcher för att göra upp om vem som är bäst i spel som Street Fighter IV: Arcade Edition, Battlefield 3 och Call of Duty: Modern Warfare 3.
Vid sidan om turneringarna kan vi erbjuda allt från cosplay-workshops, där vi gör egna spelrelaterade kläder, och pysselverkstad till spel-debatt och frågesporter. Och så klart massor av blandat spelande. På Level up kan du testa spelen du inte visste fanns och förhoppningsvis hitta nya favoritspel – för att inte tala om alla nya vänner du får att dela spelen med.

Tveka inte att anmäla dig till Level up 2012 redan idag! Inträdet är 60 kronor per dag. Level up öppnar 10:00 och avslutas 02:00 varje dag utom måndagen (som startar 12:00) och lördagen som inte avslutas förrän 15:00 på söndagen. För den som vill stanna hela veckan och sova över erbjuder vi ett veckopass. Dessa pass är starkt begränsade på grund av att Brandskyddsmyndigheten endast tillåter ett begränsat antal övernattande gäster, så om du är i behov av sovplats bör du boka veckopass på momangen! Veckopasset kostar 300:- (sovplats ingår) och säljs till och med lucia. 13 december 23:59 är alltså deadline.
Det finns även en värvningskampanj kopplad till veckopassen och den ser ut så här: värva en person få totalt 50kr rabatt, två personer = totalt 150kr rabatt, tre personer = gratis inträde för en person. Observera att endast personer som ej tidigare varit på Terebi Ge-mus träffar räknas i kampanjen!

Förhandsboka din biljett här! "

Såååå... Vilka kommer? :D

Revolutionen kräver bara att ni inte åker hem.

HerrOlssons bild

Linnea Hummel skrev:
Såååå... Vilka kommer? :D

Lite mer får du sagt anstränga dig för att vinna mitt hjärta.

O o
/¯/___________________________ _\
| IMMA FIREN MAH LAZAH, BLARRRRRRGGGHH!
\_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ¯/

Carefaces bild

Såatteh, Malmö är långt.

Linnea Hummels bild

Careface skrev:
Såatteh, Malmö är långt.

Jaa, det är ju rätt långt, men inte farligt jobbig resa om man tar med sig några kompisar och har kul på vägen också. Men jag vet förstås inte om du bor i Luleå nu.

Starfighter Johanssons bild

Lite stalking säger mig att han bor i Stockholm.

VodkaCitrons bild

Starfighter Johansson skrev:
han bor i Stockholm.

Don't we all :3

Intresseant. Men att gå på Skillpoint träffen räcker för mig :) Hmm.. Vilket datum var det nu igen..Hmm..Vink vink ;)

Absolut - För män som kan sätta gränser.

Linnea Hummels bild

Men Stockholm har ju hur bra förbindelser som helst! 4,5 timmar med tåg eller 1 timme med flyg ner till Malmö, sen göttar man sig och spelar tv-spel i en hel vecka eller så länge man kan/orkar stanna.

Här är några bilder från hur det såg ut på Power up i somras: http://spelinnea.wordpress.com/2011/07/11/sommarspeltraffen-power-up-i-m...

Carefaces bild

Linnea Hummel skrev:
Men Stockholm har ju hur bra förbindelser som helst! 4,5 timmar med tåg eller 1 timme med flyg ner till Malmö, sen göttar man sig och spelar tv-spel i en hel vecka eller så länge man kan/orkar stanna.

Här är några bilder från hur det såg ut på Power up i somras: http://spelinnea.wordpress.com/2011/07/11/sommarspeltraffen-power-up-i-m...

Jag har hockey mån-fre! :X

Linnea Hummels bild

Careface skrev:
hockey

Det handlar om prioriteeeringar vettu! ;)

Make.Senses bild

Varje gång det är något spelrelaterat event är jag ute och reser. :(
Satt i Ukraina under Gamex. Sitter i Thailand när detta händer..

Jaja..

Linnea Hummels bild

Det börjar bli dags att beställa tågbiljetter och planera lite om man vill komma! Klart du vill!

Starfighter Johanssons bild

Jag insåg nu att jag jobbar så gott som hela den veckan. :/

Linnea Hummels bild

En blogg där man kan läsa om vad som kommer hända på träffen har kommit upp. Så småningom kommer också schema spikas!

http://www.levelup2012.com/

Senast ändrad av Linnea Hummel, 8 december, 2011 - 20:31.

Linnea Hummels bild

Anmälningstiden förlängs: http://www.levelup2012.com/2011/12/13/forlangd-anmalan/

Clean Slates bild

Synd att det är i Malmö, skulle varit kul att komma.

Peng Peng

Linnea Hummels bild

Det är igång nu! Folk som har vägarna förbi (vilket såklart alla har) borde komma! 60 kr för en heldag, det är ingenting. :)

Vargavakas bild

Kan man förvänta sig någon form av rapport från Power Up senare? Jag är nyfiken på hur det är/var och jag utgår väl från att iaf Linnea är/var där :)

Linnea Hummels bild

Jag har inte varit där alls så mycket jag velat pga studier och annat bös. Men nåt ord om mina korta visiter ska jag nog kunna plita ner vad det lider.

Linnea Hummels bild

Här har användaren Derpken på YouTube lagt upp en film med lite smått och gott från träffen! Innehåller Megaman, Kirby, diskussioner om Sonic och fina nördar som sjunger!

Senast ändrad av Linnea Hummel, 10 januari, 2012 - 00:18.

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.