Nox
Noxs bild

Hej, ville bara visa detta: http://www.ahaga.se/www/live/standard.aspx?TreeID=1578

Om det är några boråsare här mer än jag och min bror så tycker jag ni ska gå på det ! Jag ska i alla fall, tänkte även kolla ifall det är okej om jag får göra lite smygreklam med min Skillpoint t-shirt på det eventet annars så tar jag min bf3 tröja :)

xbla: NickNox
Steam: nox767
3DS friend code: 0001 - 3294 - 3891

Andreas Ljungströms bild

Nox skrev:
ifall det är okej om jag får göra lite smygreklam med min Skillpoint t-shirt på det eventet

Smygreklam för Skillpoint är den bästa sorten av smygreklam. :)

Aldrig hört talas om eventet tidigare. Hoppas det dyker upp lite skojiga utställare. :beer:

Perggs bild

Andreas Ljungström skrev:
Aldrig hört talas om eventet tidigare.

Har hitills bara sett reklam för det på facebook så det har inte ens här i Borås varit något som synts i andra sammanhang än.

Men som sagt planerar jag och Niklas att ta oss dit (inte mycket annat att göra när det är 5 minuters gångväg hemifrån) skulle vara kul om det blir något som fungerar och kan bli återkommande! :)

Kan länka till riktiga hemsidan också http://gamevision1.se/ , inte mycket info än men det lär väl bättras på allt eftersom mässan närmar sig!

Senast ändrad av Pergg, 14 december, 2011 - 18:58.

Per Gustafsson
Twitter: Per_Machine

kihlanderss bild

Kul att ni uppmärksammat GameVision1 självklart kommer mer information löpande när det drar ihop sig mot evenemanget. Tillsvidare är det enklast att följa webben för GameVision1 eller facebookpagen för att hålla sig uppdaterad.

Vi är självklart tacksamma för all hjälp med spridning av eventet så sprid gärna ordet. Är det någon av er som har behov av affischer/flyers så finns det också att tillgå.

Ha det gott och God Jul!

Senast ändrad av kihlanders, 22 december, 2011 - 15:51.

boras.com - facebook.com/borascom

Perggs bild

Någon härifrån som funderar på att gå? Vet inte alls vad det kommer bli av det men känns bra att uppmuntra så att det kan fortsätta utvecklas i framtiden :)

Per Gustafsson
Twitter: Per_Machine

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.