10 svar [Senaste inlägg]
Andreas Ljungströms bild

Eftersom sommarens flashspelsturnering var en sån stor succé så är det på sin plats att vår julkalender också innehåller en liten tävling av liknande slag. Spelet som det tävlas i är passande nog Robot Unicorn Attack Christmas!

Regler:
1. Den sammanlagda poängen på tre omgångar (dreams/wishes) är den poängen som räknas.
2. När du är nöjd med din poäng postar du den här i tråden tillsammans med en länk till en screenshot av din poängskörd. Bilduppladdningstjänst väljer du själv. Du får posta förbättrade poäng hur många gånger du vill.
3. Det är bara den angivna länken som gäller för att spela spelet. Andra versioner av spelet får inte användas som poängunderlag.
4. Om två deltagare mot all förmodan landar på samma poäng är det den som postade poängen i tråden först som placeras högst.

Deadline för tävlingen är den 22 december!

Vinnaren får välja valfri titel från Paradox utbud:
Lead & Gold, Magicka, Darkest Hour: A Hearts of Iron Game, Europa Universalis III Chronicles, Hearts of Iron 3 Collection, Majesty 2 Collection, Sengoku, Pride of Nations, Pirates of Black Cove, Supreme Ruler Cold War.

Lycka till och må bäste man eller kvinna vinna! :santa:

Poängställning:
1. VodkaCitron - 82544
2. Gwellmyn - 35730
3. KirabiKame - 30502

VodkaCitrons bild

I died and went to heaven :love:

Tack som fan för tipset!!

Christmas poo It's me and you! A jolly good Bowser, mistletoe leaves, I got the hives! When you'r not there!! Christmas time! Don't eat the Bowser!

0__0 Jag hör nog galet.

Senast ändrad av VodkaCitron, 19 december, 2011 - 16:38.

Absolut - För män som kan sätta gränser.

Åsa Modéns bild

SE-GA-!!!

Åsa Modéns bild

VodkaCitron skrev:
I died and went to heaven

Håller med!!

SE-GA-!!!

Crimson Thunders bild

Åh vilket härligt spel :love: :santa:

Någon som vet vad det är för låt som spelas förresten?

PSN: Mr_jump

Starfighter Johanssons bild

Det är The Darkness med sin låt Christmas Time. Spelet är en julvariant av det "vanliga" Robot Unicors Attack där soundtracket utgjordes av en annan fantastisk låt, Always framförd av Erasure. Tips!

Linnea Hummels bild

Crimson Thunder skrev:
Vilken låt

The Darkness - Christmas Time.

Revolutionen kräver bara att ni inte åker hem.

Tobias Jensens bild

Inte helt pjåkigt.

Spelklassiker Musik - Spelmusik varje vecka.

Starfighter Johanssons bild

Gud vad det laggade! Musiken lät okej, men det var flimmrigt att spela.. Tror jag håller mig till min iOS-version i stället (jag får ju ändå inte vara med och tävla! :D). Min poäng blev 38768 för den nyfikne. :beer:

VodkaCitrons bild

And so it begins...

Absolut - För män som kan sätta gränser.

Crimson Thunders bild

Starfighter Johansson skrev:
Det är The Darkness med sin låt Christmas Time.

Linnea Hummel skrev:
The Darkness - Christmas Time.

Tackar :)
Starfighter Johansson skrev:
soundtracket utgjordes av en annan fantastisk låt, Always framförd av Erasure.

Haha, jag fick mer än nog av den låten under min (misslyckade) jakt på Vodkas resultat under turneringen i somras.

PSN: Mr_jump

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.