9 svar [Senaste inlägg]
Andreas Ljungströms bild

Nu drar det hela igång på riktigt! Ni har nu nominerat ett gäng spel och jag har delat in de olika nomineringarna i fem olika grupper, tyvärr fick inte alla plats men jag hoppats alla ska bli nöjda med mina val. De spelen som fick flest röster är givetvis garanterade en plats i omröstningarna. De två spelen med flest röster går vidare till den avgörande finalomgången.

Saints Row: The Third
"Det var minst femton timmar sedan jag fick fram eftertexterna men jag spelar fortfarande. Jag kan inte låta bli att fortsätta dra in pengar, spränga... allting, testa nya sanslösa klädkombinationer och trotsa fysikens lagar. Det är uppkäftigt, överdrivet, ger oss full frihet att experimentera och tar ingen hänsyn till någonting i hela världen."

The Legend of Zelda: Skyward Sword
"Den senaste i raden av Zelda-titlar är alltså ett imponerande hantverk och kryllar av den där Nintendo-magin som är så svår att förklara. Bandesignen är oerhört finurlig, kanske bättre än någonsin, likaså alla andra klassiska spelmoment som hör serien till."

Infamous 2
"Infamous 2 lyckas kort och gott med vad det rent spelmässigt försöker uppnå, det vill säga att ta det som Infamous gjorde bra och göra det mycket bättre."

Terraria
"Är man villig att låta sig slukas in i dess simpla men ändå väldigt djupa system kommer man att finna många timmar av underhållning oavsett om man väljer att avnjuta denna digitala drog själv eller med kompisar."

The Witcher II: Assassins of Kings
"Sällan har jag suttit så trollbunden som när jag axlat Geralt av Rivias mantel, det rör sig om en otroligt välberättad och välframförd spelupplevelse som känns lika delar fantastisk och autentisk. Resultatet är årets hittills bästa spel, och det vassaste rollspelet i mannaminne."

Omröstning: 
Vilket är ditt favoritspel av dessa?
VodkaCitrons bild

Hoppas på Zelda och Terraria! :)

Absolut - För män som kan sätta gränser.

Alexanders bild

Jag har inte spelat något av dessa så jag avstår att rösta i den här delen... :santa:

Uppdatering: Vill med andra ord bara se resultatet.

Senast ändrad av Alexander, 23 december, 2011 - 18:23.
Zatoishwans bild

Måste bara ge Witcher 2 rösten här.

Hatten av för polackerna som lyckats skapa en sådan genuin värld där varenda liten NPC har en egen agenda och man på ett sätt förstår elakingarna även om man inte håller med dem.

Och för att det nästan är två spel i ett, med helt olika områden, personer och quests beroende på val man gör.

Kära posten, kan ni skicka en ny brevbärare då den förra var något seg

Fleischers bild

Witcher all the way! :beer:

Sebastian Magnussons bild

Det glädjer mig att ni alla sluter upp bakom fantastiska Witcher 2!

Definitionen av glädje är försvinnande plattformar.

Perggs bild

Blir en klar röst på Zelda, har framförallt inte spelat något av dom andra så inte mycket annat att göra :D

Per Gustafsson
Twitter: Per_Machine

Plings bild

Lätt The Witcher 2, dock lite skam att Arkham city inte finns med.

Senast ändrad av Pling, 26 december, 2011 - 12:52.
Andreas Ljungströms bild

Pling skrev:
Lätt The Witcher 2, dock lite skam att Arkham city inte finns med.

Det här är första av fem deltävlingar. Jag kan avslöja att Batman faktiskt finns med i en av dem. ;)

Mickemoss bild

Witcher, lätt!
Har inte spelat igenom hela, men fan vad grymt det är!

"We've got cards and letters from lots of people that say iTunes is their favorite app on Windows. It's like giving a glass of ice water to somebody in hell" - Steve Jobs

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.