6 svar [Senaste inlägg]
Andreas Ljungströms bild

Dags för omgång tre av fem och i den andra omröstningen var det Portal 2 som i överlägsen stil gick vidare till finalen tillsammans med Xenoblade Chronicles och L.A. Noire som båda två gick vidare på en delad andraplats.

Mario Kart 7
"Best of Mario Kart, på gott och ont" /Sebbe

Assassin's Creed: Revelations
Nominerat av Crimson Thunder, Nox och Nate Traveller

Deus Ex: Human Revolution
"En modern klassiker" /Sebbe

Minecraft
Nominerat av VodkaCitron

Resident Evil 4 HD
"Allt med Resident Evil ska givetvis nomineras!" /Nate Traveller

Omröstning: 
Vilket är ditt favoritspel av dessa?
Nate Travellers bild

Men argh! Det här blev ju omöjligt att rösta på. Nu finns det tre stycken alternativ som jag verkligen vill rösta på. I de andra omröstningarna var det ju plättlätt.

Hmm... Får gå på egoboosten. :party:

VodkaCitrons bild

Minecraft, jag är tröttnade på spelet så fort man samla alla diamantsaker, är ju inte så kul att spela själv :p Men det är ju svenskt! XD

Resten har jag inte spelat (bortsett ifrån kart).

Absolut - För män som kan sätta gränser.

Vargavakas bild

DX3 jue :)

Förresten, om det inte blev nog med nomineringar och ingen tog upp det (jag kommer inte ihåg vad som nämndes) så vill jag klämma in Bastion någonstans. Jag plockade upp det först under Steam-rean och det är verkligen en riktig pärla till spel. Hur bra som helst.

Starfighter Johanssons bild

Jag har även haft otroligt roligt med Dead Island och Resistance 3, men jag brukar sällan få medhåll (har för mig att bland annat Resistance blev avfärdat som medelmåttigt här på Skillpoint innan jag kom hit, har inte "backtrackat") så nomineringar av det slaget hade förmodligen varit fruktlösa. :)

Nate Travellers bild

Fan. Dead Island alltså. Det glömde jag ju helt bort. Det var ju awesome! Måste återuppta det igen. :bigsmile:

TTV
TTVs bild

Kul att se att någon håller facklan vid liv! Tråkigt att inte se det förens nu.

Min röst landade dock på Minecraft, det och Deus Ex har jag spelat bland dom spelen och jag känner att Minecraft drar det längre stråt, även fast jag inte är ett jätte fan av något av spelen. :beer:

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.