lictors bild

Om någon vill ha min originalfjärrkontroll (bluetooth) till PS3 så kan ni få den. Jag tänker inte anstränga mig att skicka den så ni får fan komma och hämta den. Det finns ju en del uppsalabor här så det är väl mest riktat till er antar jag.

De kostar knappt något så det är inget att sälja och jag gör mig av med den eftersom jag skaffat en multifjärrkontroll som tagit över funktionen.

Skicka PM om ni är intresserade.

Definitionen av glädje är försvinnande plattformar

douhans bild

PM skickat!

''Det var kanske en dröm. Kanske somnade jag ensam en decembernatt och drömde allt.''

KidCactuss bild

Får man fråga vilken multifjärr du har köpt som även klarar Bluetooth? :)

Psykisk sjukmänniska

Arsenik (inte verifierad)
Arseniks bild

KidCactus skrev:

Den klarar inte bluetooth men den fuskar. Har en Logitech Harmony One med en sån här liten mackapär. Funkar bättre än BT-fjärren till PS3-an som jag faktiskt tycker är för känslig. Det är alldeles för lätt att komma åt en knapp och vilken knapp man än trycker på så knäpps konsolen igång. Sen måste man gå fram till konsolen och slå av... JOBBIGT! Det hände verkligen jätteofta för mig. Speciellt med den lilla damen där hemma som tycker att fjärrkontroller är det bästa som finns.

Harmony One sänder skitstarkt och så länge man håller upp fjärren så kan man rikta den var som helst i rummet och ändå kommunicera med maskinerna. Inte så vanligt bland dagens originalfjärrkontroller.

Arseniks bild

Nu är den för övrigt tingad.

KidCactuss bild

Arsenik skrev:
en sån här liten mackapär.

Ja just ja, den hade jag helt glömt bort att den faktiskt finns. Jag har själv en Harmony 785 som jag är sjukt nöjd med. :)

Psykisk sjukmänniska

Arseniks bild

KidCactus skrev:
Jag har själv en Harmony 785 som jag är sjukt nöjd med.

Jag jag är rent vansinnigt nöjd också. Ett av mina bästa köp någonsin. Den är dessutom "fru-vänlig".

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.