Mists bild

Hej!

Jag vill sälja eller byta bort BC och ME, de är i fint skick, inga repor. ME är bara genomspelat en gång.

Bytes mot PS3 spel eller en GBA flashlink.

UfU__Xs bild

Är lite sugen på Bionic Commando. Är inte mycket för att göra mig av med spel egentligen men kan eventuellt tänka mig att skiljas med Resistance: Fall of Man eller Uncharted 2. Eller pengar.

"HI! I LIKE SHORTS! THEY'RE COMFY AND EASY TO
WEAR!"

Mists bild

UfU__X skrev:
Är lite sugen på Bionic Commando. Är inte mycket för att göra mig av med spel egentligen men kan eventuellt tänka mig att skiljas med Resistance: Fall of Man eller Uncharted 2. Eller pengar.

Uncharted 2 är jag intresserad av, du bor i Uppsal eller hur? Du ska möjligen inte in till Stockholm de närmsta dagarna? Isåfall kan vi göra affärer öga mot öga.

Senast ändrad av Mist, 13 augusti, 2010 - 08:24.
UfU__Xs bild

Mist skrev:
Du ska möjligen inte in till Stockholm de närmsta dagarna?

Nej tyvärr, jag har förövrigt spelet utlånat just nu men borde kunna ha det tillbaka i början av nästa vecka. Jag återkommer när jag har spelet i handen. :)

"HI! I LIKE SHORTS! THEY'RE COMFY AND EASY TO
WEAR!"

Mists bild

Jag har fått akut pengabehov, så 150:- för båda fram tom måndag morgon, i Stockholm. Kan skickas om ni får in pengarna innan måndag kväll bara, ni pröjsar frakt.

UfU__X skrev:
yeah

Intresserad?

VodkaCitrons bild

Jag kan nog gärna köpa dom för 150:- vart i Stockholm bor du? Ev hur mycket frakt blir de isåfall? Bor du långt bort så är de ingen ide att betala remsa för 185:-, då är frakt mycket billigare :)

Absolut - För män som kan sätta gränser.

Mists bild

VodkaCitron skrev:
kan

Jag bor uppepå kista galleria, men jag ska åka runt hela Stockholm och har gratis tåg, så jag kan nog möta upp.

VodkaCitrons bild

Kista, jadu det är en bra bit att åka, då jag bor emot Södertälje. Men kan kanske sätta in pengar på konto + frakt då? Problemet är att alla banker här vägrar ta emot pengar och att jag har alla mina i plånboken, så får fråga en familjemedlem isåfall imorgon.

Mists bild

VodkaCitron skrev:
bank

Men bankerna är väl inte öppna på helgerna? Eller ni kanske har internetbank? Går pengarna in direkt även på helg då?

Frakten landar på 48:- iaf.

VodkaCitrons bild

Mist skrev:
Men bankerna är väl inte öppna på helgerna

Nej men jag menade mer allmänt :)

Mist skrev:
Eller ni kanske har internetbank? Går pengarna in direkt även på helg då?

Precis fast jag har inte det, så måste höra med någon. Ingen aning, men jag tror det, annars kommer det in på Måndag morgon.

Så 200:-, det går jag med på ^^ Får höra runt med familjemedlemmar imorn som sagt, och byta 200:- emot 200:- virtuella så överför jag :)

Du kan ialf PM:a mig informationen som behövs för överföring, så hör jag av mig imorgon igen :)

Mists bild

UfU__X skrev:
yeah

Spelen finns kvar, så du vet.

Maxxons bild

Mist skrev:
Spelen finns kvar, så du vet.

Hur mycket för bara ME?

Mists bild

Maxxon skrev:
ME

120:- inklusive frakt?

Mists bild

Maxxon skrev:
Hur mycket för bara ME?

Mist skrev:
120:- inklusive frakt?

Intresserad?

Maxxons bild

Mist skrev:
Intresserad?

Just det!

Nej tack, hittade billigare :)

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.