TTV
TTVs bild

Hyfsat bra pris på en PS3a. Bulletstorm till PS3an och 360 på extrapris hos webbis.

Senast ändrad av TTV, 22 februari, 2011 - 22:14.
TTV
TTVs bild

Bra pris på Mass Effect 2 till PS3 hos Game. 199 Kr, plus det är gratis frakt.

Vargavakas bild

Good Old Games säljer Psychonauts (PC) för $2,49, vilket borde bli en... tjugo kronor?

Reyqunes bild

Logitech MX518 99kr

HerrOlssons bild

Någon som vet var man kan få tag på xbox 360 handkontroller lite billigt? sladd eller inte spelar mindre roll

O o
/¯/___________________________ _\
| IMMA FIREN MAH LAZAH, BLARRRRRRGGGHH!
\_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ¯/

TTV
TTVs bild

Siba fyller 60 år.

KidCactuss bild

TTV skrev:
Siba fyller 60 år.

Vilken bra deal, en PS3 320 GB för kampanjpriset 2960 kr, som på t.ex. Webhallen kostar 2749 kr som normalpris.

Senast ändrad av KidCactus, 18 mars, 2011 - 18:47.

Psykisk sjukmänniska

TTV
TTVs bild

KidCactus skrev:
Vilken bra deal, en PS3 320 GB för kampanjpriset 2960 kr, som på t.ex. Webhallen kostar 2749 kr som normalpris.

Haha, ja. Den kanske inte är det bästa dom har där men Dragon Age 2 för 370 Kr samt lite andra spel för samma pris är ju taget! :bigsmile:

KidCactuss bild

TTV skrev:
men Dragon Age 2 för 370 Kr samt lite andra spel för samma pris är ju taget!

Absolut, jag funderar att slå till på Motorstorm 3, just för att det är så billigt. Frågan är ju bara om jag vill ha det. :bigsmile:

Ändrat: Det fick bli det och Crysis 2.

Senast ändrad av KidCactus, 18 mars, 2011 - 19:08.

Psykisk sjukmänniska

Man5ons bild

KidCactus skrev:
Absolut, jag funderar att slå till på Motorstorm 3, just för att det är så billigt. Frågan är ju bara om jag vill ha det.
Ändrat: Det fick bli det och Crysis 2.

Jag är också lite sugen, men säg såhär, om du hatar det ena/det andra/båda så klipper jag dom av dig istället :beer: ;)

Last chance to lose control

Sebastian Magnussons bild

TTV skrev:
en Dragon Age 2 för 370 Kr

Vet inte hur bra jubileumspris det är egentligen, finns ju en näve butiker som säljer billigare än så :p (316:- och uppåt)

Definitionen av glädje är försvinnande plattformar.

KidCactuss bild

Man5on skrev:
Jag är också lite sugen, men säg såhär, om du hatar det ena/det andra/båda så klipper jag dom av dig istället

Härligt, Crysis är ju en chansning, har inte precis varit sugen på det. :D

Psykisk sjukmänniska

Man5ons bild

KidCactus skrev:
Härligt, Crysis är ju en chansning, har inte precis varit sugen på det.

Erbjudandet på SIBA verkar gälla till den 24e bara, så om du hinner testlira innan dess så vore det en bonus :)

KidCactuss bild

Well, det släpps ju inte förrän den 24:e, så det kan ju bli svårt. :bigsmile:

Psykisk sjukmänniska

Make.Senses bild

Sen vill jag även meddela att spel i Storbritannien är väldigt billigt, nu är visserligen leveranstiden på en vecka, men de har samma priser som i USA, d.v.s väldigt mycket billigare jämfört med Sverige.

Förbokade Test Drive: Unlimited 2 och fick det en vecka efter release för 260:-, ink. frakt.
Köpte nyligen Homefront som är på väg, också det för samma pris.

Nästa vecka kommer jag få Crysis 2, också det för sådär 260/270:-
Har handlat på www.thehut.com , fungerar finfint.

Kan vara värt att kolla in om ni hellre sparar pengar än har spelet snabbt.
Just till PC kostar i princip allt under 300:-, även splitter nya spel.

Ollebros bild

Make.Sense skrev:
Sen vill jag även meddela att spel i Storbritannien är väldigt billigt, nu är visserligen leveranstiden på en vecka, men de har samma priser som i USA, d.v.s väldigt mycket billigare jämfört med Sverige.

gött, då skall jag kolla efter lite PS3 och DS spel då.

In the beginning the Universe was created.
This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

OhNoSpywares bild

Sebastian Magnusson skrev:

Vet inte hur bra jubileumspris det är egentligen, finns ju en näve butiker som säljer billigare än så :p (316:- och uppåt)

Fast du länkar ju till PC-versionen som är billigare, som vanligt. Vill man ha det till PS3 så är Sibas pris riktigt bra just nu.

Butikerna i UK som har så otroligt låga priser har det för att de huserar på nån liten ö utanför UK och därmed smiter ifrån alla extrakostnader, har jag hört :) Men jo, TheHut och Zavvi tex är ruskigt billiga. Köper det mesta från Zavvi just nu.

Nox
Noxs bild

http://store.steampowered.com/app/63200/ monday night combat är gratis och prissänkt denna helgen. Riktigt roligt spel:) värt att testa

xbla: NickNox
Steam: nox767
3DS friend code: 0001 - 3294 - 3891

Make.Senses bild

Ollebro skrev:
gött, då skall jag kolla efter lite PS3 och DS spel då.

Dock är det tyvär inte lika stor prisskillnad, om ofta någon alls, när det kommer till konsollspel.

Sebastian Magnussons bild

OhNoSpyware skrev:
Fast du länkar ju till PC-versionen som är billigare, som vanligt. Vill man ha det till PS3 så är Sibas pris riktigt bra just nu.

Aja, men du vet ju vad jag säger. Dragon Age finns inte till konsol ;)

Definitionen av glädje är försvinnande plattformar.

OhNoSpywares bild

Sebastian Magnusson skrev:
Aja, men du vet ju vad jag säger. Dragon Age finns inte till konsol ;)

Helt sant när det gäller ettan, tyvärr inte likadant när det gäller tvåan ;P

Make.Sense skrev:
Dock är det tyvär inte lika stor prisskillnad, om ofta någon alls, när det kommer till konsollspel.

Nu handlar jag ju inte på TheHut utan på Zavvi, men jag tycker att de har fina deals på konsolspel riktigt ofta.

Portal 2 kostar 500+ i sverige, 340 på Zavvi (på konsol).

Make.Senses bild

Där ser man. :bigsmile:

Tyvär är Postgången från Storbritannien seg, men det är det lätt värt om man kan spara sådär 100-200:- per spelköp.

Blir en hel del pengar man sparat efter ett tag..

Senast ändrad av Make.Sense, 18 mars, 2011 - 22:17.
Naturlazers bild

Jag föll också för denna frestelse :D

Blev MotorStorm 3 och Crysis 2 :party: :beer:

Respect the trees! Respect them all! And respect me, ehh.

Achis bild

Make.Sense skrev:
Tyvär är Postgången från Storbritannien seg,

Hur seg? :O Är grymt sugen på Crysis 2, men vet inte ifall jag orkar vänta flera veckor. :p

I'm with CoCo.

OhNoSpywares bild

Achi skrev:
Hur seg? :O Är grymt sugen på Crysis 2, men vet inte ifall jag orkar vänta flera veckor. :p

Zavvi har levererat mina senaste 10 beställningar på en vecka från släppdatum. Bör vara samma för TheHut.

Achis bild

OhNoSpyware skrev:
Zavvi har levererat mina senaste 10 beställningar på en vecka från släppdatum. Bör vara samma för TheHut.

Åh, det var ju inte alls farligt. Kanske får dra iväg en beställning då, även fast jag egentligen inte har råd. Men antar det är något man får ta som en gamer. :p

I'm with CoCo.

Make.Senses bild

Achi skrev:
r grymt sugen på Crysis 2, men vet inte ifall jag orkar vänta flera veckor.

Det handlar om en vecka i leveranstid ungefär.

Det är ungefär lika snabbt som jag får paket från USA, som ligger ganska mycket längre bort.
Från Tyskland får man också paket supersnabbt, och sen Storbritannien, hepp, en vecka.

Man5ons bild

KidCactus skrev:
Well, det släpps ju inte förrän den 24:e, så det kan ju bli svårt.

Man vafan vafför då liksom :cry:

Var är Doc Brown och hans DeLorean när man som bäst behöver honom. :tired:

Nu behöver jag alltså ta ett beslut, det här kommer aldrig sluta bra.

Ollebros bild

Make.Sense skrev:

handlar man från tex Axelmusic kostar alla spel på release 380kr + 20kr frakt. ungefär så kostar de på olika engelska hemsidor med vilket jag tycker är en fin rabatt mot de 600 vi oftast får betala. :beer:

In the beginning the Universe was created.
This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

Naturlazers bild

Hmm, har en undran angående Siba :p
Beställde Crysis 2 och MotorStorm 3 i fredagskväll.
Nu står det dock att spelet inte finns på webblagret. Bör man vara orolig över att man inte får det då?

Eller innebär det bara att de inte kan ta emot fler beställningar på det spelet, men de som redan beställt kommer att få spelet?

Och om man beställde båda spelen samtidigt, kommer det då tidigast den 24:e? (Med tanke på att Crysis släpps då). Och då menar jag att de alltså kommer tillsammans.

0:)

Senast ändrad av Naturlazer, 20 mars, 2011 - 17:36.

Respect the trees! Respect them all! And respect me, ehh.

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.