PSP 3004 kostar endast 699 kronor på Elgiganten.
Löjligt att svart kostar 300kr mer än de andra.
Löjligt att svart kostar 300kr mer än de andra.
Oj! Nästan så man köper. Mer sugen på NGP nu dock.
DJ Hero 1 & 2 för 199 kronor på Cdon.
DJ Hero 1 & 2
Har herrn köpt/spelat dessa?
Om så är fallet, vad tycker han om dem, är det värt två hundrisar?
Har herrn köpt/spelat dessa?
+ frakt
Verkar som att det är gratis frakt även till Sverige. Jag behövde iallafall inte betala någon frakt för The Witcher 2.
Verkar som att det är gratis frakt även till Sverige. Jag behövde iallafall inte betala någon frakt för The Witcher 2.
Det visste jag faktiskt inte, har aldrig köpt därifrån så jag antog att det var det bara.
Xbox 360 Slim 250 GB + Kinect + Ett spel = 2599:-
Rätt bra pris för en Xbox med Kinect.
Darksiders för 46kr
http://se.gamersgate.com/DD-DARKSIDERS/darksiders
Någon som vet vad Batman: Arkham City kostar att förhandsboka hos Gamestop?
Någon som vet vad Batman: Arkham City kostar att förhandsboka hos Gamestop?
Spelet går säkert på 699:- om man känner dom rätt Själva bokningen ska inte kosta något vad jag vet.
Puzzle Agent 2 för 37 spänn på Gamersgate. Lätt värt.
EDIT: Fanns visst en del billiga grejer på Gamersgates sommarrea som är värt att spana in utöver det. Några exempel:
Trine (18:-)
The Undergarden (19:-)
Tales of Monkey Island (122:-)
Sam & Max (111:-)
Civ 5 kostar runt 80 spänn på Gamer's Gate nu (vilket känns ganska galet, kostar inte DLC-paketen ungefär det?). Och det går att lägga till spelet i ditt Steam-konto (du måste t.o.m. göra det). Fungerar finfint, även om Gamer's Gate var en helvetessite att navigera.
Se förresten till att ställa in priserna i pund. Om du använder deras egen växelkurs till € betalar du en ~50% extra.
Cdon har spel frenzy, finns väl en hel del spel till hyfsade priser.
Blood Bowl: Legendary Edition för 74kr (80% off)
Det kanske inte finns någon gratis lunch här i världen men vad gör det när vi har gratis gamla spel.
Broken Sword kostar gratis på GoG fram till October 1, at 7:59 a.m. EDT (11:59 a.m. GMT.
Crysis och Crysis Warhead för 45kr:
http://store.steampowered.com/sub/990/
www.webhallen.com
Augmented Edition innehåller:
• The Game
• 40 Page Artbook
• Bonus DVD including; "44min making of", "Game Soundtrack", "Motion Comic", "E3 Trailer and animated storyboard".
• Additional Mission: "Tong's Rescue".
• Additional In-game weapons "Huntsman Silverback", "SersR", "Linebacker", "AUD", "UR-DED".
www.webhallen.com
Önskar att PS3:an kunde ha något liknande. En kontroll till PS3 kostar ju runt 500:- Vilket är en rätt smaskig siffra. Förmodligen tack vare dual och sixaxis, något man typ aldrig använder. Inte så att jag är direkt ute efter en kontroll eller behöver en, men hade lugnt köpt en för 400:- om det ingick något fint spel
Namnet på den här tråden är bortom mig.
Jag blev rätt ledsen när jag fick höra att OhNoSpyware fått tag i exemplar av Dungeon Siege III för 19kr! Vilket var slut när jag fick reda på det
Vilket faktiskt var ett spel jag jätte gärna ville ha.
Men nu är Elgiganten igång igen och säljer Duke Nukem Forever för 19:-
I'm in! Med tanke på att det är fraktfritt också!
Dungeon Siege III för 19kr
Steamrean är ju f.ö. igång, vilket man ju bara måste skriva här. Galna priser på vissa saker.
Ingen aning om ifall det är bra men Indiespelet Chester är helt gratis på Desura i drygt ett dygn framöver.
http://www.desura.com/games/chester
Bara klicka på install och välj hela spelet. Kräver Desura-klienten för att ladda ner.
KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Jag såg det för cirka två dagar sen eller dylikt. Då fanns det flera hundra exemplar inne, nu finns det bara cirka 20, iaf till PS3
Om nu det är slut som "postorder", så är det bara att köpa ändå! De brukar om inte annat skicka exemplaren som finns i butiken, alternativt så skickar de över spel till lagret.
Fast det är tydligen bara PC Download, lame... -.-
Men det finns ju folk som gillar sånt!