Inte mycket innehåll just nu, men efter ikväll blir det mer. Varför? Jo för ikväll börjar ju årets säsong av Idol för fasen! Klockan 20.00 på TV4. Be där or be sär.
Såatteh, nu har ni blivit påminda!
Inte mycket innehåll just nu, men efter ikväll blir det mer. Varför? Jo för ikväll börjar ju årets säsong av Idol för fasen! Klockan 20.00 på TV4. Be där or be sär.
Såatteh, nu har ni blivit påminda!
Klockan 20.00 på TV4. Be där or be sär.
Snacka om fel forum, så vidare inte alla skillpoint är fjortisar. har jag missat något.
Jag kan se hilariositet ensevera.
Snacka om fel forum, så vidare inte alla skillpoint är fjortisar.
Bevisligen finns det i alla fall en. Oerhört konstruktiv kommentar, duktigt jobbat /pat.
Förövrigt så tittar jag inte på Idol. Föredrar dansprogram före sångprogram om jag nu måste titta på något av det. Slutar ändå bara att man får en favorit och blir skitfrustrerad för att svenska folket röstar fel och favoriten åker ut!
Intressant för årets idol verkar i alla fall vara att de satsar lite mer på större åldersgrupper, inte bara färska 16-åringar. Var väl någon 47-åring som kom till stockholm om jag inte minns fel från tidningen
Snacka om fel forum, så vidare inte alla skillpoint är fjortisar. har jag missat något.
Att inte titta på idol medans det är auditions är en synd!
Kommer som alltid kolla i början och bli häpen av alla talanger för att sedan tappa intresset för programmet. Kommersiellt och allt det där, men första halvan av Idol är alltid bra tv.
första halvan av Idol är alltid bra tv.
QFT
Förövrigt så tittar jag inte på Idol.
Jag är fjortis och tittar.
xoxo
inte bara färska 16-åringar. Var väl någon 47-åring
Vem säger nej till en MILF eller DILF liksom? Inte du iaf.
Fotboll idag, men frugan ska titta. Det är roligast i början, när idioterna dyker upp. Sen blir det visserligen lite småtrevligt, men inget man rakar benen för.
DILF
Men inte så att man bänkar sig som om det gäller Fåret Shaun - Man5on lär ju här kommentera och posta vids på allt av minsta intresse samtidigt som han försöker undvika att framstå som en kåt nörd när någon ung rockbrud visar upp sig.
Det är just första halvan jag har svårt för. Jag klarar inte av att bevittna de insiktslösa dårarna som knappt vet vad det är att sjunga.
Bah! Humbug!
Är det inte dags för idol att lägga ner snart?
Börjar bli lite tjatigt.
Det är just första halvan jag har svårt för. Jag klarar inte av att bevittna de insiktslösa dårarna som knappt vet vad det är att sjunga.
De som är väldigt duktiga är ju skit kul att titta på.
Det positiva är att jag kan lägga ned min vanliga träning.
samtidigt som han försöker undvika att framstå som en kåt nörd när någon ung rockbrud visar upp sig.
Det tåget har nog gått. Dock gör jag mitt bästa för att springa ikapp det, gång på gång
Man5on lär ju här kommentera och posta vids på allt av minsta intresse
Bara för dig då, mest för du är en sötiz
Coolaste quirky-bruden, även om jag möjligtvis inte är fullt såld på själva rösten. Men allt som allt riktigt nice.
Bästa låtvalet, skönt med lite Skunk! Vacker dessutom, Bagges kommentar om "men jävligt ful!" gjorde min kväll.
Snacka om fel forum
Jadu, det verkar verkligen vara fel forum! Ajajaj, jäkla tabbe där, dumma mig etc.
vaddå fel forum? det är ju skitsnackavdelningen, passar ju alldeles utmärkt in!
själv händer det att man råkar glo lite på IDOL men jag har piskan nära till hands för att straffa mig själv efteråt.
Bara för dig då, mest för du är en sötiz
Men det ser bra ut rent generellt.
Jag är fjortis och tittar.
Vem säger nej till en MILF eller DILF liksom? Inte du iaf.
Sjukt bra hittills! Bäst ikväll, bagaren Olle! Alltså, han kan vara den skönaste människan på mycket länge. Vilken dialekt killen har, och så är han ju helt galet lik Joaquin Phoenix som grädde på moset! Varför har ingen annan påpekat det?!
Phoenix...
Bäst ikväll, bagaren Olle!
Galen kväll i Karlstad!
Fyrbarnsmorsa, klara Jewel-vibbar och helt sinnessjukt skön stil. Dialekten, bara en sån sak!
Nellie Andreasson
Sen lite "årets Tove-varning" på Freja.
Freja Sterner
Lite konstig stirrig stil, men well, finns ju andra saker som talar för Minnah!
Minnah Karlsson
Luleå ingen höjdare ikväll, men en lite Lisa Ekdal-liknande historia fanns det iaf att visa upp, Therese Lundberg. Gitarren är inte hennes starkaste vapen, men helt urmysig röst iaf.
haha snubben från Luleå som jobbade på korvgubben fick kicken efter programmet då han ljuget ihop en sjukdag för att vara där och spexa.
Chima Okpe! Vilken jävla kung!
Michaela...såatteh. Rätt söt.
Vilken jävla kung!
Heeeeeeeeeeeeeeeeelt sjukt bra röst! Så osvenskt! En av de bästa hittills i år!
En av de bästa hittills i år!
Haha, är på träning då, men det dyker väl upp på nätet som förra säsongen?