Blawks bild

Jag har åter igen börjat kolla på Spelfredag. Började kolla för några dagar sedan, och ligger nu på avsnitt 29. Det är så jävla bra. Det är väldigt kul att se hur det blir bättre och bättre, hela tiden. Ja. Tills det blev sämre på slutet, dock lite bättre igen tills det lades ner.

Tänkte skriva om kommentera om höjdpunkter och slutligen posta listor på de bästa avsnitten.

Nu kan ni också börja posta om era minnen med Spelfredag. Jag råder er alla att kolla igenom denna milstolpe i internationell spelsitehistoria.

För er som inte vet så är Spelfredag en videopublikation Gameplayer som började i slutet på 2007 och gick i graven år 2009 i samband med att det riktiga Gameplayer också dog när världens bästa redaktion avgick.

Spelfredag, rest in peace. You will always remain deep inside my heart. :love: :beer: :8)

Blawks bild

Kan ju posta en lista på avsnitt som jag så här på rak arm tycker mycket om:

Avsnitt 25: Lords Of Thunder, Super Street Fighter och 1080. Sebastian och Jonas funkar fantastiskt ihop. Det är också begynnelsen av Spelfredag-straffen som förgyllde fredagen något brutalt! Det får mig att tänka med fjärilar i magon om när Jonas med många "Fiiiii Faaaan" dricker upp två glas äckel-saft som straff i avsnittet efter.

Avsnitt 27: Sebastian och Berg funkar också jävligt bra ihop. Precis från starten sprudlar det glädje och mys ur skärmen. "SOLDIER!!!" - Seb.

Avsnitt 23: Lars Jensens debut i spelfredag. Vilken rolig kille. Retro är också kul.

Jonas-Idag har ju du styrt upp inhållet i veckans Spelfredag. Kan man ju säga. Du har ju...
Lars-Ja!.. Vi prata om döden!

Lars- Retro är ju ett fult ord. Retro för den ena kan ju var typ.. En korv för den andra.

Lars- Det handlar 3025 ja. Och där turrican.. Han har köpt nått hus nånstans i nån galax.. Och.. Blivit blåst.. Och nu ska han döda alla..

:love:

Senast ändrad av Blawk, 8 september, 2010 - 22:21.
Strafers bild

Bästa med Spelfredag var Joakims skrik bakom kulisserna. 8)

Jottas bild

Daniel Persson + starcraft = :love: :love: :love:

Här vet jag att handtaget finns, jag vet det.

Kletets bild

Det bästa spelfredag någonsin är verkligen Spelfredag #33 Wii Fit. Alltifrån introt till slutet är mästerligt. Fyfanken vad roligt det är!

Plus, som du nämner. Avsnitten med Lars.. :love:

Måste kolla nu :8)

I can't remember to forget you.

Blawks bild

Kletet skrev:
Avsnitten med Lars..

Hela hans sätt å prata är så jävla härligt! Inga hämningar! 8)

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.