Strafers bild

Okej, nu har jag provat på ärtsoppa och det måste vara det vidrigaste jag ätit någonsin. FYFAN.

Hur kan man tycka om fjärtsoppa.

Alexanders bild

Strafer skrev:
Okej, nu har jag provat på ärtsoppa och det måste vara det vidrigaste jag ätit någonsin. FYFAN.

Har du aldrig ätit det tidigare? :tard:

Strafers bild

Alexander skrev:
Har du aldrig ätit det tidigare?

Nope. :D

Man5ons bild

Strafer skrev:
nu har jag provat på ärtsoppa och det måste vara det vidrigaste jag ätit någonsin. FYFAN

Nu är jag inte så mycket för soppa öht, men hade du bröd, förslagsvis grovbröd, till fjärtsoppan?

Last chance to lose control

Alexanders bild

Är väl inget fel på ärtsoppa, även om jag kan komma på en hel del maträtter som jag hellre skulle äta. Å andra sidan äter jag det mesta i matväg (nåväl, det som anses som "normal mat" i vår kultur i alla fall).

Kan du sätta fingret på vad det är du finner så motbjudande? Jag undrar om du bara ogillar det i allmänhet eller om just den ärtsoppa du åt kanske inte var särskilt vällagad..? Svårt för dig att svara på då du inte ätit det mer än just denna gång, men ändå intressant. :p

Senast ändrad av Alexander, 10 augusti, 2010 - 18:05.
Jottas bild

Jompa skrev:
Menar du att du ska flytta från Uppsala för att börja plugga? :tard:

Jag hörde ju att bjore skulle komma till stan..
Fick panik.. :~

Här vet jag att handtaget finns, jag vet det.

Make.Senses bild

Bytte kylare på min processor idag. Herregud vad förvånad jag blev när jag drog bort den gamla kylaren och upptäckte att processorn hade lossnat från moderkortet och satt fast i kylpastan under den gamla kylaren. Sådant händer bara med en AMD-processor dock..

:tard:

Alexanders bild

Kyler ned rödvinet lite i kylen innan jag ska ta ett glas och sätta mig med studierna. I måttliga mängder tror jag inte att det påverkar inlärningen negativt, snarare tvärtom. :p

Svårt att veta när temperaturen är lagom, har ju ingen termometer i flaskan precis, och iskallt ska det heller inte vara, men rumstemperaturen är på tok för varm.

Kletets bild

Sitter och väntar på tåget i Red Dead Redemption..

..det måste vara det långsammaste tåget någonsin i ett spel.

Jag vill ju bara att hon ska dö :cry:

I can't remember to forget you.

Sundance Kids bild

Alexander skrev:
Svårt att veta när temperaturen är lagom, har ju ingen termometer i flaskan precis, och iskallt ska det heller inte vara, men rumstemperaturen är på tok för varm.

Jag lärde mig ett knep en gång om vin.

Rödvin ska man ta ut hur kylen 1 timme innan man ska dricka det.
Vitvin ska man sätta in i kylen 1 timme innan man ska dricka det.

Eller om det var med madeira vin och sherry... svårt att komma ihåg allt.

Senast ändrad av Sundance Kid, 10 augusti, 2010 - 23:05.

jag bara dansa och dansa
men hon bara hon bara våldtog

UfU__Xs bild

Sundance Kid skrev:
Jag lärde mig ett knep en gång om vin.

Så enkelt men genialiskt. :O

"HI! I LIKE SHORTS! THEY'RE COMFY AND EASY TO
WEAR!"

prismas bild

The Ultra skrev:
Något intressant på G här då?

Alltid ;)

Du är bäst!

Kletets bild

Nu bär det av till Växjö. Hoppas bjore är där och väntar.. :8)

I can't remember to forget you.

Strafers bild

Hej.

Alexanders bild

Hej hej

Strafers bild

Vad händer? :D

Make.Senses bild

Imma packin' mah bags.
Blargh!

Alexanders bild

Strafer skrev:
Vad händer?

När du skrev hände... Hmm... Nu måste jag ju tänka.

Jo, jag begav mig på cykel mot än mer centrala Uppsala, Dragarbrunnsgatan närmare bestämt, för att mata min kompis 2 katter och byta deras vatten och kolla lådan osv. De hade inte gjort någonting där på hela dagen. :O

Nu sitter jag och halvt svarar på instuderingsfrågor, halvt surfar. Inte bästa studietekniken jag vet. :(

The Ultra skrev:
Imma packin' mah bags.

Going somewhere?

Jompas bild

Jotta skrev:

Jag hörde ju att bjore skulle komma till stan..
Fick panik.. :~

:bigsmile:

Alexander skrev:
Nu sitter jag och halvt svarar på instuderingsfrågor, halvt surfar. Inte bästa studietekniken jag vet. :(

Börjat redan? Eller är det sommarkurs? Vi har inskrivning 30e. 8)

We are ugly but we have the music.

Make.Senses bild

Alexander skrev:
Going somewhere?

Ska häsla på några vänner i England (mellan Liverpool och Manchester).
Drar nu på Fredag och blir borta en vecka. :)

Make.Senses bild

Hur tusan kan jag ha missat den oerhört underbara youtubeserien Chad Vader.
Titta t.ex. här på första avsnittet. Underbar serie.

Alexanders bild

Jompa skrev:
Börjat redan? Eller är det sommarkurs? Vi har inskrivning 30e.

I ärlighetens namn är det en omtenta. :8) Bortförklarar mig med att det beror på att jag i princip ställde in mig på att göra "om" den då jag hade så mycket annat på gång som gjorde det svårt att plugga till "originaldatumet".

The Ultra skrev:
Ska häsla på några vänner i England (mellan Liverpool och Manchester).

Trevligt, trevligt :beer:

(Tummen-upp-smiley önskas fortfarande, och kanske ett hjärta och inte bara "in-love-smileyn". 0:))

Jompas bild

Alexander skrev:

I ärlighetens namn är det en omtenta. :8) Bortförklarar mig med att det beror på att jag i princip ställde in mig på att göra "om" den då jag hade så mycket annat på gång som gjorde det svårt att plugga till "originaldatumet".

Jag ser.

Eftersom jag ändå precis idiotförklarat mig själv i en annan tråd:
Själv räknade jag med att få göra om min tenta för vårterminen efter att jag skrivit den, och skrev upp datumet för omtentan i min mobils kalender. Blev dock på nå't skumt jävla sätt precis godkänd, men såg "Omtenta 10/8" förra veckan och tänkte typ "Helvete, det kanske man borde plugga lite till ja..." innan jag kom på att jag faktiskt inte behövde skriva den. Ibland undrar jag fan hur jag klarar mig här i livet, egentligen. :tard:

Stroker Aces bild

Om två veckor ska jag förbyta mitt sedan ett år tillbaka dygnsomvända slackerliv mot konventionella folkhögskolerutiner. :tired:

Bara en sån här sak som att gå upp före tolv (läs: 14:30), liksom...

Senast ändrad av Stroker Ace, 11 augusti, 2010 - 23:23.

Världens längsta signatur.

Alexanders bild

Hmm... Igår kl. 14:12 fick posten "Elektronisk förhandsinformation" om min TV. Den har än så länge inte skickats. Någon som vet hur långt i förväg de kan skicka "förhandsinformation"?

Alexanders bild

Santo (min katt, eller ja, vår katt) lapade precis ur min kaffekopp. :tard: xD Han fick förmodligen bara i sig lite skummad mjölk som jag har högst upp. :p Inte för att mjölk är särskilt bra för kattmagar heller, men det var ju inga mängder att tala om precis.

--- Manuell ihopslagning 8) ---

Haha, kompletts automatiska svar på supportmailen öppnar upp med ett "Hei!", följt av ett helsvenskt meddelande.

Senast ändrad av Alexander, 12 augusti, 2010 - 18:56.
Make.Senses bild

Om 30 minuter beger jag mig iväg mot England. Herregud vad nervös jag kommer vara när jag stiger av planet i liverpool i kväll. Jaja, det ska bli en trevlig vecka i alla fall. :)

Jompas bild

Haft otur än idag då?

Alexanders bild

Jompa skrev:
Haft otur än idag då?

Nopp

Jottas bild

Jompa skrev:
Haft otur än idag då?

Åhfan..

Jag som ska köra bil flera meter snart :cry:

Här vet jag att handtaget finns, jag vet det.

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.