VodkaCitrons bild

Make.Sense skrev:

Kaos och hysteria är något mysigt! Men visst tråkigt för dom då! -.-

Absolut - För män som kan sätta gränser.

KidCactuss bild

Alltså, ibland är du så otroligt korkad att det är skrämmande, som en dum 12-åring utan vett i skallen. När till och med ekorren framstår som den civiliserade och ödmjuke är det fan illa.

Psykisk sjukmänniska

VodkaCitrons bild

KidCactus skrev:
Alltså, ibland är du så otroligt korkad att det är skrämmande, som en dum 12-åring utan vett i skallen. När till och med ekorren framstår som den civiliserade och ödmjuke är det fan illa.

Haha tack ^^

Äsh försöker skriva någon typ av svar, men är för trött för att komma på något alls. Tills dess eller för all framtid så får jag vara den korkade och dumma 12-åringen utan vett i skallen som är sämre än en ekorre! Det funkar för mig.

Carefaces bild

Så eh, ingenting har hänt på sidan sedan 12 imorse, what up with that broes?

narutoloves bild

vet nån vad man kan hitta en reciension på agarest generations of war? på svenska? har läst ganska många men inga på svenska :~

orka -.-

VodkaCitrons bild

narutolove skrev:
vet nån vad man kan hitta en reciension på agarest generations of war? på svenska? har läst ganska många men inga på svenska

Varför ska du ha en recension på svenska? ^^ Du har ju tjatat om spelet ett tag nu, bara att köpa, hatar du det så får du väll sälja det till mig sen :3

narutoloves bild

VodkaCitron skrev:
Varför ska du ha en recension på svenska? ^^ Du har ju tjatat om spelet ett tag nu, bara att köpa, hatar du det så får du väll sälja det till mig sen :3

haha visst men jag köper det efter liseberg :bigsmile: och man måste vara 100% säker att spelet är bra plus köper storm 2 ochså efter lisebeg :bigsmile:

orka -.-

narutoloves bild

allså nånstan vid agustiii :D 3 elr 4 0:)

orka -.-

VodkaCitrons bild

narutolove skrev:
allså nånstan vid agustiii

Gött :3 Räknar med att spela lite Storm då!

narutoloves bild

VodkaCitron skrev:
Gött :3 Räknar med att spela lite Storm då!

haha visst visst och räkna med att få stryk ;) av lilla miggg >) !!!!

orka -.-

VodkaCitrons bild

narutolove skrev:
äkna med att få stryk

Right... 0:)

narutoloves bild

Final Fantasy Versus 13!!! DOM HAR JU SLÄPPT LITE INFO PÅ IGN OM FINAL FANTASY VERSUS 13 DÄR DEN 13 JUNI elr va det juli....strunt samma men vf kommer det inget thing om Final Fantasy versus 13 HÄRRR??? gillar ingen Final fantasy versus 13 här elr |(

orka -.-

narutoloves bild

VodkaCitron skrev:
Right...

haha bra ;)

orka -.-

VodkaCitrons bild

Jag är faktiskt riktigt ledsen i ögat nu! Var precis och såg den sista Harry Potter filmen. Harry Freaking Potter börja man med först i 4an, då var jag 10! Nu är jag 21! Nej det får inte vara över! Sluta! Sluta! Det är en del av mitt liv, gå inte iväg, kom tillbaka :O

UfU__Xs bild

VodkaCitron skrev:
Harry Freaking Potter börja man med först i 4an, då var jag 10! Nu är jag 21! Nej det får inte vara över! Sluta! Sluta! Det är en del av mitt liv, gå inte iväg, kom tillbaka

Yer an adult Harry! :hagrid:

"HI! I LIKE SHORTS! THEY'RE COMFY AND EASY TO
WEAR!"

Kletets bild

Av alla barnskådisar som "såg ut" som Harry, så lyckades de välja en som är en helt komplett värdelös skådespelare. :(

I can't remember to forget you.

VodkaCitrons bild

Oj, sommaren är snart slut eller? Den gled iväg ifrån mig :3 Har inte badat, åkt någonstans, ja, iaf inget större än typ Webhallen och knappast längre ^^ Inte fiskat eller whatnot.

Men det kommer väll fler sommrar antar jag. Tills dess ska man vara inomhus i ide!

Reyqunes bild

Nu har Gamersgate börjat med sin sommarrea.
http://se.gamersgate.com/summersale

Reyqunes bild

Ny AVGN!

Sundance Kids bild

Vad hände egentligen?

jag bara dansa och dansa
men hon bara hon bara våldtog

VodkaCitrons bild

Jag ska inte gå ut längre -.- Gör det rätt sällan, men jag gör bara illa mig. Förra gången ramla jag omkull och slog mig själv på foten med ett badmintonrack så att foten börja blöda. Nu trampa jag på en geting istället -.-

Förresten. Om någon forumit ska till Sthlm under Augusti/början av Oktober så finns det typ gratis boende. Då modern är på semster och hennes lägenhet står tom, eller tja, tre katter härjar i den. Det är ju inte säkert att det går för vilken random person som helst, men bara att fråga :3

Alexanders bild

God dag! :)

Kletets bild

Hejsan. :8)

I can't remember to forget you.

Make.Senses bild

Ser mer och mer ut som att jag kommer befinna mig i Pripyat (Chernobyl) 2:a och 3:e November. Jä!

Senast ändrad av Make.Sense, 7 augusti, 2011 - 17:06.
Reyqunes bild

Make.Sense skrev:
Ser mer och mer ut som att jag kommer befinna mig i Pripyat (Chernobyl) 2:a och 3:e November. Jä!

Get out of here Stalker!

Make.Senses bild

Alla pengar som behövs finns och vi har fått klartecken från den resebyrå som hjälper oss in i zonen. Bortsett från att inget är mer än preliminärbokat så åker jag och några vänner till Chernobyl i November. :party:

Vi ska dit och filma hur det ser ut, inte om katastrofen och dess konsekvenser, utan bara hur det ser ut för de som vill besöka området men inte kan, eller för de som bara är nyfikna. Kommer bli ett oerhört kul projektarbete i alla fall. :party:

Nu är jag så oerhört glad, för det har varit så oerhört mycket tveksamheter omkring regler, pengar o.s.v. Det har nu löst sig.

VodkaCitrons bild

Regnat och åskat sen inatt, inte lite heller :love:

Reyqunes bild

Make.Sense skrev:
Vi ska dit och filma hur det ser ut, inte om katastrofen och dess konsekvenser, utan bara hur det ser ut för de som vill besöka området men inte kan, eller för de som bara är nyfikna.

YouTube?

Make.Senses bild

VodkaCitron skrev:
Regnat och åskat sen inatt, inte lite heller

Det har öst ner i 3 dagar FFS. Jag vill ut och träna, men eftersom man inte ens kan gå till Garaget utan att se ut som att man stått under en dusch så har jag avstått. Det börjar bli jobbigt. :(

Reyqune skrev:
YouTube?

Nä. Vi skapar oss en egen sida när den är klar där man kan ladda ner eller streama filmen. Gratis självklart.

Kanske kommer den upp på Youtube också, vi får se då.
Det är lång tid kvar. Vi kommer nu planera o.s.v. fram till 1:a November, då åker vi ner till Ukraina, 2:a-3:e är det preliminärt bokat i Chernobyl, då filmar vi allt. Den 5:e åker vi hem, och sen klipper vi, gör undertexter (Vi gör allt på engelska för en internationell publik), fixar ljudspår och allt annat som krävs för att få allt råmaterial till något sebart, och så är tanken att vi ska släppa den nästa April/Maj. Gott om tid att arbeta på för att få det ordentligt.

Senast ändrad av Make.Sense, 10 augusti, 2011 - 14:24.
Strafers bild

Make.Sense skrev:
Vi ska dit och filma hur det ser ut

Gör en Blair Witch Chernobyl. :p

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.