VodkaCitrons bild

Tycker inte om IndieRoyale, oftast tråkiga spel för samma pris som ett roligt kostar över Steam. Men iaf! New Year Bundle är ju inte ens ute där än -.- Timeing <3

Absolut - För män som kan sätta gränser.

Andreas Ljungströms bild

VodkaCitron skrev:
Tycker inte om IndieRoyale

Nja, Xmas bundle var väl inte överväldigande på nåt sätt men The Blackwell Trilogy verkar najs. The Launch Bundle med Gemini Rue är bäst hittills. Humble Bundle är oftast bättre isf.

Kan för övrigt ge en eloge till Sebbe som har pillat en del med sajten och gjort Skillpoint lite socialare. Nya funktioner i sidomenyn som Twitter och Facebook men också mer rampljus på användarbloggar. Bra jobbat! :) :beer:

Tobias Jensens bild

Alltså för mig som är nykterist så tycker jag att det är lite diskriminerande att det inte finns en avatar för typ juice eller cola eller nått. Är ju bara ölsejdeln :beer:

Spelklassiker Musik - Spelmusik varje vecka.

Linnea Hummels bild

Det kanske är skummande julmust i en gul mugg.

Revolutionen kräver bara att ni inte åker hem.

Starfighter Johanssons bild

Som man sen bara döpt till "Öl"! :)

VodkaCitrons bild

Man får fantisera om en väldoftande kopp fylld med varm chocklad och vispgrädde :3
Ikonen borde ju dock heta :cheers:

Make.Senses bild

Vi publicerade en trailer/teaser igår för den dokumentär jag och tre vänner arbetar på.
Se den gärna, och sen gärna hela dokumentären när vi är färdiga med den lite senare framåt våren.

F.ö. verkar det vara oerhört dött här nu för tiden.

Senast ändrad av Make.Sense, 14 januari, 2012 - 22:55.
VodkaCitrons bild

Make.Sense skrev:
F.ö. verkar det vara oerhört dött här nu för tiden.

Börja posta mer och dra in alla dina polare ;) Såg ut att vara rätt så bra kvalite på dokumentären, starkt jobbat! Det är ju rätt intressant också ^^ Med tanke på vad som just hände i Japan och allt :)

Andreas Ljungströms bild

Jag spillde kaffe på byxan. Inte så supersnyggt med vad som ser ut som en bajsfläck på låret...

Linnea Hummels bild

Andreas Ljungström skrev:
vad som ser ut som en bajsfläck på låret...

Ingen kommer nog ta det för en bajsfläck, man blir nog imponerad om du lyckas bajsa på framsidan av ett par byxor.

VodkaCitrons bild

Wow, jag sov verkligen djupt idag 0__0 Vaknade inte av alarmet och en har ringt mig fem gånger. Ush.

Perggs bild

VodkaCitron skrev:

Kommer säkert råka ut för något liknande imorgon när klockan ringer 05.20 :tired:

Per Gustafsson
Twitter: Per_Machine

Det här bara måste vara fejk. Hur som helst mycket roligt.

VodkaCitrons bild

Undra när jag kommer spela samtliga nya Final Fantasy spel? Vintern 2012 eller 2013? Kanske ännu senare? Palla import just nu ^^ Dom engelska rösterna låter lika vackert som en skrikande katt som håller på att dö och som sitter fast med klorna i ögonen på en hund. Eller nått.

Ah, det var "fejk". Eller rättare sagt en reklam.

VodkaCitrons bild

Det enda jag gjort idag är i princip att rita små ponysar.

VodkaCitrons bild

Juste, nu har jag postat 2000 inlägg. Vart är mitt pris? En stor fet guldstjärna brevid nicket? :D

Linnea Hummels bild

OhNoSpywares bild

Nån här som spelar WoW och vill ha en eller flera av:
Celestial Steed Mount
Lil' K.T.
Lil' XT
Lil' Ragnaros
Cenarion Hatchling
Moonkin Hatchling
Pandaren Monk

Bara att hojta i så fall. Har separata koder för allihop.
Hade hoppats kunna sälja dem men alla verkar ju ha dem redan. Själv spelar jag inte WoW så... :p
Fick dem när Officiella WoW-tidningen lade ner.

Fick mig f.ö. att tänka på alla pengar jag slösat bort på diverse saker under mina levnadsår. Argh. Man kan ju bli deppig för mindre :p

VodkaCitrons bild

Linnea Hummel skrev:

Yaay! Nu kan jag ta en simtur i vår och samtidigt ragga på brudar ;)

-----
Spelade Twisted Metal demot och blev lite shockerad. Det är ju exakt som Vigilante 8 Arcade vilket jag älskar. Dock finns inte det spelet på PS3 och det är väldigt få som spelar det online, så Twisted Metal kanske kan bli något för mig ;)

Att klippa sig själv är inte alls så svårt som det görs gällande.

Starfighter kommer till din PC Engine vintern 2012!
Upplev råbarkad plattformsperfektion tillsammans med enslingen Starfighter i ett av årets mest efterlängtade titlar, exklusiv för PC Engine!

Spela oförglömliga banor såsom Sitta vid datorn, Trumma på knäna och Dricka öl i ultrarealistisk grafik!

- Kluriga livspussel
- Avancerat levelsystem
- Nya former av power ups som Antidepp, Alkhohol och Semla!
- 1 spelare (absolut ingen jävla multiplayer)

Senast ändrad av Starfighter Johansson, 13 februari, 2012 - 11:11.

Andreas Ljungströms bild

Starfighter Johansson skrev:
Starfighter kommer till din PC Engine vintern 2012!

:D

VodkaCitrons bild

Haha! Jag drömde att någon hade hackat min konto hos Webhallen och beställt saker för 50.000 i mitt namn. Detta var igår. Jag kom dock på det nu och bara SHIT! Jag glömde ju att avbeställa allt! Så jag var tvungen att gå in och kolla ^^

VodkaCitrons bild

Jag gillar att folk på Youtube får cpryck och blir förbannade ifall någon typ förstör en spelkonsol eller en TV i sina videos. Vilket kanske gör att klippet har en budget på vadå, 3000?

Men när Hollywood förstör hus, fönster, bilar och dylikt för flera miljoner så bryr sig ingen ^^

Linnea Hummels bild

Du tycker det inte är nån som helst skillnad att göra något i konstens namn (film) och att ha sönder något bara för att provocera?

VodkaCitrons bild

Linnea Hummel skrev:
Du tycker det inte är nån som helst skillnad att göra något i konstens namn (film) och att ha sönder något bara för att provocera?

Nej, menade ju klipp som inte provocerar ;) Ta det här som ett exempel.

Eller vilket klipp som helst för övrigt. Så fort något värdefullt går sönder så får alla ryck, även om klippet i sig är välgjort och bra ^^

Senast ändrad av VodkaCitron, 17 februari, 2012 - 21:20.

Linnea Hummels bild

Jag tänkte mer på de klippen när någon står i kö för att köpa en konsol på releasedagen och sen krossar den framför dom i kön som inte hade chans att få en. Och liknande.

VodkaCitrons bild

Linnea Hummel skrev:
Jag tänkte mer på de klippen när någon står i kö för att köpa en konsol på releasedagen och sen krossar den framför dom i kön som inte hade chans att få en. Och liknande.

Jo, just dom är ju förjävliga ^^ Det är ju videos som bara finns för att dom provocerar folk. Men det var inte det jag menade som sagt ;)

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.