Starfighter Johanssons bild

Ingenting är enbart svart och vitt. Den här lilla filmen baserad på Dig Dug visar detta med all önskvärd tydlighet.

Tobias Jensens bild

Nu kommer jag aldrig kunna spela tv-spel igen!

Spelklassiker Musik - Spelmusik varje vecka.

Linnea Hummels bild

Dig Dug = :love: men nu också :cry:

Revolutionen kräver bara att ni inte åker hem.

:D

VodkaCitrons bild

200 dagar om året känns det om jag ska spy. Av ren uttråkhet XD Idag är en sån med. Dagen i detalj. Kaffe, glass, kaffe, fiskgratäng, tre avsnitt anime, en kommentar skriven på SP, två korta konversationer på MSN, en kommentar på facebook och sett tre youtubeklipp.

Äsh. Jag går ut och gör en snöängel och försöker äta all snö som ligger på tomten eller något :3

Absolut - För män som kan sätta gränser.

OhNoSpywares bild

"Kommer det anses allvarlig nog för att jag ska få en ny? Kommer det ens gå på garantin öht!?"... Jag ska skicka in min småtrasiga HDD. Hatar denna ovisshet och väntan. Arghlebarghle!

VodkaCitrons bild

Ush vad jag saknar att hänga på ett aktivt forum :( Sist var väll på Gameplayer 2007-2008 nånting.

Andreas Ljungströms bild

Men för helvete Isaksson! Prata! |(

Andreas Ljungströms bild

Flåt. Ska sluta fotbollschatta med mig själv nu. :p :8)

VodkaCitrons bild

Kom igen Zlatan!!! Eller något :p

VodkaCitrons bild

WTF.........
En nattfjäril flög in i datorskärmen och dog XD

VodkaCitrons bild

Funderade ett tag på antagligen bara dra ifrån SP och tacka för mig. Mitt sociala liv e helt dött, så kan ju inte sitta på ett dött forum, håller ju bli att bli desperat och galen :p

Så nu har jag bestämt mig för att skriva på SP i min takt ett tag. Förmodligen kommer hela "senaste inlägg" vara i mitt namn. Så keep up!

VodkaCitrons bild

Film Maraton hos Vodka. Vem är på? Ta med egen dricka.
Filmerna streamas på PS3an, följande titlar.

VodkaCitrons bild

Fan va dollarn är hög! Drop damnit drop! Kasta en atombomb över ett par stater!

OhNoSpywares bild

Tur att jag inte har något twitterkonto nu när L7-Omröstningens resultat visats upp. Skulle inte vara en trevlig ton i mina tweets kan man ju säga. :bigsmile:

Make.Senses bild

VodkaCitron skrev:

Kotaku.

Aktivt och jättebra.

Andreas Ljungströms bild

VodkaCitron skrev:
Funderade ett tag på antagligen bara dra ifrån SP och tacka för mig.

Då skulle jag gråta en skvätt, vi behöver verkligen en VodkaCitron på Skillpoint! :beer:

VodkaCitrons bild

Andreas Ljungström skrev:
Då skulle jag gråta en skvätt, vi behöver verkligen en VodkaCitron på Skillpoint!

*blush* Ja, jag har ju stor kärlek till Skillpoint, så är kvar så länge jag orkar :) Men faktumet att det inte finns folk här som postar som galningar är ju enormt trist :(

Andreas Bergs bild

Då skulle jag gråta en skvätt, vi behöver verkligen en VodkaCitron på Skillpoint!

Second that. :beer:

För mig själv sitter jag just nu i en sits där Old Republic är installerat och redo att äntligen börja spelas men samtidigt har jag en djävulsk kompletteringsuppgift som jag fick som straff för att jag var magsjuk och därmed missade ett seminarie. Innan uppgiften är klar får jag inte spela Old Republic. Köttar med hård musik för att bli klar snabbt! |(

| Samarbetar i CoOp-cirkeln - http://skillpoint.se/coop | Podradiopratar i Skillpod - http://www.skillpoint.se/podradio/skillpod |

Linnea Hummels bild

Andreas Berg skrev:
Köttar med hård musik

?

Andreas Bergs bild

Linnea Hummel skrev:
?

Har ofta problem med kulsprutetrummor men det var ändå köttigt och gött. \m/

| Samarbetar i CoOp-cirkeln - http://skillpoint.se/coop | Podradiopratar i Skillpod - http://www.skillpoint.se/podradio/skillpod |

Andreas Ljungströms bild

Andreas Berg skrev:
Köttar med hård musik för att bli klar snabbt!

Har för övrigt sett att du lyssnar på Implode emellanåt. Småskoj kuriosa isf kanske - vi repade vägg i vägg med dem tidigare, på Elvärket här i stan. :)

Andreas Bergs bild

Har för övrigt sett att du lyssnar på Implode emellanåt. Småskoj kuriosa isf kanske - vi repade vägg i vägg med dem tidigare, på Elvärket här i stan.

Kalla bönor! (skrev först cool beans men det kändes inte töntigt nog, så jag översatte det!) Implode är sjukt bra, bland det bästa inom rivig jävla stenhård metal jag hört på länge. Minns inte vem som tipsade om dem till att börja med, men jag är tacksam ^^

Alltså Skillpoint är inte riktigt optimalt i WaMCom på en iMac G3 som kör OS9.

Bara så ni vet. ;)

VodkaCitrons bild

Blev bjuden på en överdyr smörgås idag. [Subway]
Chicken Teriyaki? Amerikaner som leker wannabes? XD Är det inte teriyakisås i, så borde det bara heta "grillad kyckling" ffs -.-
Men visst, det var väldigt gott :) Men skulle inte betala 80:- ur egen ficka för en jädra smörgås XD

Senast ändrad av VodkaCitron, 11 mars, 2012 - 20:33.

Linnea Hummels bild

VodkaCitron skrev:
Men skulle inte betala 80:- ur egen ficka för en jädra smörgås XD

Skulle du betala för en hamburgarmeny? Skillnaden är ju i princip noll. Kött mellan bröd. Det är ju inte ett knäckebröd med salt direkt.

VodkaCitrons bild

Linnea Hummel skrev:
Skulle du betala för en hamburgarmeny?

Nej inte direkt 0:) Också svindyrt, men det är mer mättande + något billigare och man får en stor läsk jämfört med en liten etc etc.
Men en smörgås är enkelt att göra i hemmet och tar inte direkt lång tid. Köpa en färdiggrillad kyckling, några baguetter och lite grönsaker. Så kan man göra 10st för priset av en.

Hamburgare och pommes tar längre tid att göra :p Så man betalar ju extra för att slippa stå vid spisen.

Carefaces bild

VodkaCitron skrev:

För 80 kronor får du en 30 cm macka och stor läsk, köper du lilla menyn får du också stor läsk.
Att säga att t.ex Mc Donalds är mer mättande än en 30 cm baguette med kyckling på är bogus.

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.