Carefaces bild

Thörn skrev:

10000 nu första vändan efter skatt. Ska få en till lön på en lite mindre summa.

Sweet! :)

Carefaces bild

Thörn skrev:

TTV
TTVs bild

KidCactus skrev:
Köpte från Frankrike, på Fnac.com. Typ som Amazon, och de säljer till Europa.

Vad landade det i pris totalt? 0:)

Careface skrev:

Jag är nöjd. :D

Carefaces bild

Thörn skrev:

Carefaces bild

Thörn skrev:

TTV
TTVs bild

Spamm! :tard:

KidCactuss bild

Thörn skrev:
Vad landade det i pris totalt?

Med frakt gick det på 7900 kr för en 64 GB med 3G. De kör med Euro-samma priser som Apple.

iPad på Fnac

Psykisk sjukmänniska

Carefaces bild

Sorry för 1000 inlägg.. Vet inte ens vad som hände! :S

TTV
TTVs bild

KidCactus skrev:

Med frakt gick det på 7900 kr för en 64 GB med 3G. De kör med Euro-samma priser som Apple.

Tack! Testat Marvels App än? ;)

KidCactuss bild

Självklart, håller på och läser Old man Logan i den. Underbar app på iPad:en, när man får en hel sida i taget. :love:

Det dumma med den serieläsaren är att det inte går att sortera sina köpta nummer som man vill. Och sökfunktionen i deras in-app-butik är allt annat än bra på att visa resultat den borde visa.

Psykisk sjukmänniska

Sundance Kids bild

Först bostad och nu kom CSN beskedet. Allt går på räls, nästan för lätt för att vara Sverige...

jag bara dansa och dansa
men hon bara hon bara våldtog

TTV
TTVs bild

KidCactus skrev:
Självklart, håller på och läser Old man Logan i den. Underbar app på iPad:en, när man får en hel sida i taget. :love:

Låter typ helt fantastiskt. Jag vill ha en iPad! :tired:

KidCactuss bild

Jag är grymt nöjd. Att surfa på den känns så otroligt "naturligt", det blir nästan lite konstigt att sätta sig framför en vanlig dator med mus.

Psykisk sjukmänniska

KidCactuss bild

Varför blir det så enkelt dubbelpostningar? :tard:

Senast ändrad av KidCactus, 14 augusti, 2010 - 00:23.

Psykisk sjukmänniska

KidCactuss bild

Alla sex Starwars-filmer på BD nästa år. Det var på tiden.

Psykisk sjukmänniska

Alexanders bild

KidCactus skrev:

Trevligt, jag undrar vad priset blir.

KidCactuss bild

Alexander skrev:
KidCactus skrev:

Trevligt, jag undrar vad priset blir.

En hel hög med credit chips antar jag:

Psykisk sjukmänniska

Alexanders bild

:bigsmile:

VodkaCitrons bild

Mina böcker har anlänt :) Bara att hämta dom också, vilket är den jobbiga biten.

Mhm Kaffe :love:

Absolut - För män som kan sätta gränser.

TTV
TTVs bild

Min dator gick sönder igår så jag fick äntligen tummen ur arslet och beställde ny. :beer:

Alexanders bild

Det gick smidigt att lämna in TV:n på verksta'n och om de håller vad de säger så är chansen stor att de hinner klart med den nu i veckan.

Fuzzys bild

Numéro 115

Jompas bild

Hahaha Pong! Fan vad awesome. Gillar bara inte att man inte kan stänga av ljudet (eller så är det bara jag som är för bakis för att förstå hur?), lyssnar ju på musik.

We are ugly but we have the music.

Alexanders bild

Fint väder! 8)

VodkaCitrons bild

Köpt plockgodis för 60:- och sitter o kollar filmer :3 Helt okej!

Absolut - För män som kan sätta gränser.

Maxxons bild

Fixat internetbank, kort så jag kan handla på internet och leg - helt gratis! :D

Alexanders bild

Min beställning jag gjorde igår kväll på Webhallen finns nu för mig att hämta i Uppsala. :party: Det såg ut som att mer eller mindre allt i min beställning var "Ej i lager" när jag beställde.

Make.Senses bild

Jag är förvånad över att iPaden är så uppskattad. Jag har länge sagt att det bara är en uppskalad iPod Touch, och efter att ha prövat en så har jag bara fått det bekräftat. Dessutom är den alldeles för tung och tjock, samt att den inte klarar mer än min iPod.

Men det är väl för att det är från Apple och alla bara " omg shinyyy" och sen går och köper.

Och eftersom det är Apple så kommer allas iPads snart vara utdaterade då de utan tvekan kommer släppa generation 2 inom ett år.

Alexanders bild

The Ultra skrev:
Jag är förvånad över att iPaden är så uppskattad. Jag har länge sagt att det bara är en uppskalad iPod Touch, och efter att ha prövat en så har jag bara fått det bekräftat. Dessutom är den alldeles för tung och tjock, samt att den inte klarar mer än min iPod.

Men det är väl för att det är från Apple och alla bara " omg shinyyy" och sen går och köper.

Jag har också testat och förstår dig inte. Tjock? Nej. Tung? Nej. Skön grej att använda? Ja.

Däremot; värd att köpa i förhållande till min budget och mina preferenser? Nej. Men jag förstår fortfarande absolut de som blivit "frälsta".

The Ultra skrev:
Och eftersom det är Apple så kommer allas iPads snart vara utdaterade då de utan tvekan kommer släppa generation 2 inom ett år.

Det spelar ju ingen som helst roll över huvud taget, oavsett hur snabbt det kommer något nytt så har det fortfarande fått vad de har köpt och den fungerar fortfarande lika bra som när de köpte den, även om det senare kommer ut ännu bättre.

Hade det varit så mycket bättre för alla som köpt en iPad om utvecklingen stannade helt och inga nya släpptes på några år? :tard: Det är ju inte direkt så att man blir tvingad att köpa en ny varje/vartannat år bara för att det släpps, även fast många verkar ha tvångstankar om att ha det allra senaste alternativt inte kan motstå frestelsen.

Vad har detta över huvud taget att göra med den här tråden, förresten?

Senast ändrad av Alexander, 31 augusti, 2010 - 17:36.
Make.Senses bild

Satt här med min iPod och läste det allmänna iPadpratet ovanför, that's why.

:)

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.