Sundance Kids bild

Har tagit fingret, eller snarare fingrarna ur röven och installerat ubuntu på laptopen. Datorn bootar betydligt snabbare än med Win7. Gött säger jag.

jag bara dansa och dansa
men hon bara hon bara våldtog

TTV
TTVs bild

Klarade återigen ett Matte C-prov. Ett till är det är guld. Då är man fan i mål. :party:

Ollebros bild

får tillbaka skatteåterbäring värt 85 arbetstimmar :love:
awesome!

In the beginning the Universe was created.
This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

Make.Senses bild

Fick mina betyg med posten idag. Jaevligt positivt överraskad över hur bra det ser ut med tanke på hur mycket man arbetat under året. :bigsmile:

Kanske är ens framtid inte helt åt helvete ändå. :p

Senast ändrad av Make.Sense, 17 juni, 2011 - 13:04.
VodkaCitrons bild

Terraria för 25:- :love:

Skulle ändå köpa 2 exemplar av spelet för fullpris egentligen! Men nu blir det 50:- istället för 200:- :love:

Absolut - För män som kan sätta gränser.

Reyqunes bild

VodkaCitron skrev:
Terraria för 25:- :love:

Inte nu längre. Nu kostar det 45kr.

VodkaCitrons bild

Reyqune skrev:
Inte nu längre

Jag hann, det som räknas 0:)

Andreas Bergs bild

Då är det spikat att det blir Systemvetenskap till hösten efter dagens antagningsbesked. Ska bli spännande!

| Samarbetar i CoOp-cirkeln - http://skillpoint.se/coop | Podradiopratar i Skillpod - http://www.skillpoint.se/podradio/skillpod |

VodkaCitrons bild

Äntligen fått Platinum för Littlebigplanet 2, tog sin tid ^^ Även fått mina tröjor från korea <3

VodkaCitrons bild

Somna tillsammans med världens sötaste tjej idag <3 Eller tja hon övertala mig att prata över Skype och sen så pratade vi tills vi båda somna :)

Perggs bild

Dagens positiva är att inköpet av skolböcker landade på 1400:-. Alltid kul att slänga pengar på sånt :cry:

Per Gustafsson
Twitter: Per_Machine

OhNoSpywares bild

Avi på hallmattan. Paket till sambon, hämtas i stan. Happ. Hade INGEN aning om vad sjutton det kunde vara.
Kollade upp kollinumret. Från München av alla ställen. Vi var helt: :tard:

Idag hämtade sambon paketet. Samtalet (i telefonen) när han öppnat det gick såhär:
- Alltså, det måste vara menat till nån annan än mig... om du får 100 gissningar kan du ändå inte gissa vad det är!
- Jamen vad är det då?
- Ett par jädra skor!
- Uhh... alltså... de är röda va?
- Eh, ja. Hur visste du det?
- Vi har nog vunnit en tävling.

Det hade vi, vi hade bara inte sett nån info om det och jag hade glömt att kolla Webhallens blogg :D Köpte man inFAMOUS 2 hos Webbis så fick man nämligen skriva vad man skulle spela som först (ond eller god) och motivera varför för att ha en chans att vinna ett par skor. Min motivering för ond vann 8)

Edit: Nästa positiva grej: De var rätt snygga och passade asbra! :D

Senast ändrad av OhNoSpyware, 23 september, 2011 - 18:03.
VodkaCitrons bild

OhNoSpyware skrev:
Hade INGEN aning om vad sjutton det kunde vara.

Sånt e så jädra kul :) Hade en period där jag fick i princip 5 okända paket på en månad och allt var vinster ifrån random tävlingar. Otippat och man blir så nyfiken på vad det kan vara ^^ Grattis! :)

OhNoSpywares bild

VodkaCitron skrev:
Grattis!

Tack :bigsmile:
Oj, jag har vunnit en del tävlingar i mitt liv men jag har bara fått hem okända vinster två gånger. Denna vinst och en grön NDS Lite som jag vann tack vare bra motivering när jag förbokade deBlob :D
Jag borde vara med i fler tävlingar...

Reyqunes bild

Detta:

VodkaCitrons bild

Får väll köra på Rey's spår

Senast ändrad av VodkaCitron, 30 september, 2011 - 17:05.

Reyqunes bild

VodkaCitron skrev:
Får väll köra på Rey's spår

Din bild-länk fungerar inte. Error 403. Använd imgur.com istället.

Senast ändrad av Reyqune, 30 september, 2011 - 16:33.

Linnea Hummels bild

Fått tag på både vinterjacka och ryggsäck idag. Nu vill jag göra nåt coolt med ryggsäcken, nåt spelrelaterat. Det får visa sig vad sen när jag kommit på.

Revolutionen kräver bara att ni inte åker hem.

Sebastian Magnussons bild

Hämtat nycklarna till nya lägenheten idag. Good stuff.

Definitionen av glädje är försvinnande plattformar.

Andreas Ljungströms bild

Var på vippen att införskaffa Rayman Origins häromdan när Cdon reade för 349:-, tur att jag väntade lite för idag beställde jag det istället från game.se för 199:-! :)

Starfighter Johanssons bild

Dagens positiva: en dag närmare julafton! Att få träffa lillebror och dricka julöl är gemytligheten i ett nötskal.

VodkaCitrons bild

Andreas Ljungström skrev:
game.se för 199:-!

Inte för att jag vet varför du länkade till http://www.skillpoint.se/forum/%C3%B6vrigt/skitsnack/gustavgranlund@gmai... 0:) Men bra pris! För jag tycker det känns som en titel som inte bör vara på skiva för övrigt. Utan typ på olika nedladdningstjänster för 100-200:- ^^ Kanske är det grafikens fel, eller just eftersom det är hyffsat få som jobbat på spelet? Men det känns liksom inte så matigt ^^

OhNoSpywares bild

VodkaCitron skrev:
känns som en titel som inte bör vara på skiva

Var väl tänkt så från början? Får se när det landar här om jag tycker att det var fullpriskänsla (eller nästan, var väl lite som Deadly Premonition och var snäppet billigare än normalt vid release?) på det :)

Dagens positiva: "Det är inte snön som faller" fanns på youtube! :love: Jag har den så klart på DVD men på det här viset kan man länka till andra. Ni har säkert alla kört denna på maxvolym i många år men har ni sett videon? Världens bästa jullåt alla kategorier 4 ever.

Edit: Ser nu att inbäddning är blockad, så töntigt! Men länken till videon dyker ju upp i samband med det så bara klicka vidare. :)

Senast ändrad av Starfighter Johansson, 12 december, 2011 - 11:24.

VodkaCitrons bild

En del intressant shit!

Super Meat Boy
Jamestown
Bittrip

:)

Cave story skulle jag dock vilja ha på Steam, men har bara cirka en 10a på Paypal ^^

Jga tänkte spela Modern Warfare 3 snart, men de andra jag möter kommer förmodligen ha skjutit ihjäl mig långt innan jag fattat att jag inte sitter på toa och kissar längre.

VodkaCitrons bild

Idag väger jag 66.6

666 på fredag den 13:e :D

Stod i kön på ICA och svalde rapar och luktade öl och insåg med ens att jag blivit en sån som jag var livrädd för som liten. Dagens positiva!

VodkaCitrons bild

Aktivera presentkoden man fick ifrån Amazon att använda på Lovefilm. Så nu kan jag hyra tre spel åt gången i två månader helt gratis och sen säga upp skiten ;)
Lär ju inte ta spel jag vill köpa, älska och nörda, utan det får vara lite lätta saker, kan förmodligen se en film och sen köra licensspelet efteråt :p

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.