VodkaCitrons bild

Tekken Tag Tournament 2 DLC FTW!!

Absolut - För män som kan sätta gränser.

VodkaCitrons bild

Oh key? Jag fick ett privat meddelande av personen som är med i alla Play-asia videos (från hans privata konto)

"I freaking...
spat out my gyunyuu from your comment hahah superlol

Peace Outside!"

0__o Roligt dock! =D

VodkaCitrons bild

Your account and forum posting privileges will be TEMPORARILY SUSPENDED until 2012-11-23 04:40:12. Leauge of Legends

VodkaCitrons bild

The Binding of Isaac creator Edmund McMillen has announced that he's bringing his horror show roguelike to consoles via publisher Nicalis.

Rebirth will feature a second expansion that McMillen wanted to make for the Flash version, but couldn't, the developer noted in his post-mortem on Gamasutra. The console version will also have local co-op and new 16-bit graphics that will "still look and feel like the Flash version."

Bara det kommer till PSN så!

OhNoSpywares bild

December! :love: Snö! Julkalendrar! Julpynt! Julgodis! Julmusik! Snart jul! *dansar*

VodkaCitrons bild

Ni No Kuni PS3 demo confirmed for US this week, EU TBC

VodkaCitrons bild

NI no KUNI: WRATH OF THE WHITE WITCH demo is will be available on the PlayStation®Network on December 5th in Europe. and December 4th in North America.

VodkaCitrons bild

La en order på en film som var taggad som "Beställningsvara" över hos Webhallen för några dar sen :)

Vart lite pissed när man inte kunde avbryta en order ifall man betalat för den med kreditkort, vilket skulle kunna betyda att jag skulle behöva maila och kräva att få pengarna tillbaka senare. Man vet ju inte om "beställningsvaror" ens kommer in i lagret inom ett år ^^ Men tur nog så kom den in bara efter nån dag, så nu har jag den julklappen färdig :)

Starfighter Johanssons bild

DET ÄR SNART JUL!

Furios bild

Starfighter Johansson skrev:
DET ÄR SNART JUL!

Det är ju det (glad är jag för det :santa:!), men jag har för bövelen inte köpt en enda julklapp än. Det är inte likt mig, jag brukar vara färdig vid det här laget. Det här borde kanske lagts upp i "Dagens negativa" egentligen...

"Any problem solved is a new problem made."
Pilko

VodkaCitrons bild

Castlevania: Symphony of the Night till PSN!

Crimson Thunders bild

Skrev årets sista tenta igår och nu har jag färdigt den sista inlämningsuppgiften så nu tar jag jullov :santa:

PSN: Mr_jump

OhNoSpywares bild

Zeunerts och bästa juleskumtomtarna! Vinteräpple <3 De gamla vanliga tomtarna kan slänga sig i väggen.
(Lite sen post iofs, det är uppätet sedan länge ;P Sitter inte och smaskar i mig det här när klockan är nästan halv fem på morgonen... bäst jag går och lägger mig!)

Edit: Eftersom Instagram bestämt sig för att införa samma skit som Facebook har jag raderat mitt konto så bilden på smaskigheterna är borta!

Senast ändrad av OhNoSpyware, 18 december, 2012 - 16:09.

OhNoSpyware skrev:
samma skit som Faceboo

Vadä?

OhNoSpywares bild

Starfighter Johansson skrev:
Vadä?

Detta.

OhNoSpyware skrev:

Gud i himlen. Jag förstår dig. Jag ska radera jag med.

Linnea Hummels bild

Dom har ändrat sig nu, så ni raderar i onödan.

Revolutionen kräver bara att ni inte åker hem.

Jag raderade inte! Praise the lord for is i magen!

OhNoSpywares bild

Det jag har sett handlar om "nämen alltså vi ska inte sälja era bilder" och det var inte vad jag reagerade mest över från början. Riktad reklam som inte tydligt benämns som reklam och andra Facebookpåhitt gör att jag inte längre vill använda appen. Misstänkte att jag inte skulle vilja ha kvar den efter FBs uppköp av den. Använder inte FB av samma anledning. Vägrar stödja FB på något sätt eftersom jag tycker ohyggligt illa om deras policys och annat skräp. Reklampengarna från Instagram går ju till dem. Så nope, inte "raderat i onödan".

Inte som att jag går miste om något om jag inte använder Instagram. Sen de förstörde twitterlänkningen har jag dessutom sett folk säga att de inte klickar sig in på bilderna från Twitter. Lika bra att lägga upp bilderna via Twitter direkt då (för det var därför jag använde Instagram, twitterbilder). twitter har ju till och med lagt in filter nu om det är det man är ute efter ;D

Edit: var ju rätt otydlig när jag bara länkade första, bästa story om saken. Det jag såg var den instagrambild som visas i den där artikeln där det även står lite om reklamgrejen. Kollade själv de olika texterna och var inte bekväm med förändringarna, och då är det bara att avsluta kontot och vara glad. Att mina bilder kan användas av andra är nåt som jag hoppas att de flesta som använder internet vet. Jag lägger inte upp nåt jag inte kan leva med att bli av med/okreddad för/få uppvisat i andra sammanhang. Allt på internet kan tas av vem som helst. Instagrams nya grej används redan av många andra företag. Inga nyheter där.

Edit 2: Bättre artikel om saken. Skillnaden mellan förr och nu är alltså att dessa smått förbättrade villkor kommer att börja användas i och med att de nu kommer börja med reklam, något de inte haft innan (och därmed har de tidigare villkoren om saken inte spelat någon större roll).

Nog om detta. Dagens positiva? Ska baka pepparkakor! Äntligen :D

Senast ändrad av OhNoSpyware, 19 december, 2012 - 15:51.
OhNoSpywares bild

Fick både saker jag önskat mig och saker jag inte kommit på att jag behövde i julklapp ;) Bästa blandningen! Riktigt jävla mysig julafton med min egen finaste familj som jag inte firat med på fyra år <3

Nahojs bild

OhNoSpyware skrev:
Riktigt jävla mysig julafton

+1

Jonas Wahlström i ett samtal om vildsvin:
"Det är viktigt att komma ihåg att det är nassarna på två ben som är de största svinen."

VodkaCitrons bild

Att Ni no Kuni blev försenat. Var inget positivt då, men nu har jag influensa, så skulle knappast tåga in till innerstan för att häma spelet eller haft ork att ens spela.

VodkaCitrons bild

Namco Bandai Partners

Our Website is temporarily under maintenance, please visit us later.

We apologize for the inconvenience.

= Jag är ledig :D

VodkaCitrons bild

Fått mitt Naruto Storm 3 Will of Fire. Som endast kostade mig 560kr (med frakt).
Går på 899 nytt i Sverige för exakt samma utgåva då ;)

Linnea Hummels bild

Köpt LocoRoco för 0,97 pund. Det är sol. Jag mår bra!

Revolutionen kräver bara att ni inte åker hem.

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.