Jottas bild

Men jag föredrar ballerinakex.
HHheehehheeHehehehheheheEHEHEHEHEHEHEEH
Skämt åt sido.. :party: :party: :party: :party: :party: :party:

..
.

Ni vet vad tråden går ut på!
Kör i vind!

___

Jag drömde att jag köpte en speciell frukt för 50k. Det som var så speciellt med frukten var att när man la den i fruktskålen med alla de andra frukterna så var det ingen frukt som ruttnade..
Vid själva köpet var jag rätt nöjd men efter ett tag var det nån som påpekade för mig att 50k för en frukt va lite väl mycket, jag kunde ju ha köpt en jättebra dator istället, då fick jag en sån jävla ångest över att ha slängt 50k på en fruktjefel..

När jag vaknade trodde jag fortfarande att jag hade spenderat alla min sparpengar vilket gav mig såndär härlig morgonångest tills jag kom på att det hela va en dröm.

Det var trevligt.

Här vet jag att handtaget finns, jag vet det.

Mists bild

Kan en Jotta ha drömmar?

Jag drömde iaf att jag fikade med Janessa Brazil inatt, men då hette hon Nadja.
Jag blev lagomt besvikelsen när jag vaknade.

Senast ändrad av Mist, 8 augusti, 2010 - 09:15.
Alexanders bild

Jotta skrev:
Jag drömde att jag köpte en speciell frukt för 50k. Det som var så speciellt med frukten var att när man la den i fruktskålen med alla de andra frukterna så var det ingen frukt som ruttnade..
Vid själva köpet var jag rätt nöjd men efter ett tag var det nån som påpekade för mig att 50k för en frukt va lite väl mycket, jag kunde ju ha köpt en jättebra dator istället, då fick jag en sån jävla ångest över att ha slängt 50k på en fruktjefel..

Hahaha :party:

TTV
TTVs bild

Drömde en episk dröm inatt. Världen (i alla fall Stockholm) var invaderat av en blandning mellan vargar och varulvar. Och jag var såklart tvungen att gå ut flera gånger i drömmen för att göra olika saker (Shoppa t.ex.) och jag stötte på dom hela tiden. Men jag var grym! Hade teknik utan desslikes och så fort en varg hoppade mot mig knep jag bara tag i dess käft och sedan knockade den! Ägd.

VodkaCitrons bild

Drömde att Skillpoint hade fått en uppdatering, vilket gjorde att sidan liknade gamla Gameplayer till stort sett ^^ Man hade altså fått "ranking" och en antal besökare räknare på profilen, med ett annat design val dock.

Kanske skulle vara bra att rixa ranking tillfälligt på sidan nu när man tänker efter, drar man åtminstone in en hel del P11-13 ^^

Absolut - För män som kan sätta gränser.

Make.Senses bild

Minns i princip aldrig mina drömmar.
Jag tror dock jag vaknar av det ganska ofta, men jag minns det aldrig.
Händer att jag vaknar, får för mig att det är dags att gå upp, vandrar in i badrummet och inser att man sovit sådär 2 timmar. Hände senast igår.

Dock hade jag en period för några månader sedan, en dröm i två sekvenser jag hade typ varje natt i en evighet. Den ena sekvensen var i en liten kyrka i något varmt land, det var mitt egna bröllop, och även om allt gick bra fick jag aldrig se hennes ansikte, höra hennes röst eller namn. Dock var hon brunett.

Sekvens två av drömmen var ett samtal jag hade med hennes far. Vi satt i mörka läderfåtöljer, drack vin och pratade på ett språk som inte var Svenska, som jag inte kände igen men i drömmen förstod. Fortfarande inga namn eller ansikten.

När jag hade drömt denna dröm typ varje natt i sådär någon månad så bara upphörde det.

Det verkade dock som en bra framtid eftersom jag lyckats ta min ingenjörsexamen, fick dock aldrig höra inom vilket område då jag bara fick frågan "Så, du är ingenjör", och jag bara svarade "Ja", samt att jag verkar ha bytt Sverige mot någonting varmare och jag verkar ha lyckats hitta mig själv en underbar kvinna.

Utöver det så har jag knappt drömt alls på så länge jag kan minnas. Det är en sak att minnas att man drömt, det är inte särskilt svårt, att minnas innehållet är desto svårare.

VodkaCitrons bild

Drömde en så fin dröm ^^

Jag blev basatt av en demon, fick några vapen, foton och gick med en grupp imellan världar. Ett av korten är riktigt, medan dom andra är falska, det är upp till den besatta att hitta just det stället, men man får inte heller ta fel, då går man förlorad till demonen och det hela går även på "tid". Med vapnerna man får, så ska man försöka återställa korten helt. Tex är det ett träd på kortet som inte är där i verkligheten, så ska man slå ner det med ett svärd. Missar man ena benet så ska man hugga av det, har man inget hår så ska man skära av det etc (Man fick halva katanas att raka sig med, lol).

Så jag hittade mitt ställe vid ett par växter i en gammal by och fick ut demonen. Men nej, det var inte över, han besatt min tvillingbror istället och demonen börja garva när jag sa att det inte var rätt (man kan bara bli besatt en gång) eftersom han har samma DNA/blod.

Misty från Pokemon var med :3 Ahh mitt random undermedvetna <3

VodkaCitrons bild

Jag drömde att Lasse Kroner stog i ett stånd och sålde kanelbullar och sedan förklarade han för mig att han var min kusin :tard:

Sebastian Magnussons bild

Drömde att jag tappade en tand. Sen tappade jag alla tänder i hela underkäken på en gång, medan jag letade efter telefon att ringa tandläkaren från. Fick hjälp av Holger, min gamla klasskamrat från gymnasiet som jag inte sett sedan dess.

Jag minns mina drömmar kanske en gång om året, så jag utgår från att det här var betydelsefullt på något sätt.

Definitionen av glädje är försvinnande plattformar.

UfU__Xs bild

Sebastian Magnusson skrev:
Jag minns mina drömmar kanske en gång om året, så jag utgår från att det här var betydelsefullt på något sätt.

Ska inte den där med att tappa tänderna vara en riktig klassiker och typ symbolisera rädsla för åldrande, eller rädsla för tänder?

Den senaste drömmen jag minns hyfsat väl är från i lördags då jag drömde att jag var spindelmannen och slogs mot venom på en amerikansk fotbollsplan inredd för att slåss på. Det var liksom lite grejer, prytlar och skydd utslängda på den.
Och nej jag är inte sju år gammal, även om det var typ så det kändes när jag vaknade och såg ut typ såhär -> :tard:
Det var fan inte en helt oläskig dröm heller.

"HI! I LIKE SHORTS! THEY'RE COMFY AND EASY TO
WEAR!"

Sebastian Magnussons bild

UfU__X skrev:
Ska inte den där med att tappa tänderna vara en riktig klassiker och typ symbolisera rädsla för åldrande, eller rädsla för tänder?

Hmm. Jag blir iofs 30 om en vecka...

Definitionen av glädje är försvinnande plattformar.

VodkaCitrons bild

Jag drömde att Skillpoint hade en tävling där man skulle delta i ca 20 titlar. Den första gick ut på att man ska skriva ett par namn ur South Park.

Sen kom det en tjej och drömmen blev helt böjd åt det erotiska hållet ;)
Och hon ställde sjukta frågor under akten. "Säg en dikt, visa hur du skriver ditt namn på ett tagentbord med fingrarna"

0__0

Där ser man...

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.