VodkaCitrons bild

500:- för allt det här, helt klart värt det!

Absolut - För män som kan sätta gränser.

OhNoSpywares bild

Har visserligen inte köpt själv, men fick födelsedagspresenter! :D
Lampan är finaste presenten <3

Starfighter Johanssons bild

OhNoSpyware skrev:
Lampan

Den är verkligen toksnygg. Kommer den från nånstans som man ska fatta eller är det bara en helt vanlig snygg lampa? :)

OhNoSpywares bild

Starfighter Johansson skrev:
helt vanlig snygg lampa

Precis så! Den heter till och med "Snygg" :D Cottex heter visst tillverkaren.

Edit massa dagar senare:
Sambon tyckte visst att vi skulle ha en PS Vita. Jag klagar inte! Ser fram emot Persona 4-remaken som fan och Vitan har redan ett bibliotek av titlar jag är sugen på (LBP blev första spelet <3). Åsmness!

Senast ändrad av OhNoSpyware, 13 november, 2012 - 03:31.

Jag läste nån beskriva det lite som en märklig Trocadero, vilket inte är helt ute och cyklar. Men jag har smakat de här Jack Daniels-fudgebitarna som alltså är vaniljig jack daniels i godisform. Så smakar det här, fast med kolsyra. Helt okej, men 25 spänn för 4% är inte hållbart att supa på. Det får bli någon här och där när jag vill lyxa till det.

Dokumentär om bitpop, dubbel-DVD med massor av extra gött. Har inte sett än! När jag ändå beställde från 8 Bit Peoples passade jag på att hugga...

...deras fina julskiva från 2003, "8 Bits of Christmas"! Åtta låtar, åtta konsoler och åtta artister. Julklassiker i bitpopformat. <3

Akai Katana! Så nu har jag alla Cave-spel till 360 jag vill ha förutom Espgaluda 2:

(Fotot är taget med leksakskameran i iPod Touch, det är därför det ser ut som sju svåra år.)

VodkaCitrons bild

Ovan är typ dom enda spelen jag skulle skaffa ifall jag köpte en 360... igen ;3

Jag har handlat inför myset jag ska ha varje dag i en månad nu! Det kommer få fyllas på gissar jag, men det kan jag leva med.

VodkaCitrons bild

Jag köpte lite julpynt idag.

Äkta fårskinn. Liksom... Får = Ren = Död = Jultomten = Jul = Pall

Sen ett körsbärsträd. Träd = Körsbär = Likör = Chocklad = Aladdinask = Jul

Senast ändrad av VodkaCitron, 2 december, 2012 - 17:38.

VodkaCitrons bild

VodkaCitrons bild

Äntligen :)

Första steget mot lite bättre backup. Jag hade i ärlighetens namn behövt två-tre till om det ska vara framtidssäkert ett par år men i dagsläget räcker detta. Lätt att ploppa in fler vid behov!

Blossas årliga experiment brukar falla mig i smaken. Den med clementin var utsökt och förra årets (kaffe) var minst sagt angenäm, men årets skulle jag nog säga var mer tilltalande rent visuellt än innehållsmässigt. Jag måste smaka lite mer innan jag bestämmer mig.

VodkaCitrons bild

Uppföljning: Jag är jättenöjd med min nya mobil, men jag når inte riktigt överallt på den stora skärmen.

OhNoSpywares bild

når inte riktigt

:love:

Well, köpt och köpt... Men jag har fått de här! Väldigt fancy!

Nahojs bild

Bild på ... skockor/skrumpor(?)

Schyssta pjucks :bigsmile:

Jonas Wahlström i ett samtal om vildsvin:
"Det är viktigt att komma ihåg att det är nassarna på två ben som är de största svinen."

Visst är det? :) Äkta Converse!

När jag var sjutton började jag ägna mig åt den ädlaste av sysslor, nämligen sätta vin. När jag var tjugo var jag skapligt less på vin och kunde äntligen hoppa in på bolaget och köpa "precis allt bara det inte var vin".

Nu ämnar jag, så här tio år senare, ge druvornas välsignade nektar en chans till. Jag färdade till bolaget för att botanisera i deras frodiga utbud i den eminenta kategorin "drickbart under hundralappen" och det här blev alltså resultatet:

Har nu tömt den i mitten och är inne på Leth. Leth är godare, bolaget menar att den smakar mer päron och kiwi, men det vet jag inte riktigt. Sötare är den i alla fall.

Har nu tömt Leth och håller fast vid att den var godare. Sötare, men den smakade inte kiwi och päron som bolaget sa, den smakade vitt vin.

Detana TwinBee Yahoo! Deluxe Pack. Trots sitt epitet deluxe ingår blott två spel i denna "samling" (närmare bestämt Detana!! TwinBee och TwinBee Yahoo!), men det duger. :)

Den absolut största anledningen till att jag velat ha en japansk Mega Drive är Gley Lancer.

Så fick jag idag, typ fyra år efter det släpptes där, nys om att det finns på Virtual Console för 900 poäng. Jag orkar fan inte köpa en japansk Mega Drive just nu så VC-versionen var given. Följaktligen är detta mitt senaste köp;

10 öre! Frakten kostade betydligt mer.

Äntligen har Modern Warfare 3 nått mina prisnivåer (jag lade 70 spänn plus frakt), jag har nöjt mig med att spela på promoskivan sedan recensionen men nu kan jag äntligen räkna det till samlingen "på riktigt".

Jag är medveten om att det inte är riktigt som Dreamcastversionen men ärligt talat såldes det till överpris redan vid release. DC-versionen: ~700 spänn. Denna: 95 spänn. Inklusive frakt.

OhNoSpywares bild

:love:

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.