Mitt senaste köp! Jag har inte fått hem den ännu så jag kan inte ta ett kort på den. Men jag kan ladda upp ett foto när den har trillar ned i brevlådan.
http://www.flickr.com/photos/ollebro/sets/72157625068055637/
massor härligt retro!
min tråd dog ju så jag lägger det här med.
Japp, scannat kartongen.
Japp, scannat kartongen.
Bild på konsolen?
Bild på konsolen?
han skall skanna den med skall du se
Kom ihåg att detta är en Ta kort tråd allihopa.
Kom ihåg att detta är en Ta kort tråd allihopa.
ja?

ja?
''ja?''-vadå?

LEVELs omslag blir bara snyggare och snyggare!
Slut med det nu.
Superplay, är det du? Dom har slutat med prenumerationsomslag och kör samma till alla nu. Och fan är det inte ens snyggt.
Slut med det nu.
Vänd på den.
''ja?''-vadå?
vad är det du menar? gör vi inte det eller?
Slut med det nu.
jävla synd att det inte står något i tidningar man inte redan läst på nätet bara. inte konstigt att det är ett döende format. hade verkligen dock prenumererat på en tidning.
Vänd på den.
Jo. Fast det är ju baksidan. Inte framsidan.

gör vi inte det eller?
De två mellan ditt inlägg har inte gjort det. En skan och en bild funnen på internet skulle jag knappast kalla en bild tagen av sig själv.
inte konstigt att det är ett döende format.
Älskar speltidningar. Men detta var verkligen ett steg i felriktning.
Slut med det nu.
Ja man ska ju sluta när man är på topp
Superplay, är det du?
Var min första tanke också.
Insidans ''omdesign'' får dock stora tummen upp. Recensions-delen är grym jämfört den gamla. Mer text och mindre bilder, snyggt upplagt dessutom.
Pool of Radiance, bitches! Det allra första av SSI:s legendariska Gold Box-spel.
Folk som gnäller på att det är krångligt att spela på pc nuförtiden är verkligen bortskämda bitches. Pool of Radiance kommer med ett helt A4 av installationsinstruktioner i stil med "when completed, execute steps 18-27 again with the second floppy disk"
Jag hittade detta för €18 så det var klart att jag slog till. Har än så länge bara nosat på det men det bådar gott, det verkar vara ungefär vad det första spelet skulle ha varit. Grafiken är helt okej (och inte N64-grotesk) och kontrollmetoden sitter äntligen som den skall. Kontrollschemat i Sin & Punishment är som gjort för Wii-moten.
Kontrollschemat i Sin & Punishment är som gjort för Wii-moten.
QFT.
Har än så länge bara nosat på det men det bådar gott
Ligger jävligt högt på min inköpslista, just nu. Tänkte försöka få tag på det när det gått ner lite under 200 nånstans. Omslaget är så sjukt snyggt också.

Folk som gnäller på att det är krångligt att spela på pc nuförtiden är verkligen bortskämda bitches.
Det där såg ju helt underbart torrt och tråkigt ut.

Det där såg ju helt underbart torrt och tråkigt ut.
Ja, precis som spel borde vara!
Blev så exalterade att jag till och med filmade det hela.
Omslaget är så sjukt snyggt också.
Jo asken är bra snitsig. Själva spelet följer däremot originalets formgivning i mångt och mycket. Jag hade gärna sett att fiendefloran bestod av gigantiska bestar likt den på omslaget men det är det ärligt talat ganska ont om. Mycket små flygande utomjordingar och robotar.
Spelmekaniskt är det i vilket fall som helst riktigt tight, och ganska svårt. Jag spelar på normal och måste köra om de flesta bossar ett par gånger innan jag får ner dem men det går inte att klaga på kontrollen. Sin & Punishment är något så ovanligt som ett precisionskrävande actionlir till Wii som inte är frustrerande. Jag tror inte jag kan komma på något annat spel som passar in i den kategorin...
Varför?
Varför?
För att äta och dricka. "

För att äta och dricka.
På en måndag?
På en måndag?
Ja

"Kan det möjligtvis vara skivor igen?"
"Jomenvisst kan det vara det!"
Bauhaus - The Sky's Gone Out ('82)
Red Lorry Yellow Lorry - Paint Your Wagon ('86)
Gino Vannelli - Brother to Brother ('78)
Gong - Angels Egg ('73)
Captain Beefheart - The Spotlight Kid ('72)
Chick Corea - My Spanish Heart ('76)
Billy Cobham - Crosswinds ('74)
Jan Hammer - The First Seven Days ('75)
Miles Davis - Bitches Brew ('70)
(Rahsaan) Roland Kirk - Volunteered Slavery ('69)
Ska nog börja spelas ikväll.
Mitt senaste köp!Jag har inte fått hem den ännu så jag kan inte ta ett kort på den. Men jag kan ladda upp ett foto när den har trillar ned i brevlådan.
Favoritspel eller hur kommer det sig att du ville ha en tröja med just Alan Wake?

kan förstå dem eftersom de bara har ett år på sig men det är ju jävligt tråkigt att de inte kunde ha ett annat system som inte mjölkar skiten ur en. men men de är ett företag som vill tjäna pengar så det är väll inte speciellt konstigt beteende.
In the beginning the Universe was created.
This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.