Reyqunes bild

OhNoSpywares bild

Reyqune skrev:
Halo 2

VodkaCitrons bild

Fick med mig ett par prylar från Uppcon ;)

CD: Hatsune Miku - Memories, Impact.
Fickklocka, Naruto.
Plus lite annat som egentligen var "gratis", köpte åt lillesystern och det var då ta 3 för 2, tog det jag hittade till henne och fanns det inget mer så tog jag något till mig. Så 2 vykort (Naruto) och en scroll (Bleach) blev det där!
+ Lite gratis krimskrams som en bok med svenska "manga" serier i!

Absolut - För män som kan sätta gränser.

Starfighter Johanssons bild

Edit: Tillägger att de fungerar felfritt, kan äntligen spela spel på datorn!

Senast ändrad av Starfighter Johansson, 3 juli, 2012 - 18:56.

Linnea Hummels bild

Starfighter Johansson skrev:
kan äntligen spela spel på datorn!

Vilket innebär att jag nu äntligen kan lira Settlers 7 genom att sno Starfighters dator! :D

Revolutionen kräver bara att ni inte åker hem.

Andreas Bergs bild

Starfighter Johansson skrev:
Edit: Tillägger att de fungerar felfritt, kan äntligen spela spel på datorn!

Härligt att höra att det löste sig! :bigsmile:

Själv har jag shoppat en hel del senaste veckan, detta är första leveransen :party:

| Samarbetar i CoOp-cirkeln - http://skillpoint.se/coop | Podradiopratar i Skillpod - http://www.skillpoint.se/podradio/skillpod |

Jag borde också se till att köpa på blu-ray nu när priserna äntligen bara skiljer någon tjuga men det var sorgligt nog länge sedan det kom en film som jag ville betala för. Senast var... The Bunny Game tror jag!

Andreas Bergs bild

Två nya bekantskaper till hyllorna. Big Daddyn är helt fantastisk, har rörbara leder och är stor som ett hus (eller hög som ett dvd-fodra, typ).

| Samarbetar i CoOp-cirkeln - http://skillpoint.se/coop | Podradiopratar i Skillpod - http://www.skillpoint.se/podradio/skillpod |

OhNoSpywares bild

Andreas Berg skrev:
Big Daddyn är helt fantastisk

Tooookavis! Har velat ha en såndär sedan jag såg att de existerade. Måste nog köpa nu om jag kan hitta nån som säljer dem fortfarande.
Speciellt nu när katterna tillslut lyckats ta död på min Bioshock CE Big Daddy. Vi har limmat ihop honom två gånger förut men nu försvann den del som lossnade så han har ingen borrspets kvar :(

Nåja. Jag har också köpt saker!

Förra veckan dök mitt Pokémon Conquest upp. Förbokade det då det inte fanns nån info alls om europeisk release. Sen dödde ju butiken jag förbokat hos osvosv :p Men jag fick tag på ett iaf... såhär lagom till utannonseringen av europeisk version ;D Det får bli ett köp till sambon när när spelet kommer hit. Man vill ju visa att det är värt att släppa spelen här och inte bara importera (och spelet har bara en sparfil, som alla jädra Pokémonspel, så det behövdes ett till ändå!) :D

Fick också hem Dungeon Siege III x2 som köptes för 19 spänn styck, fri frakt dessutom. Har ju inte fått fantastiska betyg, men för 38 spänn kan man nog få ut en del trevlig co-op ^^

Andreas Bergs bild

OhNoSpyware skrev:
Måste nog köpa nu om jag kan hitta nån som säljer dem fortfarande.

Jag köpte från http://www.buyforlessonline.co.uk/ som jag upptäckte via eBay. Ruskigt billiga i mitt tycke och snabbt gick det att få sakerna också. Enda problemet är packeteringen som består av bara tunn papp utan någon som helst vaddering eller stötdämpande som papper eller så. Var inga problem för Big Daddyn eftersom den är packad i en ganska tålig plastförpackning redan innan, men en annan sak som jag beställde som födelsedagspresent åt sambon blev tyvärr lite skadad i leveransen. Får den utbytt om jag vill dock men skulle inte rekommendera att beställa något som man inte vet tål lite smällar om man säger så.

VodkaCitrons bild

OhNoSpyware skrev:
Fick också hem Dungeon Siege III x2 som köptes för 19 spänn styck, fri frakt dessutom. Har ju inte fått fantastiska betyg, men för 38 spänn kan man nog få ut en del trevlig co-op ^^

Vart då? ;)

OhNoSpywares bild

VodkaCitron skrev:
Vart då? ;)

Elgiganten. De hade hur många som helst till 360, PS3 och PC, men nu verkar de bara ha PC-versionen kvar.

Andreas Berg skrev:
Jag köpte från http://www.buyforlessonline.co.uk/

Ah. Får kika lite. Var nåt klick från att köpa den med LED-"ögon" via Amazon, men eftersom jag inte gillar att köpa saker på det viset bestämde jag mig för att spara pengarna till Portal-prylar från Webbis istället :p

Åsa Modéns bild

En ny Mega Drive.

Fick inte ta med min gamla Mega Drive när jag flyttade hemifrån eftersom mamma älskar spelet "Tiny Toons: Buster's Hidden Treasure" och behövde ha kvar apparaten att spela på :p

SE-GA-!!!

VodkaCitrons bild

Jag var helt enkelt bara tvungen att köpa något på Närcon som minne. Alla tjatade på mig eftersom att de hade handlat massor. Så sista dagen sprang jag runt och kollade innan allt försvann!

Då hittade jag den här scrollen och tänkte "perfekt!". Många lär ha sett henne en hel del.

Jag använde (och använder fortfarande) henne som avatar på Gameplayer och har gjort det i några år. Jag har även haft henne en hel del här på Skillpoint även! Så nu pryder hon min fula vägg :) Måste måla om snart!

Köpte även Death Note 3 begagnad och prutade ner till 30:- vilket han gick med på.

Så scrollen och boken för 150:- totalt, vilket är ett helt rimligt pris! :)

VodkaCitrons bild

Naruto Clash of a Ninja Revolution 3 (Två stycken, en för mig och en för Tradera)
Naruto Shippuuden the movie/Naruto Shippuuden the movie: Bonds Combo Pack
Hunter X Hunter (2011) Figuriner, blind box. Fick två av huvudkaraktärerna så jag är nöjd :)

Räknar man bort spelet som jag ska sälja så fick jag allt för 300kr! Skickat från Zavvi och Play-asia! Roligt köp ;)

Ett chassi:

Och två spel när jag ändå var där:

VodkaCitrons bild

61kr/st på Tradera :)

Ett jätte bra fynd för mig med andra ord ;) Då sånna här boxar går på 500kr/st om man köper från en butik här i Sverige. Bara ett sånt här band går på cirka 120:- hos exempelvis SFbokhandeln!

Nu fattas bara 1an,8an och 11an. Så har jag boxar i följd från 1-12 ur special edition utgåvorna.

Nahojs bild

Det här med att Elgiganten och Electroworld kör med sina helt random 19-kronorsspel kan vara ganska trevligt :bigsmile:

Denna gång är det knappt ett år gamla Heroes VI (limited dessutom) som finns att fynda. Köp fö'fan! Man får ju med det bästa spelet i serien på köpet (trean).

Dessutom hade de FF XIII-2 för 99 spänn så det fick också följa med, trots att jag bara spelat första delen i typ fem minuter ännu :p

Jonas Wahlström i ett samtal om vildsvin:
"Det är viktigt att komma ihåg att det är nassarna på två ben som är de största svinen."

Gustav Granlunds bild

Nahoj skrev:
Denna gång är det knappt ett år gamla Heroes VI (limited dessutom) som finns att fynda. Köp fö'fan! Man får ju med det bästa spelet i serien på köpet (trean).

Ditt tips resulterade i tre beställda exemplar. Stort tack. :)

Skillpoint.se - Be there or be sär

Nahojs bild

Gustav Granlund skrev:
Ditt tips resulterade i tre beställda exemplar. Stort tack. :)

Haha, ska du spela alla tre på en gång då? :bigsmile:

Jonas Wahlström i ett samtal om vildsvin:
"Det är viktigt att komma ihåg att det är nassarna på två ben som är de största svinen."

Gustav Granlunds bild

Nahoj skrev:
Haha, ska du spela alla tre på en gång då?

Om jag säger så här: Jag har en idé för en sitcom.

Skillpoint.se - Be there or be sär

OhNoSpywares bild

En såndäringa Sims-expansion.

Furios bild

Andreas Ljungström skrev:

Första säsongen av Heroes kan jag förstå, men de andra säsongerna...? Pure crap i mina ögon. Fast i och för sig, om du inte har sett dessa så kan jag väl förstå dig :).

Senast ändrad av Furio, 16 oktober, 2012 - 19:35.

"Any problem solved is a new problem made."
Pilko

Andreas Ljungströms bild

Furio skrev:
Första säsongen av Heroes kan jag förstå, men de andra säsongerna...?

Jag köpte rubbet i ett paket. Har bara sett första och den tyckte jag var skitbra. Har hört att den dippar en del men tar sig igen på slutet. Ska ge det en chans i alla fall.

OhNoSpywares bild

Har velat ha ett nytt datorchassi i typ 2 år. Sedan jag snubblade över Fractal Design Arc förra året någon gång har jag dreglat över det och varit bombsäker på att jag ska ha just DET chassit.

Fyller år om bara några dagar och eftersom jag knappt får födelsedagspresenter från andra så tänkte jag att jag kunde ge nåt till mig själv.
Blev det ett Arc? Icke!

Det bidde Fractal Design, men det nyare Define R4 :D
Vill ni se bättre bilder så får ni kolla på Starfighters vita chassi där uppe. Förutom färgen är det likadant ;P

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.