Maxxons bild

jag tycker vi behöver litea ktivitet! Idag är det jag som dricaker iallafalL! :party: :party: :party:

Det var väl dety hela?...

Jottas bild

vare värt?

Här vet jag att handtaget finns, jag vet det.

in solvent sees bild

Hur ofta dricker ni under en genomsnittlig vecka? Själv dricker jag kanske lite för mycket, men det kostar liksom att ligga på topp. :p

Dricker vanligtvis fredag, lördag söndag, och ofta även onsdag och torsdag, Så galet soft att sitta ner och spela med ett par glas vin. <3

all producing nothing intelligent to cause disease

Maxxons bild

Jotta skrev:
vare värt?

Värt som faan faktiskt! fett med najs azzå!

kuwabatakes bild

Jag hade varit grym som bög, då jag med enkelhet kan deepthroata bananer i normal till större storlek.

Nu är jag dock straight, så jag antar att jag inte kommer få användning för mina skills i en sexuell situation som jag skulle dragits till.

en apa!
vill du smaka?
18446744073709551616

Lars Jensens bild

kuwabatake skrev:
Nu är jag dock straight, så jag antar att jag inte kommer få användning för mina skills i en sexuell situation som jag skulle dragits till.

HAr du tur blir du arbetslös och får hanka dig fram som Sveriges bästa DT-skjut! 500 spänn per gång eller nått. Inte dåliga pengar alls.

Besök gärna min samlarsajt RetroQuest.se!

Fuzzys bild

kuwabatake skrev:
då jag med enkelhet kan deepthroata bananer i normal till större storlek.

Hur upptäckte du denna talang om man vågar fråga? Käkade en banan till frukost nyss och nä det har aldrig slagit mig in att ens testa vilken kontroll jag har över gag-reflexen. Men annars är formen på en banan väldigt väl lämpad att träna på och eftersom det inte är ett solitt objekt är det sannolikt bra ur säkerhetsynpunkt också.
Svärdslukare är för övrigt ett alternativ till sexuella tjänster, säkert inte lika bra betalt men det går ivf att ta med i CVn.

Jompas bild

in solvent see skrev:
Hur ofta dricker ni under en genomsnittlig vecka?

Lagom..? :8)

Den här veckan: tisdag, onsdag, igår. Kanske blir idag, så långt har jag inte planerat än.

We are ugly but we have the music.

Lars Jensens bild

Jag är nästan inte full nu. Men det är du som njuter som läser det här. Kanske tar jag på mig själv just nu på ett oseriöst sätt som får änglar och får att gråta. Men det kan du inte veta. I alla fall inte helt säkert. Visst du kan ha läst några av de noveller jag fått publicerat under mina unga dar men de är ju inte alls representativa när det gäller mitt livsverk som egentligen mest kretsar kring ord och följder av ord som INGEN kan egentligen veta om de stämmer. Jag vill därför hävda att huruvida jag just i detta läget har ett duschmunstycke riktad mot ett s......

Vi får ursäkta men personen som skrev detta har nyligen dött och kommer aldrig igen. Som plåster på såren tänker vi baka en jättestor kaka som ingen får smaka men vi kastar den sen. BAJSKORV!

Besök gärna min samlarsajt RetroQuest.se!

Jottas bild

...........................
........
............
.................................
...........
.
.
.

..
....
....
..............................................
..........................
......
.

.
.
.
.
.
..
......................................
.....
..............
.....................

.....
.
..
.........................

lite så

Här vet jag att handtaget finns, jag vet det.

Starfighter Johanssons bild

Här är ju fylletråden! Förlåt! Jag skapade en ny tidigare idag. Jag vill bara dela med mig av ett fint ögonblick i The Office.

That is all.

VodkaCitrons bild

Jag e nykterist, men jag är påverkad dygnen runt av koffein och socker, så jag kan ju bete mig fullare i vissa lägen än riktiga alkisar ;D

Så jag personligen borde få posta här hela tiden om det känns nödvändigt. Speciellt med tanke på mitt namn också då! ;)

Synd att alla goa personer som postat i tråden tidigare inte finns bland oss längre :cry:

Absolut - För män som kan sätta gränser.

Jag finns bland oss JÄMT"! :)

Öl.

Christian Håkanssons bild

Coca Cola...

Mer öl!

VodkaCitrons bild

Kaffe!

Drick mig inte! Ropade vodkan som låg i gräset. Han hade blivit kastad av Gösta 42, som trodde att han hade sett ett spöke! Det var ju inte heller ett spöke som liknande Laban, utan det var ett spöke som liknande Leif Loket Olsson. Gösta hade då trott att han skulle få ett nytt avgassystem uppkört i röven.

Himlen var blå, vattnet var vått och Vodkan lämnades i gräset och glömdes bort!
-Poesi

Absolut - För män som kan sätta gränser.

HEJ

UfU__Xs bild

Också inte den ä/enda. Jag bad tom att bli slagen men hon slog som en svag människa. Sen bad jag hennes kompis med slips slå, han slog inte alls.

"HI! I LIKE SHORTS! THEY'RE COMFY AND EASY TO
WEAR!"

Varför skulle det slåss? Jag var hos två pensionärer. Vet fan inte hur eller varför. Okej jag mår lite dåligt.

Skulle köpa Fuller's Golden Pride, enligt hemsidan hade Mobiliabutiken ett helt gäng inne. Inte en flaska fanns! Inte ens en hyllplats, så det måste varit något lurt. Gjorde en helvändning och plockade cider istället, det var längesen! Snubblade över den godaste cidern jag druckit kanske i mitt liv: Rekorderlig - Hallon/stjärnanis. Den är rosa och smakar som smält hallonglass. Att den ligger och filar på 7% i styrka känner man ingenting av alls. Trevligt avbrott från bittra ales! Tur i oturen!

Sån här nu, ska bli spännande! (Opps: Inte min bild.)

Edit: Den var mycket god. Jag håller med Ofiltrerat!

Senast ändrad av Starfighter Johansson, 28 december, 2012 - 22:03.

Köpte hem ett gäng Brother Thelonious Belgian Style Abbey Ale (kort och koncist) och måste konstatera att det är den godaste ölen jag druckit när det kommer till starkare starköl (denna snickrar på 9,4%). Igen, inte min bild.

Okej. Jag har druckit två flaskor av det fantastiskt goda vinet Leth, gjort på Österrikes nationaldruva, och en halv flaska av något franskt åbäke som jag inte orkar minnas namnet på. Efter nästan tre pavor vin skulle jag vilja yttra mig lite om ett brännhett ämne.

Bakpotatis.

UfU__Xs bild

Starfighter Johansson skrev:
Vin typ

Ett sympati-inlägg för att Starfighter inte ska se så ensamen ut. Delade på en flaska rött med en vän och hade en politisk diskussion där ingen hade en egentlig åsikt. Det var nice. (Mina åsikter är nog lite vänster, fast jag inte är det egentligen, så Starfighter inte ska hata mig)

"HI! I LIKE SHORTS! THEY'RE COMFY AND EASY TO
WEAR!"

UfU__X skrev:
Ett sympati-inlägg för att Starfighter inte ska se så ensamen ut. Delade på en flaska rött med en vän och hade en politisk diskussion där ingen hade en egentlig åsikt. Det var nice. (Mina åsikter är nog lite vänster, fast jag inte är det egentligen, så Starfighter inte ska hata mig)

Tack, vad storsint av dig! :) Jag känner att jag är i gott sällskap nu. Jag undviker av princip alla politiska diskussioner om jag druckit för det tjänar ingenting till. Hur ska man kunna lära sig något om man knappt minns det?

Själv är jag inte heller vänster (håller med om lite på vänsterskalan och lite på högerskalan, men mest tycker jag bara om saker i min direkta närvaro - lokal livsstilspolitik yada yada), så jag hatar inte per automatik de som inte är det. Vill jag också tillägga. :)

Senast ändrad av Starfighter Johansson, 26 januari, 2013 - 15:11.

HerrOlssons bild

Kapten och cola, på alla hjärtans dag och allt. Tänkte bara ta en mysgrogg framför en film, nu är jag påväg på vemdalsskalet. YOLO

O o
/¯/___________________________ _\
| IMMA FIREN MAH LAZAH, BLARRRRRRGGGHH!
\_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ¯/

Mer av det där vinet som jag gillade! Lethhh....

OhNoSpywares bild

Hostmedicin! Erh...

OhNoSpyware skrev:

Nom!

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.