Ja nytt forum, nya tider. Dags att reboota alla trådar. En tråd där vi diskuterar aktuella tv-serier, spoilers tillåtna så klart. Det ska vara en tråd där man förväntas ha sett senaste avsnittet av det som diskuteras.
Serier jag följer som är mitt i säsongen är:
...och...
True Blood är mitt i säsong 3 och Entourage är mitt i säsong 7. Söndagskvällar gäller för båda. TB säsong 3 har varit relativt trist i mitt tycke, förrutom att förrförra avsnittet var helt sick då två hyffsat stora karaktärer plockades av pinn och spiceade upp det hela. Avsnittet igår var däremot helt oändligt trist, men sätter upp för en fet finish då Eric kokade kungens älskare. Entourage-avsnittet igår var schysst, spännande att se hur Ari Gold ska reda ut den här soppan. Men han fixar det säkert som vanligt!
Serier som är mitt i mellan två säsongen som jag följer är:
...och...
The Big Bang Theory drar igång säsong 4 snart, medan Glee snart drar igång säsong 2. BBT säsong 3 var verkligen trist jämfört med de två första. Penny och Leonard ska inte dejta. Jag vill ha tillbaka det som det var säsong 1 och 2! Den nya Sheldon-bruden skall det dock bli spännande att se vad de gör med, om hon blir regular eller semiregular eller är puts borta i säsong 4. Glee är Glee.
Entorage är fortfarande riktigt bra, Big Bang svajar ibland men det är alltid underhållande. Följer Varken TB eller Glee.
Men Dexter! Säsong 5 är jag så in i bomben peppad inför!
Retroresan.se | BITLÖF.se