Carefaces bild

Supernatural S.06E.01 kom upp i förrgår. :)

Ollebros bild

Careface skrev:
Supernatural S.06E.01 kom upp i förrgår. :)

helt underbar serie! :beer:

In the beginning the Universe was created.
This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

Nillans bild

Man5on skrev:
Man5on
Man5ons bild

Finns det en möjlighet att du har en filmtråd här på Skillpoint?
Försökte söka och se om jag hittade någon men lyckades inte. Kan ju beror på
min talanglöshet.. Men vet ju att du hade en på Gameplayer som jag uppskattade hjärtligt! :)

Om man ska hålla sig till ämnet så följer jag inte direkt någon serie just nu. Känns som senaste säsongen av entourage har spårat ut för mycket för min smak så jag slutade kolla för att kunna beta av många avsnitt efter varandra.
Känns även som Fringe har gjort det med, vilket gjorde att jag slutade kolla på det med.. :(

Annars är "How To Make It In America" en mysig serie som jag kan rekommendera. Det är även genom den serien som låten "I need a dollar" blev känd :party:

Man5ons bild

Nillan skrev:
Finns det en möjlighet att du har en filmtråd här på Skillpoint?
Försökte söka och se om jag hittade någon men lyckades inte. Kan ju beror på
min talanglöshet..

Man5on och filmerna återfinns även här. Talanglös vill jag inte kalla dig, men gömd är den då inte :p

Last chance to lose control

Man5ons bild

Andra avsnittet säsong 2 av Glee var inte nån superhöjdare imo, men sen har jag aldrig varit nåt superfan av Britney heller iofs.

*edit* Dock är det intressant hur FRUKTANSVÄRT populär serien har blivit. "Britney Spears episode" är den högst rankade twitter trenden worldwide i skrivande stund. Ganska sick.

Senast ändrad av Man5on, 29 september, 2010 - 19:52.

Man5ons bild

Big Bang igår var inte alls lika kul som förra veckan :(

Ollebros bild

Family Guy har äntligen startat igen och var verkligen bra mot hur ett par avsnitt i S8 var. det känns både roligt och skönt.

This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

Sundance Kids bild

Senaste Glee avsnittet var riktigt tårgripande.

jag bara dansa och dansa
men hon bara hon bara våldtog

Lars Jensens bild

Inte aktuell direkt men jag började se Oz säsong 1 för ett par dagar sedan. Den känns ju lite gammal idag, men ändå sevärd. Ganska deprimerande och tung iof. Men vi fick hem Lost säsong 6 igår så det blir nog mest det för hela slanten.

Besök gärna min samlarsajt RetroQuest.se!

TTV
TTVs bild

Relativt dålig Serie-vecka denna vecka. Glee var OK. Men annars var allt annat jag följer ganska dåligt.

Ollebros bild

DÅLIG?
South Park
Mythbusters
Two And A Half Men
House
American Dad
Family Guy
Dexter

det har GÅTT denna vecka, detta kommer resten av veckan

Fringe
The Mentalist
Smallville
Supernatural
Haven

jag är jäävligt nöjd med denna veckan :beer:

Make.Senses bild

Äntligen är Mythbusters tillbaka. Har haft avsnittet på datorn hela dagen, men ska ta och se det snart. Älskar det programmet. :party:

VodkaCitrons bild

Äntligen är ialf South Park tillbaka, enda aktuella tv-serien som är värd att se på i mina ögon. Inte riktigt ett bra avsnitt, men det snuddade till att bli det :) Cartman/Butters avsnitt är inte lika roliga som när alla är med dock.

Absolut - För män som kan sätta gränser.

TTV
TTVs bild

Ollebro skrev:
jag är jäävligt nöjd med denna veckan :beer:

Jo mina serier har gått också. Dock ska även programmen i serierna leverera också. ;)

Ollebros bild

VodkaCitron skrev:
Äntligen är ialf South Park tillbaka, enda aktuella tv-serien som är värd att se på i mina ögon. Inte riktigt ett bra avsnitt, men det snuddade till att bli det Cartman/Butters avsnitt är inte lika roliga som när alla är med dock.

avsnittet var ju underbart! "vi ska tävla i vem som kan svänga åt vänster bäst!"

Snuffsiss bild

Boardwalk Empire. Så jävla grym serie, handlar om maffian i antlantic city under förbudstiden. Scorses var med och skapade serien, Steve Buscemi i huvudrollen. :D
Alla borde se den.

Man5ons bild

Gudars så bra Glee var igår :love:

Ollebros bild

om inte Sookie DÖR i slutet på S3 av True Blood vet jag inte om jag kan fotsätta se på serien. HELVETE vad hon går mig på nerverna.

VodkaCitrons bild

Snooki wants smush smush! NO!!! YOU GUYS ITS RAPING ME!!! ITS RAPING ME!!!

Ollebros bild

VodkaCitron skrev:
Snooki wants smush smush! NO!!! YOU GUYS ITS RAPING ME!!! ITS RAPING ME!!!

:D

Man5ons bild

Ollebro skrev:
om inte Sookie DÖR i slutet på S3 av True Blood vet jag inte om jag kan fotsätta se på serien.

:D

VodkaCitrons bild

Man5ons bild

Hmm gillade man senaste Glee om man inte har koll på Rocky Horror? :party:

Sjukt bra, men jag undrar om det inte var lite väl smalt för en serie som Glee.

Man5ons bild

btw Tim Curry är :love: :love:

Senast ändrad av Man5on, 28 oktober, 2010 - 09:27.

Man5ons bild

O herre gud, Big Bang igår var helt epic roligt. Min mancrush på Sheldon blir bara mer och mer komplett.

Jimmy Petterssons bild

Har börjat kolla på Breaking Bad, en serie som aldrig riktigt intresserade mig när den gick på TV8(?). Fy satan vad bra den är! Såg precis femte avsnittet och det var bland det mest gripande jag sett i serie-väg. Var lite trögstartad dock, så det tar ett par avsnitt innan man riktigt fastnar.

Kick 'em in the nuts!

Vargavakas bild

Jag tror jag har nämnt det i någon annan tråd men The Walking Dead har premiär i USA nu i helgen. Normalt sett tar jag mig inte tid att följa tv-följetånger men den här skall jag nog försöka se, om inte annat för att kolla om de gör källmaterialet rättvisa.

Man5ons bild

Vargavaka skrev:
Jag tror jag har nämnt det i någon annan tråd men The Walking Dead har premiär i USA nu i helgen.

Har själv hajpat den serien här och på WAG sedan i somras, så jag hoppas också starkt på den. :party:

Vargavakas bild

Trailern ser ju väldigt stark ut så vi får hoppas att det håller hela vägen :)

TTV
TTVs bild

Tittade lite Scrubs nyss och snubblade över en gammal favorit som jag hade glömt. S08E02 - My Last Words. Slutet är guld i det programmet och man blir alldeles varm i kroppen. :love:

Jag saknar gamla goa Scrubs. :(

Senast ändrad av TTV, 31 oktober, 2010 - 01:11.
Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.