Man5ons bild

Careface skrev:
Har du sett alla avsnitt hittills? Det blir bättre och bättre iaf.

Man har bara känslan att skaparna aldrig har läst en serietidning i hela sitt liv.

Last chance to lose control

Carefaces bild

Man5on skrev:
Man har bara känslan att skaparna aldrig har läst en serietidning i hela sitt liv.

Instämmer.

Carefaces bild

Man5on skrev:

Instämmer.

Alexanders bild

Någon mer som ska se på Solsidan ikväll? :bigsmile:

Man5ons bild

"Dance number aside...I'm so not gay."

Josef Diktatorns bild

Den enda serien jag följer för tillfället är True Blood som jag inte kollar på förrens nästa säsong släpps på bluray, har sett säsong ett och två och älskar varje minut av det.
Skådisarna och handlingen är sådär äckelbra rätt igenom som bara skådisar i en HBO-serie kan vara. Alaxander Skarsgårds insats i serien borde få pappa Stellan till tårar av stolthet.
Annars är karaktären LaFayette helt jävla underbar!!!

F.K... in the coffee...

Reyqunes bild

Är Supernatural något att se?

Andreas Ljungströms bild

Being Human är med inledningen på säsong två tillbaka i gammal god form. Jag tyckte de sista delarna av den första säsongen tappade fokus men efter att ha sett de första tre avsnitten av säsong två är jag helnöjd igen. :party:

Man5ons bild

WAYNES WORLD!! WAYNES WORLD!! PARTY TIME, EXCELLENT!! :party:

Årets skönaste comeback går till Wayne och Garth!

Kletets bild

Den enda serien jag följer punkligt just nu är Chuck.

Angående alla dessa serier ni följer, vart följer ni dem? Tvivlar på att det är svenska kanaler, är det engelska kanaler, webb-tv någonstans eller olaglig tittning som gäller? ;) :)

I can't remember to forget you.

Andreas Ljungströms bild

Kletet skrev:
Angående alla dessa serier ni följer, vart följer ni dem? Tvivlar på att det är svenska kanaler, är det engelska kanaler, webb-tv någonstans eller olaglig tittning som gäller?

Ärligt talat köper jag säsongsboxar av det mesta jag tittar på med ett fåtal undantag. Följer i princip inga nya serier så går att hitta det mesta rätt billigt. Sen är det fint med många feta boxar i hyllan. ;)

Carefaces bild

Reyqune skrev:
Är Supernatural något att se?

Jäääätte bra. Dock är det lite av en upprepnings serie (á la smallville, något händer, the heroes save the day osv) i början, innan de på den 4e säsongen typ kommer in på en mycket större och överläggande story som fortgår i flera säsonger och blir ännu bättre. Nåja, för att slippa vidare värdelös utvärdering så lämnar vi det vid "Se det.". :beer:

Man5ons bild

På tal om aktuella serier, så måste jag säga att amerikanska remaken på engelska serien Skins är rent förkastlig. Hur tänkte MTV här? Eller är det för mycket begärt att MTV ska tänka? Dev Patel måste skratta iaf.

Gustav Granlunds bild

Jag har börjat glo på Justified och är positivt överraskad. Jag är inget fan av Timothy Oliphant, men här är han faktiskt riktigt passande i rollen han gör, ungefär som i Deadwood.

Skillpoint.se - Be there or be sär

Andreas Ljungströms bild

Såg sista avsnittet av Being Humans andra säsong igår. Fortfarande bra skit och skönt att nästa dvd-box släpps redan den 28 mars i Storbritanien, har förhandsbokat importutgåva såklart. Nu blir det till att återuppta den tredje säsongen av Battlestar Galactica tills dess.

Gustav Granlunds bild

Andreas Ljungström skrev:
Battlestar Galactica

Den serien kommer jag aldrig att se igen. Pallade fan inte "frak". :~

Andreas Ljungströms bild

Gustav Granlund skrev:
Pallade fan inte "frak". :~

Haha! Ja, det känns rätt tramsigt men man vänjer sig efter några avsnitt. ;)

Kletets bild

Såg precis klar första avsnittet av The Walking Dead. Vet inte riktigt vad jag hade föväntat mig, men den får mig att vilja se nästa avsnitt åtminstone.

I can't remember to forget you.

Alexanders bild

Kletet skrev:
Såg precis klar första avsnittet av The Walking Dead. Vet inte riktigt vad jag hade föväntat mig, men den får mig att vilja se nästa avsnitt åtminstone.

Samma här. :)

Man5ons bild

Ruskigt bra avsnitt av Glee igår, vilket jag mest vill påpeka då det har varit ruskigt dåligt i en fem-sex avsnitt nu. Hoppas de fortsätter de sista avsnitten av säsong 2 på det här viset.

Man5ons bild

OCH Big Bang var sjukt kul igår. Kan man våga hoppas på en bra finish på säsongen även där? :beer:

Andreas Ljungströms bild

Beställde precis "Terminator - The Sarah Connor Chronicles - Series 1-2", första säsongen av Carnivale och Dead Set (som nån tidigare rekommenderade här). Någon som sett de två förstnämnda? Sett nåt avsnitt eller två av dem och tyckte det såg rätt lovande ut.

Man5ons bild

SCC säsong 1 är snudd på perfektion om man, som jag, avgudar Terminator-universumet. Alla medverkande är ruskigt klockrena och manuset är överraskande tight. Säsong två fittades dock bort då de blev nerlagda ytterst hastigt och oväntat, och slutavsnitten är tyvärr allt annat än tillfredsställande.

Man5ons bild

Men gudars analer! Helt galen cliffhanger i Nikita och ingen vet när de gör fler avsnitt. Bör ju vara sex avsnitt kvar av säsong 1...men när kommer dom?!

Andreas Ljungströms bild

Man5on skrev:
SCC säsong 1 är snudd på perfektion om man, som jag, avgudar Terminator-universumet.

Åhå! Låter kanon. :)

Man5on skrev:
Säsong två fittades dock bort då de blev nerlagda ytterst hastigt och oväntat, och slutavsnitten är tyvärr allt annat än tillfredsställande.

Låter inte lika kanon. :cry:

Gustav Granlunds bild

The IT Crowd är bra skit, grymt mycket bättre än mediokra The Big Bang Theory när det kommer till nördhumor.

Strafers bild

Smallville S10E16

8/10

Jävligt bra cliffhanger i slutet, nu måste vi vänta till 15 april för nästa avsnitt.

JAG KLARAR DET INTE!!

Man5ons bild

Gwyneths återkomst i Glee var magnifik. Helt sjukt bra avsnitt igår, dock inte så många bra låtval. Konstigt avsnitt på det sättet eftersom det vanligtvis enbart är låtarna som bär serien.

Lars Jensens bild

Erik och Mackan har ju ny serie - 99 saker att göra innan man dör. Det började hyfsat, men en del återstår innan de når upp till föra programmens storhet!

Besök gärna min samlarsajt RetroQuest.se!

Andreas Ljungströms bild

Lars Jensen skrev:
Erik och Mackan har ju ny serie - 99 saker att göra innan man dör. Det började hyfsat, men en del återstår innan de når upp till föra programmens storhet!

Skönt att höra att fler än jag gillar Erik och Mackan. Håller med om att denna serie inte är lika vass som de första programmen men klart bra grejs än då.

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.