Ollebros bild

Japp! jag ger bort mitt kära R4Ultra kort då jag inte behöver det längre.
kortet det handlar om är från denna sidan, http://www.r4ultra.com/
det passar endast DS/DSL. det är alltså R4U kortet och inte R4i kortet.

så med detta kan du ju då göra massa skoj saker med din DS/DSL så som spela emulatorer, homebrews och ja sånt där annat... olagligt.
det är endast kort i originalförpackning som följer med, alltså inte minneskortläsare som faktiskt skall ligga i förpackningen, den behöver jag faktiskt. om du nu tar emot denna stoppar du ett micro SD kort i den, upp till 32 gb stort och laddar ned mjukvaran från sidan jag länkade till och lägger över på microSD kortet. så är det bara att tuta och köra!

allt jag vill är att du skickar mig ett PM med adress så jag vet vart jag skall skicka kortet. jag tycker det känns onödigt att slänga något jag lagt flera hundra kronor på. känns dock också dumt att sälja då sådana här kort idag är super billiga. så jag ger bort det, är ju ändå bara frakten på 30kr jag måste stå för.
det överlever jag.

In the beginning the Universe was created.
This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

Nox
Noxs bild

Vart har du köpt den från början?

xbla: NickNox
Steam: nox767
3DS friend code: 0001 - 3294 - 3891

Ollebros bild

Nox skrev:
Vart har du köpt den från början?

chipper.se

This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

VodkaCitrons bild

Jag tar gärna den om ingen har norpat 0:)

Absolut - För män som kan sätta gränser.

Ollebros bild

VodkaCitron skrev:
Jag tar gärna den om ingen har norpat 0:)

pma mig din adress så blir den din!

eskimås bild

Vart var du för 3 år sedan?! |(

c",

Ollebros bild

eskimå skrev:
Vart var du för 3 år sedan?! |(

vad? :party:

eskimås bild

Ollebro skrev:
vad?

Varför kunde du inte ge bort något så värdefullt för några år sedan då jag köpte mitt R4:a-kort? |(

Senast ändrad av eskimå, 24 november, 2010 - 22:22.

c",

Ollebros bild

eskimå skrev:
Varför kunde du inte ge bort något så värdefullt för några år sedan då jag köpte mitt R4:a-kort? |(

kanske för jag köpte kortet jag ger bort ett år sedan? :D
köpte ett nytt nu från kina som är mycket bättre än det jag ger bort för ca 100kr med frakt så.

Magkliarns bild

Ollebro skrev:
köpte ett nytt nu från kina som är mycket bättre än det jag ger bort
Får man fråga vilket? =)

Det går det åt.

Ollebros bild

Magkliarn skrev:
Får man fråga vilket? =)

självklart!
http://shoptemp.com/products/Acekard-2.1-Card-for-Nintendo-DS-DS-Lite-p-...
AceKard 2.1 riktigt jävla bra kort som är uppdaterat av communityt istället för företaget som bygger kortet vilket ger uppdateringar ofta som är stabila och fulla med bra funktioner. fick väll ge ca 100kr med frakt för koret från den sidan. tog väll en månad att få kortet.

Alexanders bild

Är det bara jag som får upp en massa flikar med samma länk när jag klickar på en länk här i forumet på Skillpoint? :tired:

Magkliarns bild

Alexander skrev:
Är det bara jag som får upp en massa flikar med samma länk när jag klickar på en länk här i forumet på Skillpoint?

...händer inget konstigt för mig iallafall. Klickar på länken och det kommer upp i en ny flik, just as usual.

Det går det åt.

Alexanders bild

Nu kom det bara 1 flik. Skumt.

VodkaCitrons bild

Alexander skrev:
Nu kom det bara 1 flik. Skumt.

Har varit så för mig med ibland dom senaste dagarna. Ibland öppnas det 4 flikar istället för 1.

Absolut - För män som kan sätta gränser.

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.