Andreas Ljungströms bild

Behöver göra mig av med lite spel som ändå bara står och dammar och tar upp plats i hyllorna. Begär inga hutlösa summor för dessa och vet att flera av titlarna kanske inte är vansinnigt eftertraktade. Kan tänka mig att sälja för mellan 40-100 spänn beroende på vad det är för spel. Billigare vid paketpris.

Buda på! :)

EDIT: Ratchet & Clank, Modnation Racers och Heavenly Sword borta!

OhNoSpywares bild

Åhåhåh! Heavenly Sword och ModNation Racers vill jag ha! Det där Ratchet & Clank-spelet kan jag också tjuva av dig :D Vet dock inte alls vad de skulle kunna tänkas vara värda såatteeeh. Jag är dålig på det här med bud. Fasiken :p

Menneh, typ 300 då? Om det nu var ungefär 40-100 per spel. Känns ju som att det där är de mer värda titlarna i högen. :)
Så jag budar 100 spänn styck helt enkelt.

Senast ändrad av OhNoSpyware, 4 oktober, 2011 - 16:50.
TTV
TTVs bild

Damn! Om inte det blir någon affär med Spyware paxar jag ModNation! :bigsmile:

Kletets bild

Argh, hade jag inte lämnat boxen hemma hade jag utan tvekan köpt NHL10 & PES 2011! :tired:

I can't remember to forget you.

Andreas Ljungströms bild

OhNoSpyware skrev:
Menneh, typ 300 då?

Det låter bra, jag kan bjuda på frakten. PM:ar kontouppgifter och sånt grejs lite senare. :)

OhNoSpywares bild

Andreas Ljungström skrev:
Det låter bra, jag kan bjuda på frakten.

WOHO! :D

Andreas Ljungströms bild

Ratchet & Clank, Modnation Racers och Heavenly Sword borta!

Lite paketförslag:
Alla resterande PS3-spel för 150:- inkl. frakt (Harry Potter och Resistance).
Alla resterande Xbox 360-spel 350:- inkl. frakt (NHL 10, PES 6 & 2011, Spyro, Top Spin 2).
Alla resterande PSP-spel för 150:- inkl. frakt (Dark Knight Chronicles: Origins, Ape Escape, Darkstalkers).
Asphalt 3D 80:- inkl. frakt.

Eller hela skiten för 600:- plus frakt.

Snorbilligt ju! Köp! ;)

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.