Jag borde skriva klart en djävulsk kompletteringsuppgift så att jag får den ur vägen och kan spela Old Republic. Istället surfar jag Skillpoint. Yay?
Jag borde svara på Andreas mail.
Jag borde svara på Andreas mail.
Ja, det borde du bannemig!

Ja, det borde du bannemig!
Och det har du gjort nu, fint!

Sitter i handduken med blött hår efter ett hårt Kinect-pass (/flex) när jag egentligen borde vara påklädd och ge mig ut i det nästan somriga vädret vi har att njuta av nu. Borde sluta sätta mig vid datorn direkt efter duschen
Vafan! Har folk inga jobb eller!
Vafan! Har folk inga jobb eller!
Pluggdagar utan schemalagda tider är ett perfekt tillfälle att sitta i solen och räkna på kalkyler!
Jag borde skriva respons till min grupp i Kreativt skrivande. Men det gör jag också. Jag kollar en flik i Chrome, sen skriver jag till en av deltagarna, sen kollar jag en flik, en deltagare, en flik osv.
Kliva upp ur sängen och käka lunch.
Att jag ligger kvar i sängen såhär strax innan två skyller jag på ME3... Nä, på mig själv för att jag påbörjade ME3 klockan två i natt.
Haha duktigt ;D
Själv borde jag samla trophiserna i spelet Alice: Madness Returns. Så jag inte har någon anledning att spela om det igen. Hyrt spelet på Lovefilm.se gratis och har tänkt att skicka tillbaka det imorgon
Absolut - För män som kan sätta gränser.