Loitumas bild

Snart är det dags för Halloween ( >) ), och de utav er som har ett liv utanför spelens värld( 8) ), berikat med lite sociala relationer, kommer kanske att hamna på en fest ( :beer: ) relaterat till denna högtid ( :party: ) nu i helgen. I know I will.

Men, man måste ju vara utklädd ( :ghost: ). Vi är ett kompisgäng på typ 4 pers ( 8) :~ :8) :D ) som tänkte komma som nåt roligt ihop, men idéerna sprutar inte direkt som utlösningar ur våra hjärnor.

Har ni några tips?

Vad ska ni själva klä ut er till?

Ska ni kanske skita i att fira Halloween?

Prata om vafan ni vill som rör ämnet.

Puss! :beer:

Alexanders bild

Dr Venkman, Dr Spengler, Dr Stantz och Dana Barrett? :ghost:

Senast ändrad av Alexander, 25 oktober, 2010 - 18:45.
KidCactuss bild

Jag tycker att ni fyra tillsammans ska vara Dr. Heiter och The Human Centipede.

Psykisk sjukmänniska

Loitumas bild

Alexander skrev:
Dr Venkman, Dr Spengler, Dr Stantz och Dana Barrett?

Hade varit kul om det inte vore för att nåra andra var utklädda til GB för nån vecka sen på en annan fest. Men keep em coming, förslagen! (Y)

KidCactus skrev:

Är det den konstiga tusenfotskräckfilmen? Kanske kan va kul! :D

KidCactuss bild

Kul för andra och personen som får vara doktorn, men kanske inte lika roligt för de tre i "tusenfotingen". :D

Psykisk sjukmänniska

Make.Senses bild

Har inte klätt ut mig på hur många år som helst. Saknar helt intresse i Haloween, och orka klä ut sig. Kanske sätter jag på mig en Guy Fawkes-mask på sin höjd, för jag antar att det som vanligt kommer vara fullt av folk i huset på Haloween.

Tycker f.ö. alla sådana hära högtider har gått över styr. Det är för mycket bara. Amerikanerna kanske klarar det, men jag blir bara trött på allt och därför skiter jag bara i alla små meningslösa högtider, som en gång hade en mening men nu bara är ett kommersiellt missfoster precis som så många andra saker.

Alexanders bild

KidCactus skrev:

Det räcker med att läsa om den filmen för att bli totalt äcklad. :tired:

VodkaCitrons bild

Köra in ansiktet i andras ändor, mums. "Stick me in your mouth and try to say howdi hoo hoo yuum yuum yuum"

Halloween äger, enda jag firar för övrigt. Kanske inte direkt går och köper nya dyra skräckdräkter och går trick or treat som man gjorde som liten men. Massa skräckfilmer/spel blir det ju ialf :)

Fast får testa på att göra något creepy någon gång bara för att. Med flytande latex och spirit gum :)

Kör
Dracula
Creature from black lagoon
Frakenstein
Mumien

Klassiker :3

Absolut - För män som kan sätta gränser.

Ollebros bild

KidCactus skrev:
Kul för andra och personen som får vara doktorn, men kanske inte lika roligt för de tre i "tusenfotingen". :D

var filmen något att ha?

In the beginning the Universe was created.
This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

KidCactuss bild

Ollebro skrev:
var filmen något att ha?

Den var faktiskt oväntat bra.

Psykisk sjukmänniska

VodkaCitrons bild

Ollebro skrev:

var filmen något att ha?

Nope ^^ Dålig film rakt av. Är man ny i genren och har aldrig sett gore, så visst då funkar det. Men handling har den inte heller så att säga, ännu mindre än hostel ^^

Absolut - För män som kan sätta gränser.

Johan Eklunds bild

Jag var Pyramidhead.

Mathias Novaks bild

Fick en unge att skrika. Mission accomplished.

Strafers bild

TTV
TTVs bild

Dom tre vännerna och jerry?

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.