TTV
TTVs bild

Jag snubblade över denna klassiker och kände att vi även behöver den här på SP.

SÅ! Livets små njutningar, dom finns överallt verkligen. En lång dusch, hitta ett paket i brevlådan, att höra en grym låt på radion. You name it! Så vilka är era ''Små njutningar'' här i livet?

Ollebros bild

Lainen skrev:
När man gjort #2 och det inte lämnar ett spår på papperet. Den sk teflonskiten.

+1

In the beginning the Universe was created.
This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

Vargavakas bild

Att komma in från ett ruskigt och regnigt höstväder och mötas av en färsk kanna med te :)

Sofia Hårds bild

Vargavaka skrev:
Att komma in från ett ruskigt och regnigt höstväder och mötas av en färsk kanna med t

Gillas!

För egen del känner jag mycket njutning nu. Har snart avverkat första riktiga arbetsveckan på ny arbetsplats och det känns mycket bra. Och när jag kommer hem väntar fläskfilé med salvia och Key Lime Pie. Samt sista säsongen av Lost och Black Ops. Livet kan vara värre :D

/Fröken Hård

Le Dads bild

Ollebro skrev:
Lainen skrev:
När man gjort #2 och det inte lämnar ett spår på papperet. Den sk teflonskiten.
+1

:D :D :D
Det här är kärt gammalt gamer.se-minne jag har. Enda sedan jag läste det första gången har jag sett framför mig hur en kvinna i sena tjugoåren sitter med sina vänninor, ursäktar sig för att gå till badrummet, kommer tillbaka och utbrister glatt "Det blev en teflonskit!"

Senast ändrad av Le Dad, 12 november, 2010 - 10:52.
Stefan Norlanders bild

Att komma in från kylan med iskalla händer och doppa dem i varmvatten så det pirrar

Strafers bild

En påse chips och ett glas juice.

:love:

TTV
TTVs bild

Stefan Norlander skrev:
Att komma in från kylan med iskalla händer och doppa dem i varmvatten så det pirrar

Det är fantastiskt!

Annars är ju det jag gjorde nu också en liten njutning: Att åka hem mot helg, köpa mig en godispåse med plockgodis och sätta mig framför SP och äta. Fint det.

Alexanders bild

Att äntligen bli frisk från förkylning (eller annan sjukdom för den delen). Det ser jag fram emot! :D

Senast ändrad av Alexander, 12 november, 2010 - 20:15.
VodkaCitrons bild

Kaffe, chokladboll och spelar RE5 :) Fick grinda första banan sådär 10gånger för att komma vidare.

Absolut - För män som kan sätta gränser.

eskimås bild

Att somna på dagen, när man verkligen är riktigt trött, och inte försöker tvinga fram sömnen.

c",

TTV
TTVs bild

VodkaCitron skrev:
Fick grinda första banan sådär 10gånger för att komma vidare.

Också en njutning. Att klara något i ett spel man har kämpat med sjukt mycket. :beer:

Stefan Norlanders bild

Thörn skrev:
Annars är ju det jag gjorde nu också en liten njutning: Att åka hem mot helg, köpa mig en godispåse med plockgodis och sätta mig framför SP och äta. Fint det.

Inte fel det heller :)

VodkaCitrons bild

Sofia Hård skrev:
Samt sista säsongen av Lost

Bättre sent än aldrig :)

Absolut - För män som kan sätta gränser.

kuwabatakes bild

Le Dad skrev:
Det här är kärt gammalt gamer.se-minne jag har.

Jasså? Ännu en Gamerkamrat, så härligt. Men namnet känner jag icke till, hette möjligen herrn något annat vid ett tidigare skede?

en apa!
vill du smaka?
18446744073709551616

Fuzzys bild

Thörn skrev:
att höra en grym låt på radion
Det är minsann fint, fast handlar det om en låt man aldrig hört tidigare så är det mer 'OMGOMGOMGOMG... CUMSHOT!'-njutning. :p

Annars har jag inget just nu, men har postat några relativt nyligen i den gamla tråden.

TTV
TTVs bild

Fuzzy skrev:
Annars har jag inget just nu, men har postat några relativt nyligen i den gamla tråden.

Om jag inte misstar mig är väl det du som har skrivit allra första i den tråden? :bigsmile:

Fuzzys bild

Thörn skrev:
Om jag inte misstar mig är väl det du som har skrivit allra första i den tråden? :bigsmile:
Inget Fuzzy känner för att minnas isf kan jag tänka mig... :p

Stroker Aces bild

Lånar en tjejkompis lägenhet i helgen medan hon är hos sina föräldrar. Vanligtvis bor jag i ett lyhört rum utan vare sig dusch eller kök så det här är en uppgradering på alla sätt och vis. Lagom centralt i en stor stad med utsikt mot Sveriges andra sjö.

Världens längsta signatur.

UfU__Xs bild

kuwabatake skrev:
Men namnet känner jag icke till, hette möjligen herrn något annat vid ett tidigare skede?

Segnälkab ted säl. ;)

"HI! I LIKE SHORTS! THEY'RE COMFY AND EASY TO
WEAR!"

kuwabatakes bild

UfU__X skrev:
Segnälkab ted säl.

Ahhhhhhhhhhh.
Ja dåså.

Men vafan... man kan ju inte hålla på och ändra namn sådär. |(

en apa!
vill du smaka?
18446744073709551616

Le Dads bild

UfU__X skrev:
Segnälkab ted säl.

Det är tet granama, nite landiromp! ;D
kuwabatake skrev:
Ahhhhhhhhhhh.

Hehehe! Detta lurendrejeri blev helt klart en av livets små njutningar.

En annan är att jag just insåg hur enormt godtycklig - och det betyder att jag lyckades - min avatar här är.

Senast ändrad av Le Dad, 15 november, 2010 - 11:01.
Linnea Hummels bild

- Potatis
- Råris.
- Att bli kliad på ryggen

Revolutionen kräver bara att ni inte åker hem.

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.