Joakim Wigholms bild

:tard:

Fler bilder hittar ni här

Nu är mitt egna badrum inte pimpat på något sätt, om man bortser från lite Clint Eastwood-kärlek i form av ett duschdraperi, och en badrumsmatta i form av ett Pac Man-spöke, men jag har funderingar på att pimpa det med än mer gamingreferenser. När jag såg bilderna ovan blev jag däremot tämligen sugen på att skapa mig ett eget maniskt och snedtrippsframkallande badrum. Frågan är däremot hur lång tid man kommer att behöva lägga för att skapa något ovanstående? Det ser tämligen tidskrävande ut.

Därefter uppstår funderingar kring hur mycket värdet på min lägenhet sjunker efter ett sådant tilltag?

Struntsamma. Galet är det, och för mig mer inbjudande än ett slätstruket och kliniskt rent badrumsutrymme. Fast det kanske säger mer om min personlighet än något annat. Aja.. Do want!

“Some may never live, but the crazy never die”

UfU__Xs bild

Så det kan kännas som att man står och urinerar i en skum gränd även hemma. :p

Sjukt läckert men som du säger bör man nog se till att man inte får för sig att man ska flytta typ ett par månader efter tilltaget.

"HI! I LIKE SHORTS! THEY'RE COMFY AND EASY TO
WEAR!"

Joakim Wigholms bild

UfU__X skrev:
Så det kan kännas som att man står och urinerar i en skum gränd även hemma. :p

Jag har tyvärr inte tillräckligt skumma gränder i närheten. Vad jag vet. Har i och för sig inte botaniserat så utförligt i trakterna - slipper helst att bli offer för suspekta typer. Den enda suspekta typen i min omgivning ska vara jag! :tard:

“Some may never live, but the crazy never die”

Jottas bild

Ser ju förjefligt ut...
Men om man kör på psykedeliska 70talsmotiv så är jag med på tåget!

Här vet jag att handtaget finns, jag vet det.

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.