Joakim Wigholms bild

Haha, så jävla bra, Starfighter! :bigsmile: Fantastiska glädjebilder!

“Some may never live, but the crazy never die”

Joakim Wigholms bild

Nu har jag inte så många publika bilder, men här har ni en som florerar på nätet:

En av mina många berusade skepnader. Glasögonen är fejk. Vill bara understryka det. Hade jag haft glasögon hade'rom varit fan så mycket hårdare, Krigsget som man är.

Senast ändrad av Joakim Wigholm, 16 oktober, 2011 - 15:02.

Starfighter Johanssons bild

Joakim Wigholm skrev:
Haha, så jävla bra, Starfighter! :bigsmile: Fantastiska glädjebilder!

Haha, jag säger detsamma!

Joakim Wigholms bild

Starfighter Johansson skrev:

Haha, jag säger detsamma!

Jag slängde först upp två bilder, men insåg efter någon minut att det inte är någon bra idé att posta en bild där jag är naken, med ena handen för könsorganet och med ett gevär i andra handen, under berusad krigsget-frenzy-tillstånd. Kul bild, men ingenting man kanske vill skylta öppet med... potentiella arbetsgivare i framtiden kanske blir lite avtända. :bigsmile:

Linnea Hummels bild

Joakim Wigholm skrev:
potentiella arbetsgivare i framtiden kanske blir lite avtända.

Eller tvärtom!

Revolutionen kräver bara att ni inte åker hem.

Joakim Wigholms bild

Linnea Hummel skrev:
Eller tvärtom!

Mjo, jag är en riktig heting till karl, men skjutvapen är inte alltid så populära... Folk har en tendens till att vara lite för korrekta, stundtals. 8)

VodkaCitrons bild

Här är en liten extrem fjortisbild på mig :) Jävlades med en tjej back in the days som bara hade sånna här bilder. Bilden är inte ens svartvit, utan det är mer att jag har en lampa nära ansiktet. Piercingskit har jag inte heller, utan det är bara en sån där svart sak som höll fast mitt nya headsett i paketet.

Fast mössan har jag börjat bära ibland sen fotot, eftersom det håller håret på plats. Blir ju en riktig fluffboll så fort jag duschar med schampo och får allt hår i ögonen så fort man går ut och det blåser lite.

Trolololololo

Absolut - För män som kan sätta gränser.

Nahojs bild

Jag har ofta blivit beskriven som en snäll björn så den här bilden är nog rätt lik mig...

...förutom att merparten av mitt hår har ramlat ner från huvudet till ansiktet :tired:
Sen ser jag nog inte direkt snäll ut på ytan heller, man måste visst våga lära känna mig först 8) Men när man gjort det så stämmer den övre bilden fint :bigsmile:

Fast om jag ska vara lite seriös så ser jag faktiskt inte riktigt sådär skitnödigt macho ut, jag gjorde mig till för den där bilden av någon anledning som inte var viktig nog att komma ihåg. Dessutom var mitt skägg ovanligt vildvuxet där ;)

Senast ändrad av Nahoj, 24 augusti, 2012 - 22:15.

Jonas Wahlström i ett samtal om vildsvin:
"Det är viktigt att komma ihåg att det är nassarna på två ben som är de största svinen."

OhNoSpywares bild

Nahoj skrev:
av någon anledning som inte var viktig nog att komma ihåg

Det var nog i vevan då din kära lilla mamma inte kunde hålla tyst om hur heeeeemsk och gangster-ig du såg ut ;D

Andreas Bergs bild

Nahoj skrev:
Dessutom var mitt skägg ovanligt vildvuxet där

Episkt skägg! :santa: :beer:

| Samarbetar i CoOp-cirkeln - http://skillpoint.se/coop | Podradiopratar i Skillpod - http://www.skillpoint.se/podradio/skillpod |

Linnea Hummels bild

Har joinat amish.

Revolutionen kräver bara att ni inte åker hem.

Nahojs bild

OhNoSpyware skrev:
Det var nog i vevan då din kära lilla mamma inte kunde hålla tyst om hur heeeeemsk och gangster-ig du såg ut ;D

Haha, jo det stämmer nog :bigsmile:
Andreas Berg skrev:
Episkt skägg! :santa: :beer:

Tackar ^^
Lite mindre episkt är det efter måltider, när man får stå framför spegeln och plocka smulor för att man är så förbannat klantig och spiller maten :(
Men det är klart, om jag käkat en massa blåbär så får skägget kanske den där rätta blålila nyansen som anstår en riktig "epic equipment" 8)

Jonas Wahlström i ett samtal om vildsvin:
"Det är viktigt att komma ihåg att det är nassarna på två ben som är de största svinen."

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.