Eftersom det är verkar vara dött inne på Gameplayer.se så postar jag min tråd här istället:
Det hela började förut idag när jag spelade Halo: Reach. Helt plötsligt kände jag mig en aning trött, pausade spelet och somnade i soffan. Lite senare vaknade jag och bestämde mig för att laga middag. När jag äntligen hade slängt ihop något gick jag tillbaka till TV-rummet för att äta men till min förskräckelse så lyste mitt Xbox rött och på skärmen stod det System Error på tio olika språk. Fort som fasiken sprang jag fram till TV:n och startade om konsolen. Xboxet startade upp som vanligt och jag kände en mindre lättnad. Jag har inte kollat på klockan under hela dagen så jag har ingen aning om hur länge den kan ha stått så där.
Så nu kommer jag till min fråga. VARFÖR beter sig mitt Xbox så här? Överhettning? Eller har den redan börjat närma sig sin död? På Microsofts hemsida står det att man ska kontakta supporten eller skicka in den på reparation om man får "System Error".
Jag kommer inte kunna sova om ni inte lugnar mig nu!
Jag skulle gissa på att den kommer att explodera när som helst. Kanske nu? Eller NU?
Psykisk sjukmänniska