Crimson Thunders bild

Ubisoft har via deras facebooksida meddelat att Playstation 3 versionen av Assassin's Creed: Revelations kommer att innehålla spelet Assassin's Creed.
Det gäller dock en begränsad upplaga, så vill man ha original spelet gäller det att inte vänta allt för länge med att skaffa sitt exemplar.

Hey there PlayStation Assassins!

Thanks to a special partnership with Sony®, we are offering a full version of the original Assassin’s Creed for free if you’re one of the first to buy Assassin’s Creed Revelations! Supplies are limited so you’ll need to act quickly (pre-ordering might help ;D) in order to take advantage of this special offer.

Vittoria agli Assassini!
UbiGabe

PSN: Mr_jump

VodkaCitrons bild

För spelet kostar ju bara 99:- annars :p Men kul för er som köper spel nytt för 599:-

Absolut - För män som kan sätta gränser.

Crimson Thunders bild

VodkaCitron skrev:
För spelet kostar ju bara 99:-

Jo, men köper men Revelations nytt för 43€ så blir det ett ganska bra pris iaf. Jag hade personligen tänkt vänta tills priset sjunker lite, men nu vet jag inte om jag ska förhandsboka då jag inte spelat ettan.

PSN: Mr_jump

Alexanders bild

Det känns som Sony försöker med saker som detta för att övertyga folk att välja PS3-versionen av multiplattformsspel trots att 360-versionen oftast är något skarpare. För mig blir det troligtvis till 360 om inte en Head2Head från Lens of Truth visar att PS3-versionen är överlägsen (som ju är fallet med vissa spel, t.ex. L.A. Noire)

Kul för de PS3-ägare som aldrig spelat ettan dock. :beer: Även fast den i och för sig inte är så toppen jämfört med de nyare. Men man vill ju spela det för storyn om inte annat.

Senast ändrad av Alexander, 24 september, 2011 - 10:15.
Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.