Jag har 6789 olästa PM av typen "Comment for Diskussionsämne: Tråden för nästan vad som helst"
Hade ni inte ändrat på det för ett bra tag sedan?
Jag har 6789 olästa PM av typen "Comment for Diskussionsämne: Tråden för nästan vad som helst"
Hade ni inte ändrat på det för ett bra tag sedan?
Jag har 6789 olästa PM av typen "Comment for Diskussionsämne: Tråden för nästan vad som helst"Hade ni inte ändrat på det för ett bra tag sedan?
Vi har faktiskt ett notifieringssystem som inte tagits i drift ännu. Du hade av underliga skäl på autosubscribe, trodde inte det skulle gå att sätta på. Jag har stängt av den featuren nu och rensat dina prenumerationer.
Någon julkalender på gång i år? Vi börjar ju snart närma oss juletider på nytt
Det blir inte en julkalender i samma stil som förra året (vi måste ju som bekant alltid hitta på nya saker) men vi hoppas kunna skruva ihop något juligt åtminstone.
Jag har stängt av den featuren nu och rensat dina prenumerationer.
Tackar tackar!
men vi hoppas kunna skruva ihop något juligt åtminstone.
Andreas har gjort bra ifrån sig med pysslande i år. Han borde dra ihop någon julspelstävling om han har passion och ork ^^
Ibland kommer det upp användarbloggar och trådar på "Start". Är det en bugg eller är det något redaktörer gör manuellt?
Ibland kommer det upp användarbloggar och trådar på "Start". Är det en bugg eller är det något redaktörer gör manuellt?
Vi försöker så ofta som möjligt att pusha för bra blogginlägg genom att exponera dem på förstasidan, oavsett om de är skrivna av redaktion eller besökare. Så det är något som görs manuellt
Så det är något som görs manuellt
Åh! Kul att veta
Någon julkalender på gång i år? Vi börjar ju snart närma oss juletider på nytt
PSN: Mr_jump