Andreas Ljungströms bild

All info om Indieklubben här.

Dags att välja ut ett nytt spel att ta sig an under Indieklubbens fana. Den här gången vill vi ha hjälp av er för att utse vilket spel vi borde spela härnäst. Dessa är de titlar ni har att välja mellan.

Superbrothers: Sword & Sworcery EP (går att skaffa för en billig slant, dvs välj vad du vill betala, tillsammans med senaste The Humble Indie Bundle)

The Kite (gratis)

Dead Pixels (ca 30:- till PC och ca 9:- till Xbox 360)

The Binding of Isaac (ca 50:- på Steam)

Omröstning: 
Vilket bör bli nästa spel i Indieklubben?
VodkaCitrons bild

Blir det första eller sista titeln så kan jag faktiskt vara med och lira för första gången ;)

Absolut - För män som kan sätta gränser.

Starfighter Johanssons bild

Så länge det inte blir Kite så är jag lätt med! Röstade på Dead Pixels för det ser helt enkelt roligast ut att faktiskt spela.

Sebastian Magnussons bild

Vilket är kortast? :p

Definitionen av glädje är försvinnande plattformar.

VodkaCitrons bild

Sebastian Magnusson skrev:
Vilket är kortast? :p

The Binding of Isaac kan man klara på under tjugo minuter, beroende på hur kartan ser ut efter att den blivit slumpmässigt genererad ;)

Sebastian Magnussons bild

VodkaCitron skrev:
The Binding of Isaac kan man klara på under tjugo minuter, beroende på hur kartan ser ut efter att den blivit slumpmässigt genererad

Den där onda smileyn får mig att anta att detta är ett uttalande i stil med "Dark Souls går att klara på en timme om man inte dör" :p

Men jag lägger min röst på det ändå!

Definitionen av glädje är försvinnande plattformar.

VodkaCitrons bild

Sebastian Magnusson skrev:
Den där onda smileyn får mig att anta att detta är ett uttalande i stil med "Dark Souls går att klara på en timme om man inte dör" :p

Men jag lägger min röst på det ändå!

Hahahaha. Ja, kanske på ett ungefär ;) Men jag vill ju spela det spelet så måste ju locka dit dig med något! Man måste klart veta vad man gör för att kunna klara ut det så snabbt. Men det ska inte vara så farligt långt ändå :) Det handlar mer om att man ska köra spelet om och om igen för att kunna samla på sig alla olika föremål.

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.