Jag tycker själv att det är hur tydligt som helst men man skulle förvisso kunna lägga till "Författare" eller liknande för att förtydliga mer. Tanken med den här lilla profilrutan är, vad jag förstått, att man dessutom ska kunna ta del av vad skribenten pysslar med för tillfället. Som en aktuell, personlig uppdatering. Vill man veta mer kan man dessutom trycka på skribentens namn och läsa en presentationstext av densamme.
Andreas har rätt. Tycker personligen typ "författare:" är lite overkill och kanske blir fult designmässigt. Men blir det nödvändigt så...
Det enda ni användare kan ladda upp är profilbild och bloggbild, va? Bloggbilderna tycker jag blir bra. Profilbilder not so much, bemötte det i buggrapporteringstråden nånvart, mer detaljer där.
Hmm. Tanken med det (istället för _bara_ ett namn) är att ge mer koppling till recensenten, bild och lite personlig info. Tror och hoppas att det framgår att den personen är textförfattaren ganska fort efter surfning på sajten.
Plus, minus, njae. Sammanfattning har du, i fetstil överst. Lite annan approach, jag vet. Lite som Aftonhoran.
Håller med. Eventuellt kan det vara svårt att ordna iom att det är samma knapp som i forumet (och kommentarer), och där är skicka mer intuitivt. Skall se om det går att fixa på nåt vänster.
Definitionen av glädje är försvinnande plattformar.