Anders Brunlöfs bild

Sebastian Magnusson skrev:
Shift + F5 är din vän.

Ja där ser man! :tard:

Retroresan.se | BITLÖF.se

TTV
TTVs bild

Vad sägs om man inte har skrivit något i den så försvinner den? :8)

Sebastian Magnussons bild

Thörn skrev:
Vad sägs om man inte har skrivit något i den så försvinner den?

Smart.

Definitionen av glädje är försvinnande plattformar.

prismas bild

Har säkert nämnts tidigare men en High-score lista samt typ Pac-Man istället för Pong hade varit riktigt sköj.

Du är bäst!

VodkaCitrons bild

Ooh ny icon för citeringar och mail :) Men måste allt vara rött,grått och svart :p lite tråkigt tema :O vart är lila och blå? 0:)

Absolut - För män som kan sätta gränser.

TTV
TTVs bild

Jag börjar stortrivas här på SP! Lite mer aktivitet på forumet och jag är dunder nöjd. :love:

Sofia Hårds bild

Thörn skrev:
Lite mer aktivitet på forumet och jag är dunder nöjd

Borde komma när vi öppnar upp för alla :) Även om det varit lite hemtrevligt och mysigt med bara inbjudna gäster ett tag.

/Fröken Hård

Anders Brunlöfs bild

Notifiering vid bloggkommentarer borde finnas..

Kletets bild

Okej, nu kan jag inte hålla mig längre...

Vad är "puffblocket" på förstasidan till för?! :cry:

I can't remember to forget you.

Anders Brunlöf skrev:
Notifiering vid bloggkommentarer borde finnas..

Anmärkt på och besvarat massa gånger. Det kommer.

Kletet skrev:
Vad är "puffblocket" på förstasidan till för?!

Coola saker. När vi har coola saker vi vill "puffa" för.

Anders Brunlöfs bild

Anmärkt på och besvarat massa gånger. Det kommer.

güt!

Rymdyoghurts bild

VodkaCitron skrev:
Ooh ny icon för citeringar och mail Men måste allt vara rött,grått och svart lite tråkigt tema vart är lila och blå?

Du glömde ju orange... :cry:

Inom några dagar kommer du få en liten skvätt av lila och blå, Vodka, även om det är en väldigt liten skvätt. :D

Visst skulle jag kunna gå kritask över hela sajten (du anar inte hur mycket mysiga färger som togs fram i grafiska profilen), men vi försöker hålla nere färgantalet, finns fortfarande lite jobb kvar att klura ut vad som ska användas vart. Nu när det är stressigt har vi mest kört så det ryker. När det tillkommer nya funktioner kanske det kan vara läge att utöka färgschemat lite, men det måste finnas en tanke bakom det.

:)

Don't piss in my ear and tell me it's raining.

VodkaCitrons bild

Rymdyoghurt skrev:
Inom några dagar kommer du få en liten skvätt av lila och blå, Vodka, även om det är en väldigt liten skvätt

Aww :) Skulle vara ytterst trevligt!

Absolut - För män som kan sätta gränser.

Magkliarns bild

Jaa!

Äntligen en betygskala på 5 istället för 10.

Tycker det blir mer och mer fokuserat på just själva betyget ju högre siffror man använder. 5 är lagom.

:)

Det går det åt.

Lillbirros bild

Vad sägs om en releaselista på spel kanske :ghost:

"I'm looking at you through the glass, don't know how much time has passed"

HB
HBs bild

Kommer jag igen.

Till nyheterna såg jag nu att källan är länkad. Men om jag vore ni skulle jag försöka skriva in en if sats så att den kollar om de olika områdena verkligen innehåller någonting istället för att bli tomma och fyllas ut av en massa || tecken.

Man undrar: Varför ser det ut så? Saknas det någonting eller ska det vara så?

Så går det, lägg upp en if sats som döljer de om det inte finns någonting att visa alt tvinga alla att alltid skriva i allting.

Oh, come on now!
Will you guys get your act together?
Where´s the real defendant? And why are you
all standing there, dood?
I shouldn´t have to put up with this. I´m
a judge! Fine, let´s just get it over with.

Loitumas bild

Hejhej!

Jag är ledsen, men jag orkade verkligen inte läsa igenom tråden såhär tidigt på morgonen ( :tired: ), så nån annan kanske tagit upp det jag gör nu...

Men när jag valt trådad vy, går in i en tråd och sen klickar på FORUM högst upp i menyn slungas jag tillbaka till en kategoriserad vy. Kan man välja nånstans att alltid ha det trådat? Jag har inte kollat så noga än, kom ju just hit va...

Edit: Att klicka på "Visa trådad vy" till höger i den menyn funkar, det har jag märkt. Men jag är ett vanedjur och vill ha det trådat även om jag klickar på FORUM där uppe :8)

Senast ändrad av Loituma, 6 augusti, 2010 - 10:40.

Loituma skrev:
Men när jag valt trådad vy, går in i en tråd och sen klickar på FORUM högst upp i menyn slungas jag tillbaka till en kategoriserad vy. Kan man välja nånstans att alltid ha det trådat? Jag har inte kollat så noga än, kom ju just hit va...

Ja, finns när man redigerar profilen, under godkännanden. DOCK funkar inte funktionen just nu. Det ligger på agendan att lös snarast.

Loitumas bild

Ja, finns när man redigerar profilen, under godkännanden. DOCK funkar inte funktionen just nu. Det ligger på agendan att lös snarast.

Ah, danke ändå. Kollade aldrig där för jag förutsatte att det abra handlade om huruvida man ville ha e-mail om ditt och datt eller ej ;)

Maxxons bild

Loituma skrev:
Ah, danke ändå. Kollade aldrig där för jag förutsatte att det abra handlade om huruvida man ville ha e-mail om ditt och datt eller ej

.... :tard:

Tillbaka från de döda?

Anlinos bild

Vad jag kan se finns det inte någon länk till en användares profil från deras blogg (eller ett enskilt inlägg).

TTV
TTVs bild

Kunna redigera sina kommentarer i bloggar, nyheter etc? 0:)

Thörn skrev:
Kunna redigera sina kommentarer i bloggar, nyheter etc?

Prövat knappen "redigera" längst ned till höger? :p

Anlino skrev:
Vad jag kan se finns det inte någon länk till en användares profil från deras blogg (eller ett enskilt inlägg).

Har de fyllt i sin profil finns det en författarprofil som länkar underst i varje inlägg.

TTV
TTVs bild

Prövat knappen "redigera" längst ned till höger? :p

Njaaa. :love:

Strafers bild

Nu kan ni väl ta bort Vi är i beta-stadiet? :p

Strafer skrev:
Nu kan ni väl ta bort Vi är i beta-stadiet?

Nä. Vi har ju gått från stängd beta till öppen beta. Gmail var ju beta i typ 3 år :p

Strafers bild

Nä. Vi har ju gått från stängd beta till öppen beta. Gmail var ju beta i typ 3 år

Ajuste, glömde bort öppen beta också. :D :tard:

Reyqunes bild

En anmäl-knapp? Ifall någon postar ett inlägg eller liknande som är emot reglerna så kan vi hjälpa er genom att anmäla det.

Maxxons bild

Kanske en "till toppen av sidan"-knapp i forumet? Blir en himlans massa skrollande :8)

Reyqunes bild

Maxxon skrev:
Kanske en "till toppen av sidan"-knapp i forumet? Blir en himlans massa skrollande :8)

Finns redan? "Längst upp" klickar du på.

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.