Sebastian Magnussons bild

Det är mycket med det jordiska just nu, så utbud m.m. är inte det finaste ännu.

Men för de som hört av sig och frågor om loggor för att göra tröjor och dylikt (bl.a. nu inför Gamex) finns nu ett lite enklare alternativ.

http://www.skillpoint.se/skillshop

Check it out.

Bara för att vara tydligt är det alltså inte vi som driver butiken själva, utan en tredje part. Men jag är ganska säker på att de ska vara pålitliga och inte stjäla ert kreditkort för att köpa knark. ;)

Definitionen av glädje är försvinnande plattformar.

Naturlazers bild

Sebastian Magnusson skrev:
http://www.skillpoint.se/skillshop

Gaahh va fina grejjer :love:

Den svart luvtröjan, mössan och koppen blir självklara inköp :) :beer:

Respect the trees! Respect them all! And respect me, ehh.

TTV
TTVs bild

Naturlazer skrev:
Den svart luvtröjan, mössan och koppen blir självklara inköp

Vilken outfit! :love:

Naturlazer skrev:
Gaahh va fina grejjer

Försökte få upp boxerkalsonger med vår logga på också, men bilden blev för stor. Ska utöka utbudet lite framöver när det finns mer tid att pilla.

Men finns stort utbud av plagg och färger, så är det något särskilt som eftersöks kan vi säkert lägga upp det kvickt.

VodkaCitrons bild

Håller precis på att göra en beställning. Men vet inte hur jag ska gå tillväga med Paypal. Står att det ska finnas som betalningsalternativ, men var? ^^

Absolut - För män som kan sätta gränser.

VodkaCitron skrev:
Men vet inte hur jag ska gå tillväga med Paypal. Står att det ska finnas som betalningsalternativ, men var? ^^

Får inte heller upp Paypal som alternativ. Möjligt att de inte erbjuder detta, eller var ser du att det ska finnas?

Värt att notera om någon tänkt göra beställningar inför just Gamex är att det kan finnas risk att leveransen inte når fram tills dess eftersom varorna skickas från Tyskland.

VodkaCitrons bild

PayPal: Med den gratis onlinebetalningstjänsten PayPal betalar du snabbt och enkelt. Hos PayPal behöver du nämligen endast ange dina kontouppgifter vid den första registreringen och betalar därefter alltid med några få klick. Dina bankuppgifter eller din kreditkortsinformation förs då inte vidare till oss. Om du betalar med PayPal kan vi börja bearbeta din beställning direkt. Mer information om PayPal hittar du på www.paypal.com .

Vi accepterar:

Men när man går in i kundvagnen och ska betala så finns det inte som alternativ =/ Dumt om jag ska behöva föra över pengarna till banken vilket tar 1-3 arbetsdagar. Svårt att få hem beställningen i tid till mässan i så fall :(

VodkaCitrons bild

Sådär! Fick välja att betala till Bankgiro. Så jag får föra över pengarna ifrån Paypal till banken och vara extra fattig i några dar.

7arbetsdagar innan GameX drar igång. Förhoppningsvis hinner man få paketet!

Senast ändrad av VodkaCitron, 26 oktober, 2010 - 22:32.

Kletets bild

Ahh.. det här måste jag köpa något av. :bigsmile:

I can't remember to forget you.

Alexanders bild

Kanske får bli en långärmad nu inför vintern? :)

Vet ni måtten på koppen förresten? Någon som har köpt den? :D

Senast ändrad av Alexander, 28 oktober, 2010 - 15:56.
Sofia Hårds bild

Alexander skrev:
Vet ni måtten på koppen förresten? Någon som har köpt den

Jag ska i alla fall köpa en och ha i lärarrummet framöver. Känns som en bra skolmugg :D

/Fröken Hård

Alexander skrev:
Vet ni måtten på koppen förresten?

Klicka på muggbilden så kommer du in på produktsidan. Tryck sen måttabell vid storleksrutan så får du löjligt detaljerad info.

Storlek One size
Mått A (cm) 10,0
Mått B (cm) 8,0

Är muggen i höjd respektive bredd enligt den.

Mickemoss bild

Så passande såhär efter löning :bigsmile:

"We've got cards and letters from lots of people that say iTunes is their favorite app on Windows. It's like giving a glass of ice water to somebody in hell" - Steve Jobs

Alexanders bild

VodkaCitrons bild

Din beställning kommer troligen att skickas inom 48 timmar.

Nu är beställningen på väg :)

Får man se vem som har finast kvalite på sina produkter. Spreadshirt eller Zazzle ^^

Edit: Gillar ordet "troligen". Ska öppna en butik som säger, det tar 24timmar innan vi skickar ut produkten, det är inte säkert, men kanske, förhoppningsvis, ja troligen ;)

Står 24-48timmar, så om de känner fört så kan de alltså låta paketet ligga på bordet i några dar extra, bara för att.

Senast ändrad av VodkaCitron, 28 oktober, 2010 - 16:47.

VodkaCitrons bild

Så nu har jag fått mitt paket :)

Andreas Ljungströms bild

VodkaCitron skrev:
Så nu har jag fått mitt paket

Cool! Du får slänga upp bilder sen. :)

Alexanders bild

Andreas Ljungström skrev:
Cool! Du får slänga upp bilder sen. :)

Vad jag har förstått så har inte Vodka tillgång till någon typ av kamera ö.h.t. så det enda han kan göra för att dela med sig av sina inköp är att scanna dem. Så var det med hans PS3 i alla fall. :D

VodkaCitrons bild

Alexander skrev:
Vad jag har förstått så har inte Vodka tillgång till någon typ av kamera ö.h.t. så det enda han kan göra för att dela med sig av sina inköp är att scanna dem. Så var det med hans PS3 i alla fal

Haha, man fick ta chansen att leta upp mig på GameX i såna fall ^^ Igår knallade jag runt i t-shirt och idag tjock ärmad med SP logga =)

Det är helt rätt, har inget sätt att ta bilder. Men scanner har jag till godo ^^ Ganska synd faktiskt.

Alexanders bild

Såatte... Hur är kvalitén på trycken? :) Frågar eftersom första versionen av WeAreGamers-tröjorna tydligen fick en uppgradering med ett bättre tryck, beroende på filformatet bilden skickades in i, har jag för mig.

Carefaces bild

VodkaCitron skrev:
Det är helt rätt, har inget sätt att ta bilder. Men scanner har jag till godo ^^ Ganska synd faktiskt.

Dumt att sälja kameran alltså! ^_^

VodkaCitrons bild

Careface skrev:
Dumt att sälja kameran alltså! ^_^

Nja. Om jag inte hade det så skulle jag inte kunna plugga och få pengar :p Eftersom den stationära datorn var trasig. Men jag sparar främst till ett TVbord sen blir det en ny mobil med kamera, det är alltid något :)

Alexander skrev:
Såatte... Hur är kvalitén på trycken?

Jora. Det är ganska stilrent och snyggt. Men den är lite off på T-shirten men inte den lång ärmade =/ Olika skalor tydligen. Den har ca 1m tomrum runt cirklarna och styrkorset, men det syns inte på långt håll ^^ Materialet i sig är rätt så mysigt :)

Senast ändrad av VodkaCitron, 7 november, 2010 - 17:48.

Alexanders bild

VodkaCitron skrev:
Den har ca 1m tomrum runt cirklarna och styrkorset,

T-shirten eller båda två?

VodkaCitrons bild

Alexander skrev:
T-shirten

Aa bara.

Carefaces bild

VodkaCitron skrev:
Nja. Om jag inte hade det så skulle jag inte kunna plugga och få pengar Eftersom den stationära datorn var trasig. Men jag sparar främst till ett TVbord sen blir det en ny mobil med kamera, det är alltid något

Dåså! :bigsmile: Du menar alltså att du för tillfället har en telefon som inte har kamera? :O Vart fick du tag på den? :p

VodkaCitrons bild

Careface skrev:
Vart fick du tag på den?

Nej men jag fick en ny mobil efter 3310 ^^ Ihopfällbar som gjorde allt den kunde, runt år 2002. Har haft den sen dess, dog förra året men köpte en likadan begagnad för sådär 300:-

Den har kamera, men knappast någon bra sådan, man får gissa vad allt ska föreställa ^^ Bra i början men blir snabbt utsliten.

På begäran av Sofia har vi nu utökat sortimentet med en Personlig Kaffemugg. Märk den med ditt eget namn eller motto så du inte förväxlar den bland alla andra Skillpointmuggarna på jobbet!

Sofia Hårds bild

På begäran av Sofia har vi nu utökat sortimentet med en Personlig Kaffemugg. Märk den med ditt eget namn eller motto så du inte förväxlar den bland alla andra Skillpointmuggarna på jobbet!

8)

/Fröken Hård

Carefaces bild

VodkaCitron skrev:
Den har kamera, men knappast någon bra sådan, man får gissa vad allt ska föreställa ^^ Bra i början men blir snabbt utsliten.

Nåväl, då är det helt klart dags. :)

Kletets bild

Skulle man kunna fixa en keps till shoppen?

Spoiler: Highlight to view
(Antar att det är rätt svårt att ni isånafall skulle kunna fixa designen själva, i och med att det är en tredje part, annars hade det funnits en del fina designmöjligheter 0:))

I can't remember to forget you.

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.