Strafers bild

Att jag inte sett detta tidigare!

Rollercoaster Tycoon 4

Atari skrev:
We are thinking hard about the next Rollercoaster Tycoon game on PC. We have a question for you, our loyal fanbase. How ready are you for the next Rollercoaster Tycoon? In the years since the last version, what are the key features you’ve dreamed about for the next release? What would make you rush out, buy it, and keep playing it? We’d like to know!

Det var på tiden.

Spelade sönder ettan och tvåan, trean testade jag inte ens.

Hoppas dom behåller grafiken från ettan och tvåan.

Sofia Hårds bild

Pepp! Eftersom serien tillhör mina absoluta superduperfavoriter vill jag ha en fyra nu. Omedelbums. Helst igår.

/Fröken Hård

Ollebros bild

Strafer skrev:
Det var på tiden.

Spelade sönder ettan och tvåan, trean testade jag inte ens.

Hoppas dom behåller grafiken från ettan och tvåan.

Ha! Exakt vad jag tänkte skriva när jag såg tråden. Tror det lätt är ett av de spel jag spelat mest. Säkerligen lagt många hundratals timmar på det :love:

In the beginning the Universe was created.
This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

Spelbrödernas bild

Med rätt utförande hade det varit ett välkommet spel. Inte lirat någon av dom tre tidigare delarna direkt ingående men att bygga karuseller och försöka pungslå sina gäster är ju var mans dröm.

Spelbröderna.se - Alltid oberoende, Aldrig neutrala. En halvmilitant nördblogg om kärleken till tv-spel.

Sundance Kids bild

Hoppas bara att Chris Sawyer är med på tåget så de kan behålla den där känslab från ettan och tvåan.

jag bara dansa och dansa
men hon bara hon bara våldtog

UfU__Xs bild

Potentiellt awesome. :love:
Någon som vet om första är spelbart i Windows 7?

"HI! I LIKE SHORTS! THEY'RE COMFY AND EASY TO
WEAR!"

Sundance Kids bild

UfU__X skrev:
Någon som vet om första är spelbart i Windows 7?

Kör det i Windows XP kompatibilitet läge eller vad det heter så kan det nog fungera.

jag bara dansa och dansa
men hon bara hon bara våldtog

Alexanders bild

Nu har jag ju inte en "monsterdator" längre men om det flyter på min Mac i Bootcamp så är det en rolig nyhet. :D

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.