Nu får man andledning att sätta på musiken igen.
Blizzards bästa någonsin.
Blizzards bästa någonsin.
Varför länkar du den igen?
Den nya login screen låten
Samma gamla wotlk screen för mig?
Samma gamla wotlk screen för mig?
Det är den nya login screen låten för Cataclysm. Den har inte lagts till i betan ännu.
Wrath of the Lich King släpps och censureras i Kina, här ser ni hur:
http://chinagame.178.com/201008/75942001505.html
Dessutom, Cataclysms mount för att klara alla Heroic-achievements ser ut så här
censureras i Kina
Varför?
här ser ni hur:
Vilket jäkla jobb att ta bort allt som kan kopplas till döden och dessutom i en expansion som i huvudsak bygger på "död".
Förstår inte varför just spöken och skelett och dylikt inte får synas? Och grönt blod istället för rött, bara löjligt. Vad är det för kultur egentligen? Försöker regeringen övertala kinesiska befolkningen att "död" inte finns eller tror de att folk blir galna och börjar mörda varandra om de får se animerade skelett, blod och spöken?
Men sen har de ju ett ganska stort antal potentiellt betalande kunder där.
Dessutom, Cataclysms mount för att klara alla Heroic-achievements ser ut så här
Vill ha. Kommer aldrig få
Vill ha.
qft.
Kommer aldrig få
Kommer aldrig få
Det är Heroic achievementsen för 5man dungeons. Bara att vara lite overgearad så är det enkelt att fixa.
Dat drake.
Instant buy.
Instant buy.
Jag känner mig ju lite tvungen att köpa Collector's igen bara för jag har de 3 tidigare Collector's.
Jäävlar vad kul det är att BG levla hunter med full heirloomgear mellan varven!
Jäävlar vad kul det är att BG levla hunter med full heirloomgear mellan varven!
Blir enklare sen i Cata när man får Helm och back som också ger xp.
Härligt! Så får man känna sig ännu fuskigare när man ser nån stackars nybörjare i grön gear springa runt
Härligt! Så får man känna sig ännu fuskigare när man ser nån stackars nybörjare i grön gear springa runt
Man köper dem via guild vendor dock. Så man måste nog ha en viss guild level eller liknande för att låsa upp gear.
Jaha men det blir nog inga problem (y)
Då har jag ytterligare tre karaktärer redo att levla vidare i Cataclysm ^^
Men innan dess blir det pvp-gear till alla tre
Då har jag ytterligare tre karaktärer redo att levla vidare i Cataclysm ^^
Hur f*n då? Jag har min kära rogue jag spelat sen mitten på vanilla men sen... ja sen ja.. 54 shaman jag gjorde på tbc launch är närmsta jag har till en andra 80 om man inte räknar min 62 dk
Då hade man en red proto drake, det var på tiden!
Då hade man en red proto drake, det var på tiden!
Har bara Emerald Void kvar. Men det är aldrig någon som vill göra den
Lyckades få ner Hogger till 5%.
Han är skitsvår ju.
Lyckades få ner Hogger till 5%.Han är skitsvår ju.
Har bara Emerald Void kvar. Men det är aldrig någon som vill göra den
Gör som jag, köa till den instancen du vill köra och sen när du kommer in säger du typ: Nu äre såhär att vi ska köra den och den achievementen, OK?
"Dumass.."
HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA!!!
Vilken fantastisk zone.
Överväger att ge mig in i leken igen och levla upp casual, skippa raidandet. Eventuellt köra lite raidande med holydin, men annars köra upp min shaman och skaffa mer guld.
Jo, tveklöst. Men har inte photoshop på jobbet, så det fixar jag ikväll. Jag har lite nybörjarproblem. Jag missade ju betan av SP och har inte anpassat mig till alla sistaminutenändringar och lösningar som gjordes medan jag var på semester
edit: fixad