Reyqunes bild

EPIC!

Snuffsiss bild

lolol initial d musik. :love:

Assors bild

Tänkte skapa ny char. Vilken server ska jag göra den på? :p

Tyresökille på 21 bast!

Reyqunes bild

Assor skrev:
Tänkte skapa ny char. Vilken server ska jag göra den på?

Draenor ifall du spelar Horde. Bladefist för Alliance.

Assors bild

då blire bladefist då :p

Tyresökille på 21 bast!

Andreas Bergs bild

Visst vore det kul om det fanns en svensk podcast om World of Warcraft? Men vänta, sedan igår gör det ju det! ;)

http://www.fredagsraiden.se/

Alla från Skillpoint är givetvis varmt välkomna att delta i våra events, kom gärna med förslag på mysiga/häftiga/spännande platser att besöka på fredagens event Remember Azeroth :beer:

http://www.fredagsraiden.se/?p=82

| Samarbetar i CoOp-cirkeln - http://skillpoint.se/coop | Podradiopratar i Skillpod - http://www.skillpoint.se/podradio/skillpod |

in solvent sees bild

Vilka är egentligen vilka i guildet på Bladefist? Jag är den glada DK'n insolventsee. :)

all producing nothing intelligent to cause disease

Andreas Bergs bild

in solvent see skrev:
Vilka är egentligen vilka i guildet på Bladefist?

Oj, i Viri Fortuitus är jag Alugrim, Leciti, Cuvar, Sediroc, Kardun, Kenthorun, Nattviol. I Fredagsraidens guilds är jag Gumbie (Alliance) och Kogahl (Horde). Finns ju en handfull folk härifrån som hänger i Viri Fortuitus också, men de får själva presentera sig tycker jag :p

| Samarbetar i CoOp-cirkeln - http://skillpoint.se/coop | Podradiopratar i Skillpod - http://www.skillpoint.se/podradio/skillpod |

in solvent sees bild

Andreas Berg skrev:
men de får själva presentera sig tycker jag

Instämmer, vore kul att veta vem som är vem liksom. :)

fcktards bild

Andreas Berg skrev:
men de får själva presentera sig tycker jag :p

Hej \o
Barbiella heter jag, söt liten gnome på sisådär 80 bast. Försöjer mig som mage där jag lånar ut min episka pewpew till högstbjudande.
Känner mig oftast jävligt het, så brukar rolla fire, men när folk klagar på att jag gör för hög DPS (eftersom jag som sagt är jävligt het och fire inte alls är sjukt buffat i dagens läge) så brukar jag pewpewa världens tråkigaste spec arcane, så folks epeen inte krymper för mycket.
Eftersom min partner in crime (Alugrim, sötaste dorfen på BF likzåm!) inte ville ha ansvar längre har jag axlat på mig rollen som guildens diktator, tituleras antingen TYRANT eller THE QUEEN beroende på hur elak jag känner mig. Allmänt älskad, naturligtvis, eftersom jag bryter ner mina underhuggare tills de inte har någon självkänsla kvar utan bara dyrkar deras drottning. Eller ja, riktigt så hemsk är jag inte. Kanske. Försöker dölja det i alla fall!

Residerar också på altsen Mjaouw (feraltank/pvphealing), Basium (enhancepewpew/failresto -.-) och Kzena (allmänt failad DK som jag aldrig orkar geara upp). I fredagsraiden kör jag på min fina gnoampojjke dblrnbwOMG ^^

in solvent sees bild

fcktard skrev:
Barbiella heter jag, söt liten gnome på sisådär 80 bast

Nej, gnomes är horribla. Jag har till och med någon form av allergi mot dem. :(

Dessutom måste ni fixa in mig i ICC 10 så jag kan nalla svärden från MG, har alltid velat ha det, och du skulle få ungefär vad du vill om du lyckas fixa det. :love:

Men liksom, hur i h-e ska jag kunna hålla reda på alla alts? :(

fcktards bild

in solvent see skrev:
gnomes är horribla

in solvent see skrev:
fixa in mig i ICC 10

Glöm det gubben, glöm det. Gnomerasister är ICKE välkomna i mina raids! |(

in solvent sees bild

Verkar vara jävligt trevliga människor i alla fall, även om alla tror att jag är Alu. :(

in solvent sees bild

fcktard skrev:
Glöm det gubben, glöm det. Gnomerasister är ICKE välkomna i mina raids!

Pure nastyness... :(

smisks bild

in solvent see skrev:
Vilka är egentligen vilka i guildet på Bladefist?

Shamanana här, en av de mer efterblivna officerna i gillet. Men jag är också den snällaste, enligt folk. Mest enligt de jag betalar på regelbunden basis.
Ehm. Vet inte om det finns så mycket att säga. Hänger mest i Dala och dödar ekorrar, har 3 mer eller mindre aktiva alts, min 80 hunter Rezhila, 72 DK Sonnelblume och 70 priest Calandria.
Gillar långa strandpromenader i månskenet, mysiga middagar framför öppna brasor och att farma saronite.

Kaxig som fan.

in solvent sees bild

smisk skrev:
Shamanana här, en av de mer efterblivna officerna i gillet

Åh tusan, det visste jag inte. =)
Kul att vara tillbaka dock. verkar vara ett trevligt guild, men det var ju ett tag sedan jag var aktiv senast. :p

smisks bild

in solvent see skrev:
Åh tusan, det visste jag inte. =)

Haha, jag smyger minsann runt lite överallt jag :bigsmile:

Kaxig som fan.

tiathins bild

Senaste beta-builden sabbade startzonerna för Worgens och Goblins. Jag som äntligen fått tillgång till den och ville köra igenom dem lite snabbt. Som Worgen kommer man till typ lvl8 innan questkedjan tar slut, och hos Goblinsarna tar den slut redan vid lvl5. Irriterande.

Menmen. Kanske skulle passa på att sova lite istället.

Strafers bild

Nya titlar i Cataclysm. 8)

Defeat Nefarian in Blackwing Descent on Heroic difficulty.
Title Reward: Blackwing's Bane

Defeat Sinestra in the Bastion of Twilight on Heroic difficulty.
Title Reward: Dragonslayer

Defeat Al'Akir in the Throne of the Four Winds on Heroic difficulty.
Title Reward: Of the Four Winds

Complete the raids and Heroic dungeons listed below.
Title Reward: Defender of a Shattered World

Och sen

Feats of Strength!
WoW's 6th Anniversary - Logged in during WoW's 6th Anniversary.

Senast ändrad av Strafer, 25 september, 2010 - 20:27.
Trazhs bild

Efter över ett år ifrån Azeroth, så är jag tillbaka och börjat spela instant! Ska levla upp en DK och en hunter inför Cataclysm tänkte jag. :bigsmile:

Reyqunes bild

Blir nog att köpa gametime igen sen när precataclysm events släpps på live realms.

HerrOlssons bild

Reyqune skrev:
precataclysm events

Dags att köpa gametime nudå :p

O o
/¯/___________________________ _\
| IMMA FIREN MAH LAZAH, BLARRRRRRGGGHH!
\_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ¯/

Reyqunes bild

HerrOlsson skrev:
Dags att köpa gametime nudå :p

Nej, blir nog att vänta tills expansionen släpps.

Vargavakas bild

För vissa är detta gammal skåpmat, och för vissa är det helt ointressant men jag skulle ändå vilja tipsa om You Awaken in Razor Hill. Såhär när Icecrown Citadel känns lika fräscht som en gammal torktrasa och allt fokus är riktat på betan av Cataclysm kom den här berättelsen som en frisk fläkt för mig. Den är egentligen ganska gammal (de första bitarna daterar Oktober 2009) men jag läste den för första gången ganska nyligen och med Darkspears återtagning av Echo Isles och den kommande omarbetningen av Barrens känns den mer relevant nu än någonsin.

You Awaken in Razor Hill är en improviserad berättlse som började som en tråd på Uldum (US). Det hela börjar ganska anspråkslöst med en kort beskrivning i stil med gamla textäventyr. Berättaren beskriver orcen Tednugent och hans trogna kompanjon Scratchfever som just har vaknat upp i ett öde Razor Hill, följt av en beskrivning av omgivningen och en textprompt. Allt eftersom olika spelare ger Tednugent kommandon utvecklar sig historien till en 27 kapitel lång berättelse fylld med sjuka in-game skämt, allvarligare teman och slutligen ett klimax som sätter punkt på gamla uppdrag ur Barrens som du inte ens visste krävde ett riktigt slut. För att få mest ut ur berättelsen skall du helst ha spelat en hunter, gjort uppdrag i hordens startområden och gilla Silent Hill 2 men alla som har spelat / spelar WoW kan få ut något ur berättelsen.

Normalt sätt skyr jag spelhistorier skrivna av spelare som pesten men den här berättelsen sträckläste jag. Blizzard har efter att berättelsen blev klar anlitat författaren Alex Levinton för att skriva innehåll till Cataclysm. Troligtvis i form av mindre uppdrag och/eller sidoberättelser.

in solvent sees bild

Verkar vara jäkligt skönt guild ni / vi har. Schysst avslappnad attityd liksom. Även om ni nekade mig ett nytt vapen och en lock försökte ninja min trinket. :p

HerrOlssons bild

in solvent see skrev:
jäkligt skönt guild ni / vi har.

Server? Namn? Horde? Ally?

O o
/¯/___________________________ _\
| IMMA FIREN MAH LAZAH, BLARRRRRRGGGHH!
\_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ¯/

in solvent sees bild

HerrOlsson skrev:
Server? Namn? Horde? Ally?

Bladefist. Viri Fortuitus. Nej. Ja.

Reyqunes bild

Blir nog att fortsätta spela på Draenor/Horde/Wildlife sen när Cataclysm släpps, men är inte helt säker på om jag ska göra det. :tired:

Alexanders bild

in solvent see skrev:
vore kul att veta vem som är vem liksom.

Jag är Leonopteryx, Night Elf Druid (level 73 för tillfället). Har nog inte varit inloggad sen du kom tillbaka. Jag blev inaktiv i somras och har sedan dess helt enkelt inte kommit igång igen, men känner att jag när som helst ska komma igång och spela igen. :) Dessutom ska jag nog byta namn till ett något mer lättuttalat och lättstavat.. Är så klart "social" medlem då jag inte ens är 80 ännu.

:beer:

in solvent sees bild

Alexander skrev:
Jag är Leonopteryx, Night Elf Druid (level 73 för tillfället).

Soft, då har jag åtminstone lite bättre koll. Alla verkar känna mig, men jag känner ingen eftersom jag inte vet vems alt som ör vem liksom: (

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.