Andreas Bergs bild

in solvent see skrev:
Soft, då har jag åtminstone lite bättre koll. Alla verkar känna mig, men jag känner ingen eftersom jag inte vet vems alt som ör vem liksom: (

Det är lite känslan i guildet rent allmänt dock, är du öppen mot andra så är de väldigt öppna mot dig och man känner sig oftast väldigt kärvänlig med de flesta ^^

Men jag är dålig på att avslöja vem som gömmer sig bakom alt-namnet. Men för att underlätta för dig så är det _nästan_ bara på Alugrim och Leciti jag spelar fram till Cataclysm släpps, så du behöver inte oroa dig över de andra 5 aktiva altsen så mycket ;)

| Samarbetar i CoOp-cirkeln - http://skillpoint.se/coop | Podradiopratar i Skillpod - http://www.skillpoint.se/podradio/skillpod |

HerrOlssons bild

Ally :tard: :tard: :tard:

Vill ni leka med dom stora grabbarna (ni vet, trolls, taurens, orcs) finns jag iaf på vashj, juveltjuven var namnet 8)

O o
/¯/___________________________ _\
| IMMA FIREN MAH LAZAH, BLARRRRRRGGGHH!
\_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ¯/

Reyqunes bild

HerrOlsson skrev:
Ally

Indeed, man kan ju inte spela som Ally! 0:)

HerrOlsson skrev:
finns jag iaf på vashj, juveltjuven var namnet

Transfer till Draenor, så kan du gå med Wildlife. :party:

in solvent sees bild

HerrOlsson skrev:
trolls, taurens, orc

De tre fånigaste raserna i spelet. Ska man tvunget leka med horde's ska man ju givetvis vara Undead... :love:
Reyqune skrev:
Indeed, man kan ju inte spela som Ally!

Har märkt att många yngre dras till Horde. ;)

all producing nothing intelligent to cause disease

Reyqunes bild

in solvent see skrev:
Har märkt att många yngre dras till Horde. ;)

:tard:

HerrOlssons bild

in solvent see skrev:
Undead

Ehm, töntigaste rasen ever. Inte ens om helvetet frös till is skulle jag rolla undead. Jag är ett brutalt troll.

in solvent see skrev:
Har märkt att många yngre dras till Horde.

Kul för jag har märkt den exakta motsatsen.

Senast ändrad av HerrOlsson, 30 september, 2010 - 17:49.

O o

in solvent sees bild

HerrOlsson skrev:
Inte ens om helvetet frös till is skulle jag rolla undead. Jag är ett brutalt troll.

Jag är av åsikten att alla andra Horde-raser (möjligtvis female Belf undantagna) ser förjävliga ut. En vis man sa en gång att det är en smaksak, men jag vet inte...
HerrOlsson skrev:
Kul för jag har märkt den exakta motsatsen.

Nja, jag har aldrig noterat att yngre spelare tycker att nattalver, vättar och människor är häftigare än skelett, orker och troll. Min son och alla hans kompisar till exempel har konverterat till Horde, men givetvis är det bara en smaksak.

Personligen har jag - åtminstone på min server - konstaterat att Horde mest består av omogna och smått retarderade snorungar. Men å andra sidan har jag stött på en del trevligt Horde-folk på Twilights Hammer.

Alexanders bild

Numer heter min druid inte Leonopteryx, utan Sushicat. :sushi:

Kul att Alliance-spelare ofta argumenterar att många "småbarn" spelar Horde medan Horde-spelare lika ofta argumenterar att Alliance är för småbarn. :hat:

Senast ändrad av Alexander, 30 september, 2010 - 21:18.
smisks bild

Själv tror jag att alla som spelar WoW är 12-åriga svenskar med stavningssvårigheter :bigsmile:

Kaxig som fan.

Strafers bild

:love:

HerrOlssons bild

in solvent see skrev:
men jag vet inte...

Klart det är en smaksak! Menade såklart inget illa med det, jag tycker bara att undeads och framför allt belfs är för mesiga för att vara hordes, dom är inte tillräckligt hårda. För att vara en äkta horde måste man äta blixtar och skita åska imo. :bigsmile:

Egentligen tror jag nog att spridningen på kidzen är ganska jämt spriden mellan Horde och Alliance. Jag spelade Alliance från att jag var 12 tills jag var 16 bara för att de flesta IRLpolarna var det, sen när faction change blev möjligt stack jag till vashj horde från dunemaul ally, (JA, servern där tales of the past filmerna spelades in, ja, jag är med i 2an 8)) för att lira med några andra polers.

O o

in solvent sees bild

HerrOlsson skrev:
för mesiga för att vara hordes, dom är inte tillräckligt hårda. För att vara en äkta horde måste man äta blixtar och skita åska imo

Ska man vara riktigt petig är det väl egentligen Horde som är de mesiga "ett med tanuren och harmoni bla, bla, bla..)-typerna och Alliance som är de hårda krigiska och fascistiska tuffingarna? :p

Själv väljer jag i alla lägen Alliance eftersom de har female Draenei's. Det finns liksom inget som matchar det, även om jag är galet förtjust i Undead spellcasters. :)

Men jag tror också att spridningen är ganska jämn egentligen, men det skadar inte med lite fördommr liksom. ;)

Strafers bild

Cataclysm Release Date - December 7th
Season 9 starts on December 14th, a blue post stated that Cataclysm would be released one week earlier.

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!

Trazhs bild

Strafer skrev:
December 7th

Vart hittade du det? MMO-champion?

Trazhs bild

in solvent see skrev:
Horde som är de mesiga "ett med tanuren och harmoni

Och det är inte nelfs? :p

in solvent sees bild

Trazh skrev:
Och det är inte nelfs?

Jodå, visst tusan är de det.

HerrOlssons bild

in solvent see skrev:
female Draenei's

Mitt hjärta tillhör tyvärr gnome male's på allysidan efter sisådär 4 år som en, men i cata ska jag nog göra om min draenei shaman till female så jag får upp den nån gång, spelade från tbc releasen lite då och då på den och har hunnit till 54 8)

in solvent see skrev:
ett med tanuren och harmoni

Taurens ja, men när dom blir förbannade är dom fan inte att leka med! Orcs är riktiga karlar i mina norrländska mått mätta och trolls är bara pure awesome djungeljägare of doom.

Alliance har sin charm men horde känns fortfarande elakare imo :bigsmile:

FOR THE HORDE!!!!

O o

Reyqunes bild

Utan alliance så skulle inte PvP vara lika kul. :party:

in solvent sees bild

Reyqune skrev:
Utan alliance så skulle inte PvP vara lika kul.

Håller med. "Not enough players" hade totalt förstört battlegrounds.
HerrOlsson skrev:
Mitt hjärta tillhör tyvärr gnome male's

Min main är sjukt nog en gnome. Sjukt eftersom jag innerst inne hatar dem, men hon ser ju så imba ut i sitt warlock-set. :love:
HerrOlsson skrev:
Alliance har sin charm men horde känns fortfarande elakare imo

Enda raserna som i mina ögon ser tillstymmelse till hårda ut är Male Draeneis i full plate gear och Undead Spellcasters, inte minst i det toksnygga T9-setet som min priest för tillfället har. Kul för övrigt, har inte spelat på min priest på två år, men flyttade över den till horde för att min son ville det, och sedan dess har jag börjat lira på den igen. :)

Och troll klarar jag inte alls av. De kvinnliga är inte i närheten så heta som female Draeneis, och de manliga, tja... ;)

HerrOlssons bild

in solvent see skrev:
manliga, tja...

Trolls är så innihelvetes jävla fulfina, att spela som/vara troll är som att bajsa och komma samtidigt :tard: :D

O o

in solvent sees bild

HerrOlsson skrev:
att spela som/vara troll är som att bajsa och komma samtidig

Hepp, månadens psykfall är åtminstone korat. :bigsmile: ;)

Strafers bild

Party på Ahn'Qiraj EU

in solvent sees bild

Alexander skrev:
Kul att Alliance-spelare ofta argumenterar att många "småbarn"

Jag spelar för övrigt både som Alliance och Horde. :)

HerrOlssons bild

in solvent see skrev:
Hepp, månadens psykfall är åtminstone korat.

:bigsmile:

O o

Reyqunes bild

Verkar som att pre-Cataclysm patchen släpps nästa vecka.

http://www.mmo-champion.com/content/1998-Stormwind-Update-Cataclysm-Dark...

Strafers bild

Ni som använder Avast kan få en falsk virusvarning och kan då inte logga in.

fter a recent update, users of Avast anti-virus software may be experiencing problems logging in. This is caused by a false positive which is flagging StarCraft II and World of Warcraft cache files as malicious.

To log in before another update, you will need to add these game files as exceptions in your anti-virus software.

- Open Avast5 (double-click the program icon in the system tray)
- Open the real-time protection
- Open the advanced settings
- Press Browse, locate your game folder and add WoW.exe to the list of exceptions

Additionally you will need to repeat the process for the game's cache folder. The default paths are as follows:

Windows Vista and 7 - C:\ProgramData\Blizzard Entertainment\Battle.net\Cache\
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Blizzard Entertainment\Battle.net\Cache\

This workaround should allow you to log back into the game.

[Edit - 03/10 - 08:10]
This should now have been resolve by an Avast update to the definitions.
If you have lost your WoW.exe file please make sure that you have fully updated your Avast definitions and then run the Repair tool in your game folder, this should replace it.

[Edit - 05/10 - 05:10]
Seems that there may be problems against with a new update released this afternoon, we are investigating, the above steps should help, or you can try disabling the standard shield before logging in and enabling it again once you've logged in. Disabling your AV out-right is not recommended.

http://www.virustotal.com/file-scan/report.html?id=24e0dab53762d83c513db...

Källa

Reyqunes bild

Strafer skrev:
Ni som använder Avast kan få en falsk virusvarning och kan då inte logga in.

Vilken tur att jag bytte AV för inte så länge sedan då. 8)

Reyqunes bild

Haha!

Strafers bild

4.0 denna vecka.

boob-oil håller på att uppdatera nyheten så keep looking.

PS, scroll-fingret kan få jobba lite. ^^

http://www.mmo-champion.com/content/2010-Patch-4.0.1-on-live-servers-thi...

Reyqunes bild

Då blir det väl att köpa gametime snart då.

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.