Strafers bild

Alexander skrev:

Vad vill du ha i ersättning? ;) 8)

Alexanders bild

Strafer skrev:
Vad vill du ha i ersättning?

Min Cataclysm Collector's à 749 kr betald, kanske? :bigsmile:

Eller en bil och alla medföljande löpande kostnader betalda... Eller ett riktigt bra ljudsystem till TV:n. Och/eller en "monsterdator"!

Nä... Jag får väl sitta här och... Vänta. Och plugga. :ghost:

Strafers bild

15 gb att ladda ner, thank god for the new streaming launcher.

Alexanders bild

Strafer skrev:
15 gb att ladda ner, thank god for the new streaming launcher.

Vad nu? Något nytt eller har du bara installerat om?

Snuffsiss bild

Alexander skrev:
Vad nu? Något nytt eller har du bara installerat om?

ominstallering tror jag, jag får inget att patcha. :p

Strafers bild

Vadå ominstallering?

Måste ju ladda ner och installera Cata-betan.

Btw, är 81 nu och har i princip bytt ut all min emblem gear. :(

Reyqunes bild

Gillar verkligen inte den nya loginskärmen. Får väl bli att stänga av ljudet på WoW när man loggar ut eller innan man loggar in då....... :tired:

Alexanders bild

Strafer skrev:
Måste ju ladda ner och installera Cata-betan.

Justja, du stal den från mig. :tired: :8)

HerrOlssons bild

Reyqune skrev:
Gillar verkligen inte den nya loginskärmen.

Vadårå ? Bra mycket häftigare än LK screenen.

O o
/¯/___________________________ _\
| IMMA FIREN MAH LAZAH, BLARRRRRRGGGHH!
\_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ¯/

Strafers bild

Alltså, folk är aldrig nöjda, vad än Blizzard gör så gnäller folk.

Wuuuuääää, min Blood Elf har liten penis!!! Wuuuuuäääää, brösten på Human Priest är för små.

FUCK YOU säger jag.

Gillar ni inte skiten så sluta spela.

HERREGUD!

Andreas Bergs bild

Jag tycker nog att Cata-skärmen är den snyggaste de någonsin gjort, utan konkurrens :p

| Samarbetar i CoOp-cirkeln - http://skillpoint.se/coop | Podradiopratar i Skillpod - http://www.skillpoint.se/podradio/skillpod |

Vargavakas bild

Fast Reyqune klagar väl inte på hur introscenen ser ut, utan snarare på att det är ett drakvrål som ackompanjerar den (igen)?

Reyqunes bild

Vargavaka skrev:
Fast Reyqune klagar väl inte på hur introscenen ser ut, utan snarare på att det är ett drakvrål som ackompanjerar den (igen)?

Precis, och till skillnad från WOTLK så går det inte att undvika. Att höra det där varje gång man ska logga in..... :tired:

HerrOlsson skrev:
Vadårå ? Bra mycket häftigare än LK screenen.

Inte så "coolt" att höra det ojudet varje gång man ska logga in.

Strafer skrev:
Alltså, folk är aldrig nöjda, vad än Blizzard gör så gnäller folk.

:tard:

Snuffsiss bild

Reyqune skrev:
Precis, och till skillnad från WOTLK så går det inte att undvika. Att höra det där varje gång man ska logga in.....

Sänk då, det tar lång tid innan skriket kommer så man hinner dessutom logga in långt innan.
Reyqune skrev:
Inte så "coolt" att höra det ojudet varje gång man ska logga in.

Det ljudet han gjorde var awesome iaf, jag älskar det. :love:

Reyqunes bild

Snuffsis skrev:
Sänk då, det tar lång tid innan skriket kommer så man hinner dessutom logga in långt innan.

Borde ändå finnas settings att stänga av Deathwing. 8)

Snuffsiss bild

Reyqune skrev:
Borde ändå finnas settings att stänga av Deathwing.

Det är ändå inte högt, lyssna på det igen så märker du att du kan ha högsta volym och det kommer inte skära i öronen som Sindragosas skrik gjorde.

btw Ninja Crew är fan bäst.

Ollebros bild

Snuffsis skrev:
Det är ändå inte högt, lyssna på det igen så märker du att du kan ha högsta volym och det kommer inte skära i öronen som Sindragosas skrik gjorde.

stör man sig på det så stör man sig på det. jag tänker då inte lyssna på det.

In the beginning the Universe was created.
This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

Reyqunes bild

Snuffsis skrev:
Det är ändå inte högt, lyssna på det igen så märker du att du kan ha högsta volym och det kommer inte skära i öronen som Sindragosas skrik gjorde

Kommer fortfarande bli något man stör sig på. Seriöst, två expansioner i rad med fula drakar som vrålar på inloggningsskärmen. :tired:

Snuffsiss bild

Ollebro skrev:
stör man sig på det så stör man sig på det. jag tänker då inte lyssna på det.

Not the point, grejen är att stör man sig på ett sådant ljud som inte skär eller gör ont så är man barnslig helt enkelt, det är som att man skulle störa sig på att fåglarna kvittrade när man gick i skogen.

Reyqunes bild

Snuffsis skrev:
Not the point, grejen är att stör man sig på ett sådant ljud som inte skär eller gör ont så är man barnslig helt enkelt,

Nej, man kanske inte tycker det är så kul att lyssna på en ful drake varje gång man ska logga in bara. Men du kanske gillar att lyssna på sådant. :tard:

Snuffsis skrev:
det är som att man skulle störa sig på att fåglarna kvittrade när man gick i skogen.

Senast ändrad av Reyqune, 24 oktober, 2010 - 20:16.

Alexanders bild

Nu är jag the Hallowed :D :beer:

http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Bladefist&cn=Sushicat

Alexanders bild

Har nu kört min första ICC. :) Inte hela än, men ändå. "Storming the Citadel" och "The Plagueworks".

smisks bild

Äeh fy... tycker Berg har gjort ett fint jobb med Fredagsraiden, men tyvärr är jag med i senaste avsnittet.

Tycker dock att folk ska ta och lyssna på senaste avsnittet, trots mig och min dåliga mick!
http://www.fredagsraiden.se/

Kaxig som fan.

Alexanders bild

smisk skrev:
Tycker dock att folk ska ta och lyssna på senaste avsnittet, trots mig och min dåliga mick!

Håller på och lyssnar igenom men är just nu bara i slutet på avnsitt 2. Man får ju inte fuska och hoppa i avsnitten. 0:)

Reyqunes bild

http://wow.joystiq.com/2010/10/27/deathwing-is-coming/

Spoiler: Highlight to view
One of Azeroth's oldest adversaries will soon tear through the Elemental Plane to reforge the world in flame, but this foe won't be conducting his reign of terror from the confines of a castle or lair. Deathwing is a destructive force the likes of which adventurers have yet to see in World of Warcraft, and his appetite for devastation can only be satisfied by the shattering of the world. Following his explosive escape from Deepholm, Deathwing will cast a deadly shadow over the people of Azeroth as he wreaks indiscriminate havoc across the land.

Once free to terrorize the world, Deathwing will randomly choose territories in Azeroth to attack each day until his ruinous reign is brought to an end. A blackened sky will be the only warning before every living creature caught in his approach is consumed by his terrible fire. The unfortunate victims of his malice will receive a rare Feat of Strength... as well as a repair bill and corpse run.

When Deathwing returns, you'd best keep your eyes on the skies.

smisks bild

Alexander skrev:
Håller på och lyssnar igenom men är just nu bara i slutet på avnsitt 2. Man får ju inte fuska och hoppa i avsnitten. 0:)

Lyssna snabbare! :bigsmile:

Kaxig som fan.

Alexanders bild

smisk skrev:
Lyssna snabbare! :bigsmile:

Jag får lyssna i lite lätt fast-forward så kanske jag kan spara in någon timme och ändå höra vad som sägs. :D

Strafers bild

She likes it from behind. 8)

Alexanders bild

Strafer skrev:
She likes it from behind. 8)

:(

Reyqunes bild

Den uppdaterade versionen av Cataclysms loginscreen är mycket bättre än den förra versionen.

Spoiler: Highlight to view

Senast ändrad av Reyqune, 28 oktober, 2010 - 08:10.

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.