Battlefield: Bad Company 2.
Wii Sports Resort! Yeah!
Inte så mycket ett köp, men en present från en kompis.
Prototype - var skeptisk i början, men satan i gatan vad roligt jag har haft med det!
Heavy Rain. Har sett fram emot spelet flera år men har tyvärr inte haft tid för det förens nu så nu är det inhandlat och påbörjat!
Mina två senaste är tyvärr bara Shatter, Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena och The Witcher som inhandlades under Steam-rean. Tyvärr är det bara det första som jag verkligen älskar med de andra två hittills mest känns bra, men inte mer. The Witcher har dock mer att ge, synd bara att det är så jävla kasst optimerat och inte vill ta vara på min dators två processorkärnor.
Army of Two: 40th Day!
Jag och en kamrat har precis spelat klart Resident Evil 5 och ville ha ett nytt co-op lir att köra igenom. Min kamrat har dock blivit lite väl aggressiv i spelet, så jag vet inte om jag vågar spela vidare med honom.
Beställde Heavy Rain i måndags, hoppas det dyker upp snart.
Jag beställde en hög spel nyss faktiskt. Lite sånt som jag vill ha originalutgåvor av:
94612: Batman - Arkham Asylum - [PS3] 1 st á 269 kr
94901: Brutal Legend - [PS3] 1 st á 199 kr
62017: Gothic 3 - Collector's Edition - [PC] 1 st á 99 kr
97962: Sherlock Holmes vs Jack the Ripper - [PC] 1 st á 149 kr
84724: Valkyria Chronicles - [PS3] 1 st á 179 kr
Lasse egna interna sorteringsnummer där i början?
Lasse egna interna sorteringsnummer där i början? Blinkning
Det skulle man kunna tro, men det är produktnumret hos Webhallen.
Starcraft 2 CE så klart!
Köpte Hydro Thunder Hurricane på Arcade i går. Skoj spel, men det fångar inte riktigt känslan från det tio år gamla arkadoriginalet.
Starcräääft Tvåeh!
inFamous till PS3an var mitt senaste. Och jag ångrar mig inte. Bästa PS3-exklusivaspel och ett av de bästa spelen denna generationen.
Star Wars: Force Unleashed.
Mjäääh. Bossarna är på tok för svåra.
97962: Sherlock Holmes vs Jack the Ripper - [PC] 1 st á 149 kr
Är det värt att investera sina pund i det?
Mjäääh. Bossarna är på tok för svåra.
Ja, de är riktig trial and error!
Ja, de är riktig trial and error!
Jag blir tokig! Vilken svårighetsgrad spelade du genom det på?
inFamous till PS3an var mitt senaste. Och jag ångrar mig inte. Bästa PS3-exklusivaspel och ett av de bästa spelen denna generationen.
Skönt att se att det finns fler som tycker som jag!

Skönt att se att det finns fler som tycker som jag!
Då är vi tre! :beer:
Har nu köpt Batman - Arkham Asylum från webhallen för ynka 300 kr.
GRYYMT!
Ska försöka tjacka Dragon Age till helgen.
Är det värt att investera sina pund i det?
Vet inte än, men de har hållit förvånansvärt hög klass faktiskt. Riktigt bra historier.
Super Mario Galaxy 2 på release. Var det första Wii-spelet jag köpte sen... ja, jag minns inte ens.
senaste spel köp är Batman - Arkham Asylum
Mitt var Star Craft 2 igår!
Starcraft 2 köpte det på relese dagen
Fick hem "Heroes of Might and Magic III + IV Complete" och "Heroes of Might and Magic V - Collectors Edition" igår. Båda går att få tag i för sanslöst låga priser hos webhallen. Ska bli mysigt att sätta tänderna i inom kort. Har för övrigt aldrig spelat femte delen i serien, så det blir extra spännande.
Vet inte om man kan kalla det köp, men Civilization Revolution är gratis på appstore idag
Annars köpte jag Dark Nebula episode 2 igår, bättre än första på alla punkter skulle jag säga.
Har fortfarande inte köpt något sedan jag köpte Uncharted & Uncharted 2 tidigare i somras, men de är ju ändå mitt senaste spelköp.
Starcraft 2.