Vad spelar ni just nu i skrivande stund?
Här är det Zuma's Revenge! Går bra hittills, har klarat 20 banor utan att förlora ett liv =)
Galaxy 2!
StarCraft 2!! Fyfan vad jävla bra det spelet är och det säger jag utan att rädas att använda överdrivet många svordomar!
StarCraft 2!! Fyfan vad jävla bra det spelet är och det säger jag utan att rädas att använda överdrivet många svordomar!
Sluta nu, nu blir jag ju deprimerad att jag inte har tid att lira det!
Starcraft 2 här också och än så länge bara kampanjen.
Kampanjen i SC 2 som har bättrat sig nu när jag kommit in en bit. Men jag tycker fortfarande DOW2 är bättre i single. Sen självklart Alien Swarm med grabbarna här från forumet.
Batman: Arkham Asylum
NHL 09
Final Fantasy VI
Varför är det så jobbigt att klara av spel nuförtiden?
Spelade nyss Bad Company 2 och blev påmind varför jag slutade spela.
Ska det verkligen vara så svårt för folk att slita sig ifrån sitt camping-ställe, välja något annat vapen än sniper och bara för en runda släppa sin score-kåthet och bara börja samarbeta med sina lagkamrater. Dom ska nog se att dom kommer få tre gånger så mycket mer poäng för att hjälpa till än att ta ut en eller två personer med sin sniper per runda?.
Ska det vara så svårt? Mitt råd till DICE. Släpp en tutorial. En som automatiskt spelas innan man går in i sin första MP-match, en som inte går att klicka bort eller så. Den ska förklara hur man spelar BC2 på bästa sätt. För just nu (som vid releasen) är det alldeles för många Modern Warfare p12er som spelar och tror att det fungerar på exakt samma sätt.

Warcraft3 - Custom Map - Bleach Vs One Piece
Gillar att livslängden på spelet är så himla lång tack vare alla privat personer som fixar egna härliga kartor och mods
World of Warcraft
Satt precis under altan i regnet med DS:en och spelade Meccha! Taiko no Tatsujin DS: 7-tsu no Shima no Daibouken
Just nu spelar jag broken sword 3 the sleeping dragon.
Lite småtrevligt, men 2:an är bättre. Men var ett tag sen jag lirade 3:an, så jag har ett svagt minne av det.
Limbo. Danskarna ska vara stolta över vad Playdead har lyckas åstadkomma här. Förbaskat bra.
Just nu spelar jag broken sword 3 the sleeping dragon.Lite småtrevligt, men 2:an är bättre. Men var ett tag sen jag lirade 3:an, så jag har ett svagt minne av det.
BS3 suger. Tvåan är bättre, absolut, men det är också sämre än ettan som länge varit mitt absoluta favoritspel inom äventyrsgenren. I HÅRD KONKURRENS, ska sägas.
Limbo. Danskarna ska vara stolta över vad Playdead har lyckas åstadkomma här. Förbaskat bra.
Skulle gärna spela det också känner jag. Men annat håller mig upptagen. Men finns på inköpslistan iaf!
Själv spelar jag StarCraft 2 fortfarande, men jag ska klara Alan Wake och även lira The Signal. Förutom det måste jag återuppta Planescape: Torment innan jag helt glömmer handlingen. Underbart spel!
Har gett Bioshock en till chans att övertyga mig att spela igenom det.
Senast så spelade jag sisådär 30 - 40 minuter, för att sedan lägga av.
Hoppas att jag kan fastna för det.
Hoppas att jag kan fastna för det.
Jag spelade det en sisådär 2-3 timmar första gången. Var när att lägga ner andra gången också på samma ställe. Men kämpar du dig bara vidare det tråkigt jobbiga kommer tiden flyga iväg.
Men kämpar du dig bara vidare det tråkigt jobbiga kommer tiden flyga iväg.
Usch, jag ser inte fram emot den delen
Bioshock är så enkelt om man inte spelar på svåraste.
Sätter mig ned för att spela genom Halo 2 ännu en gång.
Starcraft 2. Nu när skiten äntligen verkar funka igen.
Planescape Torment på kvällarna och Castlevania Puzzle: Encore of the Night när jag har några minuter över.
Driv3r.
Så fruktansvärt dåligt.
Red Dead Redemption.
Fint spel hittintills
Spelade lite Torchlight innan jag besökte denna sida och blev medlem.
Är just nu på level 39 med min Vanquisher, ska försöka nå level 100 om jag har ork.
Fint spel hittintills
Ett av årets bästa till och med.
För egen del spelar jag annars mest Mass Effect 2 nu. Så fantastiskt välgjort och beroendeframkallande.
Star Craft 2!
Och Fy fasen i helvete vad dålig jag är!!
Just nu spelar jag CoD 4: MW för första gången. Har inte haft en speldator de senaste åren så jag har SJUKT mycket att ta igen! Spelade igenom Battlefield: BC2 dessförinnan och det lär väl bli Assassins Creed eller Splinter Cell eller nåt i den stilen efter detta
Ta AC2 direkt, så sjukt bra spel!
t, så sjukt bra spel
Sant sant. Ljusår bättre än föregångaren. De har verkligen tagit till sig kritiken i tvåan och ändrat allt till det bättre. Ser sjukt mycket fram emot Brotherhood.
Spelar Grandia 2
Måste det vara i skrivande stund?